Gå til innhold

Hvorfor tror noen menn de plutselig har sjangs nå når jeg er tynn??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom dette gjelder menn som faktisk har vært spydig og frekk mot deg ang overvekten din, så forstår jeg at du blir provosert når de nå prøver seg. Disse mennene er jo idioter. Dersom det generelt gjelder at du har blitt mer populær blant menn og får mer oppmerksomhet etter du ble slank, syns jeg ikke du skal være bitter for det. Slik er naturen og menneskesinnet. De fleste finner ikke en dame på godt over 100kg attraktiv. På samme måte som en person med bare brune stubber som tenner, vil bli mer attraktiv dersom han får tennene fikset.

Anonymkode: 32334...814

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 hours ago, AnonymBruker said:

Nå jeg veide 45kg mer så var jeg ikke bra nok for de. Men nå er jeg plutselig det.

 

Hvorfor innbiller de seg at jeg vil ha de nå når jeg ikke var god nok for de før? Idioti.

Anonymkode: a012c...b34

Svaret på dette er helt enkelt, og gjelder i ALLE sammenhenger der en mann er interessert i en kvinne:

Jo mer en mann har lyst på en kvinne, jo mer tror han at hun har lyst på ham.

Derfor skjønner han ingen verdens ting når han blir avvist. At han kanskje har avvist henne tidligere, er for ham helt irrelevant: han vil jo ha henne , og det er alt som betyr noe for ham.

 

Anonymkode: bfce9...e6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er rart at menn viser mer interesse nå som du har gått ned i vekt. 45 kilo overvekt er VELDIG mye. Man er ikke et ræva menneske selv om man ikke tiltrekkes av så overvektige damer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Så bra at du har klart å bli kvitt så mange overflødige kilo. Nå kan du jobbe med bitterheten din, for den er også overflødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ts. 

Jeg hadde tenkt noe lignende. Om de ikke var intr i å bli kjent med meg før, så trenger de i alle fall ikke komme nå som jeg hadde blitt slank. For personligheten min har ikke forandret seg selv om utseendet har. Alt de mennene så før var et lag med fett. Jeg vil heller omgås med folk som likte meg for den jeg var før også. Evt finne noen som ikke visste om min fortid å starte med blanke ark. 

Utseende er kanskje det som folk tiltrekkes mest av sånn til å begynne med, men personlighet er det som er viktigst til slutt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Overrasket skrev:

Jeg synes ikke dette er selvrespekt. Hevngjerrighet er det, og det er ikke attraktivt.

Nå er ikke jeg TS, men en av disse tidligere feite. Så jeg er hevngjerrig, da jeg ikke vil date eller pule den mannen, som sa på fest foran flere at jeg hadde vært pulbar, hvis det ikke var for at jeg var feit. Og nå som jeg er slank, så er han så interessert. Jeg kaller det heller selvrespekt at jeg ikke gir denne mannen oppmerksomhet. De mennene i omgangskretsen, som alltid behandlet meg bra, og med respekt, ville jeg ikke hatt noe problem med å date. 

For samme hvor feit jeg er, så bør andre mennesker behandle meg med respekt, selv om de ikke vil pule meg. 

Anonymkode: 0eb98...209

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå jeg veide 45kg mer så var jeg ikke bra nok for de. Men nå er jeg plutselig det.

 

Hvorfor innbiller de seg at jeg vil ha de nå når jeg ikke var god nok for de før? Idioti.

Anonymkode: a012c...b34

 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdaget det samme, og jeg gikk ned bare 20 kg, så jeg var ikke så diger før, utseende mitt i ansiktet endret seg ikke noe av å gå ned i vekt. Men plutselig sto det en kø med menn der, som ville ha meg, de samme som ikke ville ha meg før, og som kunne slenge en kommentar om hvor feit jeg er. De må jo være ganske dumme, hvis de tror at jeg plutselig vil ha de.

Anonymkode: 0eb98...209

Opplever akkurat det samme. De som ikke kastet et blikk på meg da jeg var feit, ligger langflate nå. Og spesielt en jeg virkelig ikke takler. Han sa rett ut at jeg ikke var noe for han men det var venninnen  min, Så gikk han til henne. Og nå er han all over me! Bare pga vekten er gått ned. For en idiot, som om jeg vil ha han nå, Overfladisk dritt

Anonymkode: 3ab79...82a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
Just now, AnonymBruker said:

 

Opplever akkurat det samme. De som ikke kastet et blikk på meg da jeg var feit, ligger langflate nå. Og spesielt en jeg virkelig ikke takler. Han sa rett ut at jeg ikke var noe for han men det var venninnen  min, Så gikk han til henne. Og nå er han all over me! Bare pga vekten er gått ned. For en idiot, som om jeg vil ha han nå, Overfladisk dritt

Anonymkode: 3ab79...82a

Wow! Jeg opplevde det samme da jeg slutta med heroin. Er det ikke sprøtt hvor overfladiske folk kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Wow! Jeg opplevde det samme da jeg slutta med heroin. Er det ikke sprøtt hvor overfladiske folk kan være?

