Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Blå politibil skrev:

Tror ingen forstår her inne forstår stilen hennes jeg. Stilen hennes er jo maskulin, rocka-eleganse med inspirasjon av duse farger og stramme linjer. Detaljene rammer inn en feminin touch med en  gjennomgåedne romantisk rød tråd. 

Jadda... Norges største interiørblogger der ja :sarkasme:

Måtte le da jeg leste det på bloggen.  Kalles det helgardering ? :fnise:

Jeg skal ikke kritisere stilen hennes, men...så på bilde av metroflisene på kjøkkenet, og syns nesten bildet av flisene før fuging var finere en etter de hadde fått hvite fuger. Jeg hadde gått for grå fuger. 

Sorry. Min helt personlige mening selvfølgelig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Francis skrev:

Håper det der var noe du fant på! 

Haha ja. Dessverre du, det er sånn hun beskriver stilen sin. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Blå politibil skrev:

Haha ja. Dessverre du, det er sånn hun beskriver stilen sin. 

Ingen som ikke har røyket sokkene sine kan prestere å skrive noe slikt. Jeg måtte faktisk sjekke det selv. 👀

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Blå politibil skrev:

Tror ingen forstår her inne forstår stilen hennes jeg. Stilen hennes er jo maskulin, rocka-eleganse med inspirasjon av duse farger og stramme linjer. Detaljene rammer inn en feminin touch med en  gjennomgåedne romantisk rød tråd. 

Jadda... Norges største interiørblogger der ja :sarkasme:

Ikke mye som mangler her, nei. Litt minimalisme og streke farger er ikke nevnt da, men det er vel det eneste. For øvrig er det helt greit at det ikke er med, for jeg har nok med å fordøye de kjøkkenfrontene mot superprofilert listverk, og mengder av stæsj. Må si det forrige kjøkkenet hun valgte passet stilen hennes mye bedre. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møbler som ikke passer som tv-benken og kommoden foran døråpningen i gangen er fy-fy, i lag med bilder som henger opp under taket. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Møbler som ikke passer som tv-benken og kommoden foran døråpningen i gangen er fy-fy, i lag med bilder som henger opp under taket. 

Den tv benken plager meg litt altså. Men nå er jeg litt pirkete på sånne ting. Får frysninger av å tenke på barn som kan skli/ramle rett på det spisse hjørnet av tv benken som stikker ut. Sier ikke at man skal tapetsere puter på møblene og pakka barna inn i puter og dyner. Men om tv benken var på linje med veggen, så ser det mye penere ut og faren for å slå seg på samme måte er minsket. Jeg klarer forøvrig ikke møbler som ikke passer/er for stort...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Francis skrev:

Ingen som ikke har røyket sokkene sine kan prestere å skrive noe slikt. Jeg måtte faktisk sjekke det selv. 👀

Trodde også det bare var tull, til jeg så innlegget :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ine Trikat

Her i huset har vi to under tre år, og uff så mange utstikkene hjørner overalt! Au au au! 😥

Endret av Ine Trikat
Skrev feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snill å lære damen det mest grunnleggende når det gjelder fotografering? Hun tar interiørbilder som jeg ikke ville ha lagt ut på min egen FB side i fylla en gang!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommoden i gangen stikker langt uti døråpningen. Det samme gjør tv benken på motsatt side av åpningen. I TILEGG har hun plassert en svær kurv ved siden av tv benken! :sprettoy:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Man skulle ikke tro det bodde tredjepersoner i det hjemmet. Og ja, før noen minner om at 'det er jo ikke ferdig', så vil jeg minne om at det blir aldri 'ferdig'. Aldri.

Den første gangen jeg leste bloggen så trodde jeg at den tilhørte noen andre, for det hjemmet jeg så stemte ikke med det jeg så for meg til en tenåringsmamma med små tredjepersoner. Det var glasskrukker med godteri på benken og gigantiske lysestaker som formelig hylte etter å bli grepet av små tredjepersonshender. 

Men joda, det er umiskjennelig Villa Paprika, for stilen er nesten identisk i dag. Og fremdeles kan man ikke se at det bor tredjepersoner der, snart tre av dem. Alt er 'greige' i fargen, og det er spisse kanter rundt nesten hvert et hjørne. Selv tredjepersonsrommene er voksne i stilen, synes jeg, men det hevdes vel at det er slik de vil ha det. 

Og hvem kan vel si noe på det da? 😉

Endret av TallulahBGood
endret til tredjepersoner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snålt med kommoden og TV-benken som stikker ut, slik kunne jeg aldri ha hatt det og har forsåvidt ikke sett det hos noen andre, heller. Greit om man tar møbler med seg fra et hus til et annet, da passer det ikke alltid, men TV-benken er vel nyinnkjøpt? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, mye av stilen er den samme, men møblene i dette huset ser ut som noe som en ungdom har spikret sammen på gutterommet. Og kan dere finne noe som passer SÅ dårlig sammen som den sjenken i spisestua og frontene i kjøkkeninnredningen, -og lampe og takrosett??

Sorry, Camilla, men dette fikk du til MYE bedre forrige gang! 

Endret av Smugleseren
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjärd skrev:

Kommoden i gangen stikker langt uti døråpningen. Det samme gjør tv benken på motsatt side av åpningen. I TILEGG har hun plassert en svær kurv ved siden av tv benken! :sprettoy:

Jepp, det er rene hinderløypa. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha en baby i den leiligheten der kan ikke bli enkelt?! Selv har jeg tilpasset min stue og leveområde til at barna skal kunne leke, bevege seg osv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skummelt med glassvasen og store ting som lett kan velte når en ivrig liten krabat drar/rister i bordet og/eller tar på tingene/vil kikke på dem. Må hele tiden være på "vakt" for at det ikke skal knuses. Hver sin smak så klart. Hun har fått det fint i hjemmet sitt. Synes bare det kanskje burde blitt litt mer barnesikkert. 

Fort gjort å rive ned noe knusbart når den lille løper rundt i hjemmet og koser seg med leken sin. Plutselig..au... :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minlillesky skrev:

Skummelt med glassvasen og store ting som lett kan velte når en ivrig liten krabat drar/rister i bordet og/eller tar på tingene/vil kikke på dem. Må hele tiden være på "vakt" for at det ikke skal knuses. Hver sin smak så klart. Hun har fått det fint i hjemmet sitt. Synes bare det kanskje burde blitt litt mer barnesikkert. 

Fort gjort å rive ned noe knusbart når den lille løper rundt i hjemmet og koser seg med leken sin. Plutselig..au... :) 

Den lille krabaten er jo faktisk ikke født ennå og det er vel omtrent et år til hun begynner å bli klåfingret og stå på egne ben, så å fjerne vaser og barnesikre allerede nå er vel kanskje litt unødvendig. Hun har jo hatt små barn før og har det sikkert i bakhodet.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På insta svarer hun ang lister. Men jeg skjønner det som om hun eier et firma til?🤔 Noen andre som skjønte den setningen?bilde om at i morgen blir kjøkkenet listet ferdig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@trulte28 Ja, hun skriver at de jobber (antar det er de som monterte kjøkkenet hun snakker om) i et firma hun eier.

Så jeg skjønner det slik du skjønner det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...