Gå til innhold

Kan jeg få teste min intuisjon, om jeg får opp deres typiske personlighet.(svarer kun på spørsmål ang personlighet idag)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

utmattet stemmer, mage/tarm ikke veldig unormal. men må tenke på hva jeg spiser. Takk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

du har hoppet over meg :)
kvinne 26.

Anonymkode: 8477c...e61

Beklager 💓fin personlighet, lun fin humor.

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lille humla skrev:

utmattet stemmer, mage/tarm ikke veldig unormal. men må tenke på hva jeg spiser. Takk 🙂

Takk for tilbakemeldingen 💓god bedring, ta vare på deg selv.ps får du nok søvn.

 

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemeldingen 💓god bedring, ta vare på deg selv.ps får du nok søvn.

 

Anonymkode: d5101...16f

Søvn treffer du meg veldig på, sliter med Insomnia (;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager 💓fin personlighet, lun fin humor.

Anonymkode: d5101...16f

dette var helt feil.

Anonymkode: 8477c...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

dette var helt feil.

Anonymkode: 8477c...e61

Hvorfor mener du at Di ikke har fin personlighet. 

 

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at Di ikke har fin personlighet. 

 

Anonymkode: d5101...16f

Går det bra m deg,hilsen ts 

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du at Di ikke har fin personlighet. 

 

Anonymkode: d5101...16f

I det ene øyeblikket føler jeg skikkelig med folk, i det andre er andres følelser noe herk! 
Lun og fin humor tror jeg ikke, den er litt ond 😛 men det er vanlig i Norge.
 

Anonymkode: 8477c...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I det ene øyeblikket føler jeg skikkelig med folk, i det andre er andres følelser noe herk! 
Lun og fin humor tror jeg ikke, den er litt ond 😛 men det er vanlig i Norge.
 

Anonymkode: 8477c...e61

Sliter du selv

 

 

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter du selv

 

 

Anonymkode: d5101...16f

? ja? og  særlig med et "forhold" til en person som bor langt unna og. vedkommende har ikke gjort meg vondt, men situasjonen med han har forverret alt. jeg vet ikke om du får opp hva som egentlig skjedde der.

Anonymkode: 8477c...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? ja? og  særlig med et "forhold" til en person som bor langt unna og. vedkommende har ikke gjort meg vondt, men situasjonen med han har forverret alt. jeg vet ikke om du får opp hva som egentlig skjedde der.

Anonymkode: 8477c...e61

Når en sliter med noe selv blir det ofte slik at andres til blir for mye innimellom, derfor skal du huske på at det ikke gjør deg ond, du er nok snill.jeg føler at du er litt bitter på en måte over situasjonen selv om du ikke er bitter på h a n. Stresser du mye..

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når en sliter med noe selv blir det ofte slik at andres til blir for mye innimellom, derfor skal du huske på at det ikke gjør deg ond, du er nok snill.jeg føler at du er litt bitter på en måte over situasjonen selv om du ikke er bitter på h a n. Stresser du mye..

Anonymkode: d5101...16f

At andres ting.

 

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når en sliter med noe selv blir det ofte slik at andres til blir for mye innimellom, derfor skal du huske på at det ikke gjør deg ond, du er nok snill.jeg føler at du er litt bitter på en måte over situasjonen selv om du ikke er bitter på h a n. Stresser du mye..

Anonymkode: d5101...16f

litt bitter kanskje ja, men jeg fremstår ikke slik mot folk. dette er noe folk rundt meg ikke kan noe for, og jeg har mye å være takknemlig for. Men særlig de greiene med han spiser meg opp. jeg føler at han er her, men han er jo ikke her. vi hadde jo ikke noe kjæresteforhold så det har ikke blit "slutt". 
jeg lever greit nok med det, men hvorfor føler jeg at det er så vanskelig og feil å ta kontakt? jeg går bare og håper på at jeg treffer han igjen,

Anonymkode: 8477c...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

litt bitter kanskje ja, men jeg fremstår ikke slik mot folk. dette er noe folk rundt meg ikke kan noe for, og jeg har mye å være takknemlig for. Men særlig de greiene med han spiser meg opp. jeg føler at han er her, men han er jo ikke her. vi hadde jo ikke noe kjæresteforhold så det har ikke blit "slutt". 
jeg lever greit nok med det, men hvorfor føler jeg at det er så vanskelig og feil å ta kontakt? jeg går bare og håper på at jeg treffer han igjen,

Anonymkode: 8477c...e61

Jeg tror heller ikke at du oppfører deg bittert mot folk 💓hva med å kontakte han,så ser du hvordan ting blir.

Da er det jo lettere å gå videre..

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror heller ikke at du oppfører deg bittert mot folk 💓hva med å kontakte han,så ser du hvordan ting blir.

Da er det jo lettere å gå videre..

Anonymkode: d5101...16f

Hva om han liker deg også.. 

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han liker deg også.. 

Anonymkode: d5101...16f

for det er det ikke mulig å få opp for deg? jeg kan ikke si at det er grunn til å mistenke at han tror at vi kan bli noe lenger. men det er kanskje mulig å "gå videre" men likevel ha et fint minne om en person/ønske at man ble noe mer, og tenker på vedkommende. 
Jeg heller tør ikke å håpe i den grad, og virkelig legge til rette for at vi skal bli sammen. men jeg tenker jo på han...

Anonymkode: 8477c...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snill,sta positivt altså, veldig følsom 

Anonymkode: d5101...16f

Stemmer nok veldig bra på meg det.

Anonymkode: 40ac8...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du tynget av noe for tiden...snill.

Anonymkode: d5101...16f

Det kan man vel trygt si at jeg er... Men det går vel over - som alt annet.

Anonymkode: b9fee...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

for det er det ikke mulig å få opp for deg? jeg kan ikke si at det er grunn til å mistenke at han tror at vi kan bli noe lenger. men det er kanskje mulig å "gå videre" men likevel ha et fint minne om en person/ønske at man ble noe mer, og tenker på vedkommende. 
Jeg heller tør ikke å håpe i den grad, og virkelig legge til rette for at vi skal bli sammen. men jeg tenker jo på han...

Anonymkode: 8477c...e61

Jeg tester intuisjonen, får ofte treff på personlighet,sinnsstemning, noen ganger får jeg opp mer,andre ganger ikke.det styrer jeg ikke selv.jeg vil ikke spå fremtiden, lukker den døren.jeg vil/kan ikke se om noen liker en person tilbake, dette er ting vedkommende må finne ut av selv.jeg er ydmyk og vil ikke styre andre. Ts.

Anonymkode: d5101...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...