La oss hypotetisk si at du var rusmisbruker. Men du var hyggelig, hadde god jobb, «your shit together» og var generelt en interessant, morsom og hyggelig person. Så møter du dame A som du forsøker å flørte litt med, du skrue opp sjarmen og viser interesse. Hun rynker på nesa og sier nærmest rett ut at hele ditt vesen er avskyelig for henne. Hun vil heller ha kompisen din.

Så møter du dame B, som flørter tilbake, ler sammen med deg og er imøtekommende. Det blir aldri noe mer mellom dere, da ingen av dere gjør noe fremstøt, men du får inntrykket av at hun liker deg.

Du blir rusfri, og dame A kommer nå rekendes fordi hun nå har funnet ut at du hadde jo ganske mange gode kvaliteter, kanskje er nettopp su drømmemannen? 

Dame B møter du også på, og dere fortsetter den flørtende tonen som før.

Hvem av dem fremstår mest innbydende? 

De aller fleste vil si dame B, hun har sett de positive sidene dine sammen med de negative. Hun har ikke avskrevet deg, slik dame A gjorde. Dame A er trashy. Menn som er direkte stygge med overvektige damer men synes plutselig hun er full pakke når hun gikk ned noen kilo, fortjener ikke den dama. De så ikke alle de gode egenskapene da hun hadde en dårlig en. Så da fortjener de heller ikke å høste godene av «full pakke». Men de som så både det gode med der dårlige, de gjør det.

Anonymkode: 49003...4a7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
7 minutter siden, AnonymBruker said:

La oss hypotetisk si at du var rusmisbruker. Men du var hyggelig, hadde god jobb, «your shit together» og var generelt en interessant, morsom og hyggelig person. Så møter du dame A som du forsøker å flørte litt med, du skrue opp sjarmen og viser interesse. Hun rynker på nesa og sier nærmest rett ut at hele ditt vesen er avskyelig for henne. Hun vil heller ha kompisen din.

Så møter du dame B, som flørter tilbake, ler sammen med deg og er imøtekommende. Det blir aldri noe mer mellom dere, da ingen av dere gjør noe fremstøt, men du får inntrykket av at hun liker deg.

Du blir rusfri, og dame A kommer nå rekendes fordi hun nå har funnet ut at du hadde jo ganske mange gode kvaliteter, kanskje er nettopp su drømmemannen? 

Dame B møter du også på, og dere fortsetter den flørtende tonen som før.

Hvem av dem fremstår mest innbydende? 

De aller fleste vil si dame B, hun har sett de positive sidene dine sammen med de negative. Hun har ikke avskrevet deg, slik dame A gjorde. Dame A er trashy. Menn som er direkte stygge med overvektige damer men synes plutselig hun er full pakke når hun gikk ned noen kilo, fortjener ikke den dama. De så ikke alle de gode egenskapene da hun hadde en dårlig en. Så da fortjener de heller ikke å høste godene av «full pakke». Men de som så både det gode med der dårlige, de gjør det.

Anonymkode: 49003...4a7

Scenarioet ditt er ikke troverdig. Hvorfor må f.eks. dame A sammenlignes med en dame som er fullstendig tafatt? Hvorfor ble det ikke noe mellom meg og dame B? Jeg likte henne sikkert ikke så godt da. Poenget mitt er at jeg hadde hatt full forståelse for at dame A syntes jeg var mer attraktiv etter at jeg slutta med heroin enn før. Det er ikke noe å være bitter over, eller å holde mot noen. Det går bare ut over en selv å bære nag på den måten. Hvorfor skulle ikke andre respondere positivt på at man har gjort en positiv forandring i livet sitt? Hvorfor må det si noe negativt om dem? Livet er ikke som i en Disneyfilm. Kjærligheten er alltid full av betingelser, og det gjelder alle.

Endret av HerrBæsjerumpehull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Nå jeg veide 45kg mer så var jeg ikke bra nok for de. Men nå er jeg plutselig det.

 

Hvorfor innbiller de seg at jeg vil ha de nå når jeg ikke var god nok for de før? Idioti.

Anonymkode: a012c...b34

Får gudene ikke håpe du slanket deg for mannfolkene sin skyld da? nesten så man skulle tro det med det poenget du prøver å få frem her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har vel en helt annen form for energi og slikt nå? Da du var tjukk så hadde du sikkert dårligere kondis og mindre sexlyst også?

