Gå til innhold

Folk her inne som bruker tiden sin på å diskutere om bloggere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som fascinerer meg mest med dette forumet er hvor interessert noe brukere er i å diskutere om noe så latterlig og idiotisk som bloggere. Damer som lever av utlevere seg selv, dette er gjerne damer som ikke er så dype og reflekterte, også bruker dere tid på å snakke og diskutere om noe så irrelevant og tullete som bloggere? Hver gang navnet Isabe Radd dukker opp, blir jeg like overrasket over at noen i det hele tatt bryr seg. Hvem er disse menneskene? Har dere ikke noe mer interessant å diskutere om, om ting som faktisk betyr noe? Å bruke tiden sin på å snakke om slike mennesker må være det mest meningsløst man kan gjøre.

Anonymkode: 1d50d...6b4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare du som lurer på dette, nei. Spesielt gjelder det visst å diskutere bloggere man ikke kan fordra: følge med hver dag på bloggen til en-eller-annen, for så å skrive hatske og latterliggjørende innlegg på forumet. Sier vel ganske mye om de som holder på slik.

Interessen for kjendiser har vel aldri vært større enn i dag, og det er et underlig fenomen at noen kan bli kjendis uten å ha gjort noe spesielt. Med moderne medier kan(altfor) mange iscenesette og realisere kjendisdrømmen.

P.S. Det finnes forresten en del teite mannlige bloggere også, og de som skriver her inne om bloggere tilhører begge(alle) kjønn. Men ja, det er eet overtall av kvinner; kanskje ikke så rart siden det er mange kvinnelige brukere på KG, som gjerne interesserer seg for typiske kvinneting som make-up, mote, interiør osv.

Anonymkode: b2aca...5e6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg også. Har prøvd å lese blogger, men det er så forbanna uintressant. At de at på til klarer å diskutere det er imponerende.

Anonymkode: 2f7c4...749

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare du som lurer på dette, nei. Spesielt gjelder det visst å diskutere bloggere man ikke kan fordra: følge med hver dag på bloggen til en-eller-annen, for så å skrive hatske og latterliggjørende innlegg på forumet. Sier vel ganske mye om de som holder på slik.

Interessen for kjendiser har vel aldri vært større enn i dag, og det er et underlig fenomen at noen kan bli kjendis uten å ha gjort noe spesielt. Med moderne medier kan(altfor) mange iscenesette og realisere kjendisdrømmen.

P.S. Det finnes forresten en del teite mannlige bloggere også, og de som skriver her inne om bloggere tilhører begge(alle) kjønn. Men ja, det er eet overtall av kvinner; kanskje ikke så rart siden det er mange kvinnelige brukere på KG, som gjerne interesserer seg for typiske kvinneting som make-up, mote, interiør osv.

Anonymkode: b2aca...5e6

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forundrer meg også. Har prøvd å lese blogger, men det er så forbanna uintressant. At de at på til klarer å diskutere det er imponerende.

Anonymkode: 2f7c4...749

Det er et merkelig fenomen, ja. Jeg klarer ikke å begripe at folk kaster bort tiden på å diskutere om de nye leppene til paradise deltakere, fotballfrue sin nye baby og hårfrisyre, etc. Merkelige greier. Det sier vel kanskje en del om de som bruker tid på dette, og det er dessverre mange av dem på dette forumet. 

Jeg er selv kvinne, og har forskjellige interesser, like også klær og sminke (liker å se presentabel ut), men bruker jeg tid på å snakke og diskutere om disse tingene? Nope. Det er ikke akkurat interessante samtaleemner. 

Anonymkode: 1d50d...6b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del av dem som leser disse rosabloggene kan være temmelig kritiske til at bloggere  promoterer blant annet plastiske operasjoner. De har nok veldig mye rett i den kritikken de kommer med. Men hvorfor velger de å gi klikk til disse bloggerne da?? Jeg forstår det ikke, jeg heller. 

Det virker som en del folk forsøker å få med seg alt de klarer om slike bloggere, bare for å komme hit til Kvinneguiden for å klage over noe som bloggerne har skrevet / snakket om. De får med seg TV-programmer som handler om disse bloggerne, og leser ting som blir skrevet om dem i forskjellige nettaviser. I tillegg gir dem veldig mange klikk til selve bloggerne!  

Egentlig burde flest mulig ligge langt unna TV-programmer og avis-oppslag som handler om bloggere. Når de som produserer TV-innslag og avis-artikler om slikt søppel ser hvor mye oppmerksomhet disse tingene får, så fortsetter de jo selvfølgelig å produsere stoff som handler om disse bloggerne = tåpelige bloggere får enda mer oppmerksomhet, og klikk til bloggene deres. 

Anonymkode: 48cf7...63b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at man får lyst å skrive et kritisk innlegg om flere av disse bloggerne. Så jeg har ingen problemer med å forstå at man leser bloggen for deretter å skrive et kritisk innlegg i tråden for denne bloggeren. Det jeg ikke skjønner er de som kommer tilbake dag etter dag for å gjøre det samme. Kritikken er den samme og går jo bare i runddans dag ut og dag inn. Da blir det mer som en syklubb som sladrer bak gardinene enn noe annet. Jeg skjønner ikke at noen gidder det.

 

Anonymkode: af5ee...190

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som bruker mye tid på disse trådene om bloggerne, er de samme som kritiserer andre for å være enkle. På tide at de får seg et speil.

