Gå til innhold

Litt betatt av en mann. Hvordan holde hodet kaldt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan holde hodet kaldt når man blir litt betatt av noen men ikke kjenner de, kun snakket littegrann og hatt en fin fin tone og humor. Har fått en hyggelig beskjed ansikt til ansikt, men som sagt, jeg kjenner han ikke og vet ikke navnet eller har kontaktinfo, vi har ikke felles omgangskrets heller, så det er ikke mulig for meg å finne ut noe om han. (U)heldigvis. Eneste mulige utvikling er at han dukker opp på min jobb igjen.

Gjetter at han ikke er singel også. Han er altfor kjekk til å være det. Just My Luck..

:bond:

 

Anonymkode: da2a5...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan holde hodet kaldt når man blir litt betatt av noen men ikke kjenner de, kun snakket littegrann og hatt en fin fin tone og humor. Har fått en hyggelig beskjed ansikt til ansikt, men som sagt, jeg kjenner han ikke og vet ikke navnet eller har kontaktinfo, vi har ikke felles omgangskrets heller, så det er ikke mulig for meg å finne ut noe om han. (U)heldigvis. Eneste mulige utvikling er at han dukker opp på min jobb igjen.

Gjetter at han ikke er singel også. Han er altfor kjekk til å være det. Just My Luck..

:bond:

 

Anonymkode: da2a5...4b3

Var han bare tilfeldigvis innom jobben din, eller er han en (fast) kunde? Kanskje en av dine kollegaer vet hvem han er og hva han heter?

Anonymkode: c0f80...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han bare tilfeldigvis innom jobben din, eller er han en (fast) kunde? Kanskje en av dine kollegaer vet hvem han er og hva han heter?

Anonymkode: c0f80...649

Vær på og vær erlig. Menn forstår ikke og driter i kostbare jenter. V

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å tenk at han sikkert er gift. Mange er flørtete eller har en fin tone med mange, selv om de er i forhold. Prøv å glem han. Se etter alle de andre fiskene i havet.

Anonymkode: c0f80...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du fortsatt lever på i 1998 og mannen "bur der ingen skulle tru at nåkon kunne bu" med en Nokia 5510,  så er det faktisk mulig å finne atort sett alt med litt fantasi og vilje. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var han bare tilfeldigvis innom jobben din, eller er han en (fast) kunde? Kanskje en av dine kollegaer vet hvem han er og hva han heter?

Anonymkode: c0f80...649

De vet hvem han er men jeg kommer ikke til å spørre, det blir for altfor kleint.

10 timer siden, Morpheus skrev:

Vær på og vær erlig. Menn forstår ikke og driter i kostbare jenter. V

Han vet at jeg tenker positivt om han, noe han også gjør om meg.

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å tenk at han sikkert er gift. Mange er flørtete eller har en fin tone med mange, selv om de er i forhold. Prøv å glem han. Se etter alle de andre fiskene i havet.

Anonymkode: c0f80...649

Trur jeg brukte all verdens slike virkemidler i går kveld. Det hjalp. Litt hvertfall.

10 timer siden, Perle skrev:

Med mindre du fortsatt lever på i 1998 og mannen "bur der ingen skulle tru at nåkon kunne bu" med en Nokia 5510,  så er det faktisk mulig å finne atort sett alt med litt fantasi og vilje. 

Hvordan?

Anonymkode: da2a5...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å tenk at han sikkert er gift. Mange er flørtete eller har en fin tone med mange, selv om de er i forhold. Prøv å glem han. Se etter alle de andre fiskene i havet.

Anonymkode: c0f80...649

Det er smart å se etter folk som man kan ha mulighet til å bli kjent med uten å stresse for å finne ut. Mitt råd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker heldigvis ikke så mye på han idag, jeg er så travelt opptatt. Men hva hvis han kommer hit igjen og er like hyggelig og gir komplimenter, hvordan vet jeg at det kun er vennskapelig eller noe mer? Er menn raske til å vise interesse og ta initiativ? 

 

Anonymkode: da2a5...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ærlig, åpen og direkte. Ingen tvil om at jeg var interessert. 

Hva risikerer man? "Jeg har kjæreste" eller "jeg er egentlig ikke interessert". 

Hva kan man oppnå? Vi feiret nettopp 10 års bryllupsdag. 

Anonymkode: 18793...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke vite særlig mange informasjoner for å finne ut hvem noen er. F.eks. om du vet jobben og byen de bor i så har du jo snevra det inn til veldig få personer allerede. Vet du fornavnet i tillegg kan du 100% finne ut hvem det er.

Anonymkode: bb0a4...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke vite særlig mange informasjoner for å finne ut hvem noen er. F.eks. om du vet jobben og byen de bor i så har du jo snevra det inn til veldig få personer allerede. Vet du fornavnet i tillegg kan du 100% finne ut hvem det er.

Anonymkode: bb0a4...553

Jeg vet ikke navnet 🙊, og arbeidsplassen hans opererer ikke med en offentlig liste over ansatte. 

 

Anonymkode: da2a5...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å tenk at han sikkert er gift. Mange er flørtete eller har en fin tone med mange, selv om de er i forhold. Prøv å glem han. Se etter alle de andre fiskene i havet.

Anonymkode: c0f80...649

Lol. Redd det kan være din mann? 

Anonymkode: 76d51...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...