Anonymkode: cfb4c...8f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så idiotisk av deg. Det er biologisk å være tiltrukket av en fysisk attraktiv kropp. En 45 kg + overvektig kropp er ikke veldig attraktivt for de fleste. Finnes andre tynne damer og, så bare du som taper på å ikke benytte deg av de nye tilbudene dine.

Anonymkode: a5c63...a46

Det er også biologi å digge den tryggeste mannen med fet lommebok

betyr ikke at jeg kan bare gå bort til ham, slenge på håret og si 

HALLA .... jeg vil ha ~~~kontakt~~~ med deg...

og så gjør jeg litt voodoo og alle vet jo at voodoo fungerer.... altså må de oppfylle profetien om at det fungerer ‘

ergo, trygg mann + meg = verdens største sannsynlighet (og selvfølgelighet)

hvis menn ikke forstår det har de et problem. 

Jeg er programmert til å være et biologisk vesen 

Men det er jo ingen som bekrefter sine egne hypoteser 😞 

jeg trodde der skulle være det gøye aspektet. 

Men biologi vil heller pule

pule fremfor å bekrefte hypoteser

er der noen som flørter med downs syndrom her?

Anonymkode: ce002...ef6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tror ikke de har sjanse. Men de vil prøve seg. Du har blitt attraktiv. Så nyt det. 

Anonymkode: 4c1f0...703

OMG. 🙄

Anonymkode: 5bf72...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhenging om en er overvektig eller ikke. Det er ingen med selvrespekten i behold som vil ligge med noen som har sagt stygge ting til en/ ikke behandlet en med respekt. Så forstår godt at en ikke er så keen på en som har ditcha deg før. 

Anonymkode: 96a64...d11

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å være attraktiv hvis man ikke får noe tilbake for det ?

Anonymkode: ce002...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Wow! Jeg opplevde det samme da jeg slutta med heroin. Er det ikke sprøtt hvor overfladiske folk kan være?

Dette tror jeg er tull, og du kan da virkelig ikke sammenligne heroin bruk, med overvektig. 

Jeg kjenner ingen som vil bli sammen med noen som bruker heroin, kjenner flere som kan bli sammen med overvektige mennesker.

Anonymkode: 0eb98...209

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var overvektig hver gang jeg ble gravid. 75, 75 og 87 kg. Normal middelvekt for min høyde ligger på 57 kg.

Barna? Friske og sunne.

Anonymkode: ab457...ead

Vanskelig å skjønne dette 🙂 Av 1000 svangerskap vil et større antall ende i dødfødsel hos de med høy bmi kontra normalvektige. Enkelttilfeller er irrelevant.

Det handler heller ikke om at mennesker gjør bevisste resonnement rundt dette. Høye, veltrente menn med symmetriske ansikt vil bli valgt foran kortvokste, overvektige og høye menn med usymmetriske ansiktstrekk. Rett og slett fordi dette signaliserer sunne gener som vil bedre sjansene for å få et sunt avkom. 

Alt dette er nedarvede biologiske vurderingskriterier som har fulgt oss i tusener år og påvirker hver enkelt helt ubevisst. Alle dyr bedriver seleksjon ved at de antatt sunneste blir valgt foran alle de andre. En svært effektiv måte å besørge at arten har livets rett også i fremtiden ved at genpoolen forblir friskest mulig. 

 

Endret av Aalo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår TS hvis det er snakk om menn hun har kjent som har avvist henne o.l

De vil ha henne nå KUN pga kropp. De er ingenting å samle på. De har jo kjent henne og oppført seg dritt mot henne,hvorfor skal hun godta det? Hvorfor skal hun se gjennom fingrene på noen som kanskje har hetset henne før og nå plutselig prøver seg?HVEM vil være med sånne folk?

Det er som du er fattig og folk unngår deg. Så vinner du 77 mill i Lotto og alle vil være venn. Det er jo KUN pga pengene. Hvorfor være venn med sånne folk da?

Men det at flere menn prøver seg sånn generelt er noe annet. Fremmede menn som aldri har vært slemme skal jo ikke ta skylda for dette. Fremmede menn skal jo ikke TS være sur på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt TS. Hadde aldri villet vært sammen med noen som hadde avvist meg om jeg hadde vært feit. Også plutselig skulle ha hatt meg om jeg ble tynn. Det hadde jeg ikke taklet, da hadde jeg visst at om jeg la på meg i forholdet, ville han ikke synes at jeg var attraktiv lengre. Så jeg skjønner deg veldig godt, du velger de bort og det hadde jeg også gjort. Selv om jeg kan forstå at de ikke finner deg attraktiv som tjukk, men at de gjør det nå som du er tynn. De kan jo ikke noe for at de ikke tenner på tykke, men likevel hadde jeg ogå valgt de bort pga det jeg skrev :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...