Gå til innhold

Er det lyn og torden hos deg nå?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Yupp, en ting er at det står på oversikten at det er torden, men om det virkelig er det blir noe helt annet,
så jeg ville bare undersøke litt i felten selv. Ingenting er bedre enn direkte-info fra folk der ute.
Ser for meg ut til at det er mest L&T uten regn. Står ikke noe om nedbør på norske værkart i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyn og torden. Nå mangler vi bare regnet. Og det bør komme grådig fort, for her er det knusktørt.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg leser på nett nå at det er flere branner på gang i Vinje etc... :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Huff, jeg leser på nett nå at det er flere branner på gang i Vinje etc... :( 

 

Vinje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og ikke tegn til det heller. Eneste jeg vil ha nå er regn, regn og atter regn. Så kan det tordne og lyne når det har kommet masse regn. Lyn og torden uten regn i denne ekstremtørken er så skummelt at jeg ikke tør tenke på det en gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert et og annet innslag om det på nyhetene etter hvert.
Brenner flere plasser i min egen kommune også nå. :sukk: Filler`n! Ikke regn her heller. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske nærme her iflg kartet og jeg er så redd 😭 ser ut som det nærmer seg, sakte men sikkert. Det er fullstendig krise med et heftig tordenvær nå, da det er ekstremt stor skogbrannfare her. Dessuten er det masse skog rundt her jeg bor. Skrekkscenario er at lynet slår ned, det oppstår brann og folk må evakuere. Nei fy, snart tar jeg huset på ryggen og flyr til et tryggere sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
12 minutter siden, Moondance skrev:

Det er ganske nærme her iflg kartet og jeg er så redd 😭 ser ut som det nærmer seg, sakte men sikkert. Det er fullstendig krise med et heftig tordenvær nå, da det er ekstremt stor skogbrannfare her. Dessuten er det masse skog rundt her jeg bor. Skrekkscenario er at lynet slår ned, det oppstår brann og folk må evakuere. Nei fy, snart tar jeg huset på ryggen og flyr til et tryggere sted!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satte meg til rette på terrassen med mat og drikke i håp om et skikkelig "lys og lyd-show".... Dette var stusslige greier:veslejenta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tordner hos meg i oslo. kom litt regn, men varte vell max 10 min. bor i trehusbebyggelse og det er ekstremt tørt her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har det lynt og tordnet i timesvis. Det har ført til flere skogbranner i fylket. Bor i Telemark. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Purple Basil skrev:

Nå er det lyn, torden og REGN her. Jeg er så glad! ❤

Her og! :hoppendeglad: Herlig! Musikk i mine ører! ♥️ Åååååh, regn!😍🌧

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Salka skrev:

Her og! :hoppendeglad: Herlig! Musikk i mine ører! ♥️ Åååååh, regn!😍🌧

Misunner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...