Gå til innhold

Folk her inne som bruker tiden sin på å diskutere om bloggere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som bruker "Rampelys" for å klage over bloggere, er minst like ille som selve bloggerne de diskuterer...  

Anonymkode: 48cf7...63b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe galt i å diskutere bloggere. Mye går på diskusjon av lovbrudd og eksponering av barn. Ting som ingen andre gidder å bry seg om når det "bare er bloggere" det gjelder. Ikke så viktig, liksom. Men jo, det er det, så en debatt på KG er bedre enn ingen hvis det kan føre til endringer, og bedre vern for barna.

Når det er sagt så er det mye dritt der også og personlig forstår jeg ikke hva noen får ut av å godte seg over andres ulykke eller finne underholdning i tragiske situasjoner som aldri burde bli utlevert i sosiale medier og enda mindre burde bli hauset opp i tråder på KG der også krenkede barn blir enda mer krenket og utlevert, og dette dermed når ut til et enda større publikum enn det i utgangspunktet gjorde.

Forstå det den som kan.

Anonymkode: 3bdd7...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg ser i Rampelys synes jeg er saklig og god kritikk, men mye er bare uthenging og hets. 

Anonymkode: 212ff...c10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det jeg ser i Rampelys synes jeg er saklig og god kritikk, men mye er bare uthenging og hets. 

Anonymkode: 212ff...c10

Enig med deg i dette.

Anonymkode: 3bdd7...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nettopp over denne tråden.

De vil heller "boikotte" produkter som bloggere tjener penger på å skrive om. Men hva med å heller boikotte selve bloggerne da? Jeg tror at slike tråder som handler om boikott, bare er for at blogg-leserne skal føle seg mest mulig nyttige / verdifulle. 

På denne måten får de en begrunnelse for å lesere blogger, og deretter kan de komme hit til Kvinneguiden for å skrive negativt om disse bloggerne. Dessuten kan de gi seg selv noen klapp på skulderen fordi de er så "flinke" som holder folk informert om hva bloggere holder på med... 

Anonymkode: 48cf7...63b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at kritikken om eksponering av barn på sosiale medier er på sin plass. 

Men at noen klarer å rettferdiggjøre dritprat om at eksempelvis ferieturen er "harry" og drittprat om hvordan en person kler seg, det forstår jeg ikke! Jeg forstår ikke at det blir 3000 sider i en slik tråd der 10 av dem kanskje har noe for seg, mens resten er som å gå tilbake til baksnakkingen på ungdomskolen. Og sier man det så er det det store bilde eller så er man venn med bloggeren eller noe. 

 

Anonymkode: 863a2...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er synd at en i utgangspunktet redelig og konstruktiv debatt blir ødelagt av brukere som har flere kontoer de skriver med i de samme trådene. Og jeg forstår ikke hvorfor det skal være greit å mene noen er uredelige og troller en tråd, ved å ta igjen med samme mynt (enten det er i den samme eller andre tråder), og så fortsette debatten som om kun den ene parten har vært uredelig. 

En ting er den åpenlyse hetsen og latterliggjøringen i noen av disse trådene, en annen ting er det som er mer (Men ikke fullstendig..) skjult, som f. Eks det som nevnt over. 

Anonymkode: 3bdd7...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...