Anonymkode: 8bd5e...2b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt på kornet! Og hvis man prøver å si noe positivt om bloggeren blir man halshugd med en gang 🙊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hauser jo også opp disse bloggene så de får mange flere klikk enn de ellers vill ha fått! 😅

Endret av Svigermor
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lage en tråd om, og diskutere noe dere synes er så latterlig og idiotisk? Ser du TS og dere andre ikke ironien i det?

Anonymkode: fae1a...955

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det samme. De samme brukerne skriver side opp og side ned om disse bloggerne hver eneste dag. Og de slutter aldri!!!. Trådene om cbe har vel eksistert i flere år nå? Hvordan får de tid til dette? De kan jo ikke ha noe liv? De gjør et møysommelig og tidkrevende arbeid med å grave frem absolutt alle detaljer de kan finne om dem på nettet. Skriver lange innlegg om det samme, dag etter dag. Og samtidig som de snakker bloggerne ned, forsøker de gjerne å få frem sin egen fortreffelighet i samme slengen. De hauser hverandre opp, og forsøker å fremstå som velformulerte og smarte.Men det er de ikke. De er bare tåpelige. 

At de gidder å kaste bort tiden på dette....

Anonymkode: c078a...15a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er "kritiske til bloggere" ønsker egentlig bare en grunn til å lese og sladre om det de skriver, men de klarer ikke innrømme at de faktisk liker å lese bloggene. De tenker at de fremstår som smartere enn de som leser blogger når de er "kritikere". Mens egentlig fremstår man aldri som spesielt smart når man leser rosablogger. 

Anonymkode: 6fc0a...3a1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som er "kritiske til bloggere" ønsker egentlig bare en grunn til å lese og sladre om det de skriver, men de klarer ikke innrømme at de faktisk liker å lese bloggene. De tenker at de fremstår som smartere enn de som leser blogger når de er "kritikere". Mens egentlig fremstår man aldri som spesielt smart når man leser rosablogger. 

Anonymkode: 6fc0a...3a1

Interessant! Hva slags dokumentasjon har du på denne påstanden? :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Aricia said:

Interessant! Hva slags dokumentasjon har du på denne påstanden? :) 

Det sier seg selv. Man merker det også i holdingene til de som skriver i de trådene. Man bruker ikke mange timer på det der med mindre man får en type glede ut av det. I noen tilfeller liker man å bli provosert, i noen tilfeller liker man å føle seg bedre enn andre ved å sladre om de, i noen tilfeller liker man å late som om man er en smart kritiker. Osv. Kanskje man liker alt på en gang. Men det er ingen av disse egenskapene som er positive. Og i mine øyne får det kvinner til å virke dummere enn de er, som om det viktigste i verden er å kritisere mote lissom og sånn ass. Enn å lese faktabøker, politikk, nyheter osv. 

Anonymkode: 6fc0a...3a1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier seg selv. Man merker det også i holdingene til de som skriver i de trådene. Man bruker ikke mange timer på det der med mindre man får en type glede ut av det. I noen tilfeller liker man å bli provosert, i noen tilfeller liker man å føle seg bedre enn andre ved å sladre om de, i noen tilfeller liker man å late som om man er en smart kritiker. Osv. Kanskje man liker alt på en gang. Men det er ingen av disse egenskapene som er positive. Og i mine øyne får det kvinner til å virke dummere enn de er, som om det viktigste i verden er å kritisere mote lissom og sånn ass. Enn å lese faktabøker, politikk, nyheter osv. 

Anonymkode: 6fc0a...3a1

Rart, for jeg synes ikke det sier seg selv i det hele tatt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette :)

De fleste bloggere er gode forbilder som ikke fortjener hetsen de får på KG :)

Anonymkode: a00c7...e00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kritikk som går på eksponering av mindreårige synes jeg er viktig.  Det er noe riv ruskende galt når en har mer informasjon om bloggerbarn enn en har om egne tantebarn. 

Anonymkode: e22c2...442

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er brukerdebatt. I strid med forumreglene og må derfor stenges. 

Anonymkode: 78992...1f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 10.27, AnonymBruker skrev:

Det som fascinerer meg mest med dette forumet er hvor interessert noe brukere er i å diskutere om noe så latterlig og idiotisk som bloggere. Damer som lever av utlevere seg selv, dette er gjerne damer som ikke er så dype og reflekterte, også bruker dere tid på å snakke og diskutere om noe så irrelevant og tullete som bloggere? Hver gang navnet Isabe Radd dukker opp, blir jeg like overrasket over at noen i det hele tatt bryr seg. Hvem er disse menneskene? Har dere ikke noe mer interessant å diskutere om, om ting som faktisk betyr noe? Å bruke tiden sin på å snakke om slike mennesker må være det mest meningsløst man kan gjøre.

Anonymkode: 1d50d...6b4

Tipper ts er en av de som er i trådene og som er en fan av bloggere og diskuterer der selv. 

Anonymkode: ff514...667

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man starter en diskusjon som handler om at et knippe andre tråder/diskusjoner er latterlig useriøse, er det en forutsetning at man går pinlig saklig og dokumenterbart til verks når man bygger opp argumentene sine.

Ellers risikerer man fort at hele tonen i tråden effektivt spenner bein under selve hovedpoenget den forsøker å fronte, slik at den blir selvmotsigende og selvutslettende på en ganske fiffig og ironisk måte.

Hvis man ønsker å bli tatt seriøst når man diskuterer noe som oppfattes som komplett useriøst, må man altså være veldig nøye på å unngå alt som minner om usakligheter. Man må være tørrere og grundigere enn i enhver annen type diskusjon. Det er noe man feks lærer fort på Rampelyset. Mulig det ikke er noe mål her altså, men som sagt, da medfører det også at tråden framstår litt... pussig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...