Gå til innhold

Fant nettopp ut at eksen var utro med mange damer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi ble skilt for noen måneder siden, i dag var jeg i selskap med flere som er felles bekjent med eksen min. Ene jenta og jeg ble stående og snakke, og hun spurte hvor jeg bodde og hvor jeg var fra pga annerledes dialekt. Jeg fortalte at jeg flyttet hit i 2010 fordi jeg giftet meg med xxx. Hun blir stille og spør noen oppfølgingsspørsmål. Jeg ser jo at noe er galt og ber henne dele, lover at det går bra om hun sier det hun vet. Joda, eksen min og venninnen hennes var faktisk sammen mens vi var gift, og han var utro mot henne med flere andre i nabobyen. Når jeg trodde han var hos sin syke mor eller hos kompiser, pulte han damer på utesteder. Jeg fikk sjokk. Vi kranglet og hadde et dårlig ekteskap, uten tvil, men dette visste jeg ikke. Skal ringe legen i morgen tidlig og be om kjønnsykdomtest. Dette er helt forferdelig og jeg føler meg totalt nummen og i sjokk. Jeg visste han hatet forholdet vårt, men å dra det så langt som dette? Verste er at jeg så tegnene og alt den gangen, alt han sa var "jeg kunne aldri vært utro mot deg" og laget drama over at jeg kunne mistenke ham en gang. 

Anonymkode: 5c5b1...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så tragisk, føler med deg :( 
Rart at noen kan holde på sånn uten at man merker det spøtt.

Anonymkode: 6fa1e...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig 😵 Jeg hadde tatt det opp me Xen din. For en dritt mann!! hvilken tegn så du? 

Anonymkode: 5c107...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde med meg. Og den klassiske «Jeg kunne aldri vært utro». Tror ingen jeg kjenner var mer utro enn han. Fikk det bekreftet i etterkant av forholdet. Jeg orker ikke å ta det opp med han da, men sjansen bød seg ved en senere anledning. Han ble rimelig lang i maska da jeg sa jeg visste hva han hadde gjort. Da traff vi hverandre på et felles arrangement hvor han kom med den nye dama si. Jeg har i utgangspunktet ikke helt svart/hvitt-syn på utroskap, men når det blir på det viset med masse juging og å beskylde meg for å være sjalu så blir jeg forbanna. Da kan han skjule det bedre enn å skru av telefonen og skjelle meg ut for å spørre hvor han har vært. 

Anonymkode: ce4e5...43e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme skjedde med meg. Og den klassiske «Jeg kunne aldri vært utro». Tror ingen jeg kjenner var mer utro enn han. Fikk det bekreftet i etterkant av forholdet. Jeg orker ikke å ta det opp med han da, men sjansen bød seg ved en senere anledning. Han ble rimelig lang i maska da jeg sa jeg visste hva han hadde gjort. Da traff vi hverandre på et felles arrangement hvor han kom med den nye dama si. Jeg har i utgangspunktet ikke helt svart/hvitt-syn på utroskap, men når det blir på det viset med masse juging og å beskylde meg for å være sjalu så blir jeg forbanna. Da kan han skjule det bedre enn å skru av telefonen og skjelle meg ut for å spørre hvor han har vært. 

Anonymkode: ce4e5...43e

Du kan jo si det til nye dama hans at han var notorisk utro mot deg, så er hun advart. 

Anonymkode: 9e7ed...082

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt!!! Noen menn er djevelskapt!!! Tror jeg hadde brent ned huset hans, tuller ikke 

Anonymkode: 404bb...7fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...