Gå til innhold

Samboer har lovt 16-årig sønn å få være alene hjemme i mitt hus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje ingen bombe, men jeg har bedt samboer om å finne sitt eget sted å bo, og så får vi sette samboerskap på hold for ei stund. Jeg kan ikke fortsette å bo i min mors leilighet med ham etter dette.

Men det som har skjedd er at sønnen var hos oss de siste dagene fram til vi skulle reise. Han har da «lånt» farens nøkler uten at far merket det, fordi vi dro på ferie og faren ikke hadde planer om å ta med nøkkel. Dette er hva kjæresten sier, og jeg heller mot at dette er rett versjon. 

 

Anonymkode: b15f3...d9a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom det er noe tak i samboeren, så bør han jo legge seg fullstendig flat, og innrømme at han har vært ekstremt naiv i sin tro på at den gutten hadde modenhetsnivå til å være to uker alene. Det må jo også få konsekvenser for gutten!? En slik oppførsel kan da vel hverken han eller mor godta, og det må jo få et etterspill i forhold til strengere grenser. Han virker jo som å gå helt på selvstyr? Hvor var moren oppi det hele? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje ingen bombe, men jeg har bedt samboer om å finne sitt eget sted å bo, og så får vi sette samboerskap på hold for ei stund. Jeg kan ikke fortsette å bo i min mors leilighet med ham etter dette.

Men det som har skjedd er at sønnen var hos oss de siste dagene fram til vi skulle reise. Han har da «lånt» farens nøkler uten at far merket det, fordi vi dro på ferie og faren ikke hadde planer om å ta med nøkkel. Dette er hva kjæresten sier, og jeg heller mot at dette er rett versjon. 

 

Anonymkode: b15f3...d9a

Jeg tenker at hvos det er sant får far ha baller til å anmelde sønnen for tyveri og å ulovlig ta seg inn i annen persons bolig.

Anonymkode: 785a7...f72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at hvos det er sant får far ha baller til å anmelde sønnen for tyveri og å ulovlig ta seg inn i annen persons bolig.

Anonymkode: 785a7...f72

Litt drøyt kanskje? Man anmelder ikke sine egne unger for ting som kan løses uten å blande inn politi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 18.12, Arabella skrev:

Joda, men alle disse innleggene om 16-åringer som klarer seg så bra på hybel, er avsporinger.

Det var mitt innlegg og en reaksjon til de som mente at man aldri måtte dra fra et 16 års gammelt barn i 14 dager... Beklager det. Jeg er ellers enig i at de bør være hjemme i et hus som er deres hjem, ikke i andres hus. 

Anonymkode: a28bd...67c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ingen bombe, men jeg har bedt samboer om å finne sitt eget sted å bo, og så får vi sette samboerskap på hold for ei stund. Jeg kan ikke fortsette å bo i min mors leilighet med ham etter dette.

Men det som har skjedd er at sønnen var hos oss de siste dagene fram til vi skulle reise. Han har da «lånt» farens nøkler uten at far merket det, fordi vi dro på ferie og faren ikke hadde planer om å ta med nøkkel. Dette er hva kjæresten sier, og jeg heller mot at dette er rett versjon. 

 

Anonymkode: b15f3...d9a

Etter alt det oppstyret rundt at han ville at sønnen skulle få låne leiligheten, tror du virkelig på det? Det ble til en heftig krangel og innblanding av moren din for at han skulle "gi seg", han var tydeligvis veldig uenig i beslutningen, og så tilfeldigvis så ender gutten opp med å stjele nøkkelen og var der likevel. Det er jo bare tilfeldig at moren din var der og oppdaget det. I tillegg så sa sønnen selv at han fikk lov av sin far. Du trodde ikke på denne forklaringen først, det er selvfølgelig mer behagelig for deg å velge å tro på den når du tross alt er glad i kjæresten din, men jeg tror at ditt første innstinkt var riktig.

Er planen nå at han skal flytte tilbake når oppussingen er ferdig?

Anonymkode: 314df...eb9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje ingen bombe, men jeg har bedt samboer om å finne sitt eget sted å bo, og så får vi sette samboerskap på hold for ei stund. Jeg kan ikke fortsette å bo i min mors leilighet med ham etter dette.

Men det som har skjedd er at sønnen var hos oss de siste dagene fram til vi skulle reise. Han har da «lånt» farens nøkler uten at far merket det, fordi vi dro på ferie og faren ikke hadde planer om å ta med nøkkel. Dette er hva kjæresten sier, og jeg heller mot at dette er rett versjon. 

 

Anonymkode: b15f3...d9a

Overasket over at du tror på faren nå. Om han har rett versjon ville jeg vært overasket over at han godtar å flytte ut.

Anonymkode: 53922...f6c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ingen bombe, men jeg har bedt samboer om å finne sitt eget sted å bo, og så får vi sette samboerskap på hold for ei stund. Jeg kan ikke fortsette å bo i min mors leilighet med ham etter dette.

Men det som har skjedd er at sønnen var hos oss de siste dagene fram til vi skulle reise. Han har da «lånt» farens nøkler uten at far merket det, fordi vi dro på ferie og faren ikke hadde planer om å ta med nøkkel. Dette er hva kjæresten sier, og jeg heller mot at dette er rett versjon. 

 

Anonymkode: b15f3...d9a

Vel da kan moren din anmelde han for å ha stjålet de, og tatt seg inn på andres eiendom uten lov. Om hun ikke gjør det, så hadde jeg i hvertfall satt frem trusselen om det. For å se hva de sier. 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er virkelig desperat om hun 'beholder' den knølen av en kjæreste og idiotsønnen hans..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ingen bombe, men jeg har bedt samboer om å finne sitt eget sted å bo, og så får vi sette samboerskap på hold for ei stund. Jeg kan ikke fortsette å bo i min mors leilighet med ham etter dette.

Men det som har skjedd er at sønnen var hos oss de siste dagene fram til vi skulle reise. Han har da «lånt» farens nøkler uten at far merket det, fordi vi dro på ferie og faren ikke hadde planer om å ta med nøkkel. Dette er hva kjæresten sier, og jeg heller mot at dette er rett versjon. 

 

Anonymkode: b15f3...d9a

Som de over har jeg vondt for å tro på denne versjonen. Hvem drar på ferie, uten å sjekke at de har nøkkel til boligen? Både min mann og jeg har alltid med nøkkel, selv om bare en av oss låser. Jeg tror at din samboer nå gjemmer seg bak sønnen, noe som er utrolig feigt. Har sønnen hørt faren si at han har fått skylden, eller det bare noe samboeren din sier til deg? Jeg skulle likt å sett reaksjnen til sønnen når faren kaller ham tyv, løyner og en som ulovlig tar seg inn på annens eiendom.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2018 den 8.45, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk dette?

Anonymkode: c850b...59d

Lurer jeg og.

Anonymkode: c6d23...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...