Gå til innhold

Hvorfor tror noen menn de plutselig har sjangs nå når jeg er tynn??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå jeg veide 45kg mer så var jeg ikke bra nok for de. Men nå er jeg plutselig det.

 

Hvorfor innbiller de seg at jeg vil ha de nå når jeg ikke var god nok for de før? Idioti.

Anonymkode: a012c...b34

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så idiotisk av deg. Det er biologisk å være tiltrukket av en fysisk attraktiv kropp. En 45 kg + overvektig kropp er ikke veldig attraktivt for de fleste. Finnes andre tynne damer og, så bare du som taper på å ikke benytte deg av de nye tilbudene dine.

Anonymkode: a5c63...a46

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at de syns du er attraktiv nå? 

Anonymkode: d8035...4d6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud så idiotisk av deg. Det er biologisk å være tiltrukket av en fysisk attraktiv kropp. En 45 kg + overvektig kropp er ikke veldig attraktivt for de fleste. Finnes andre tynne damer og, så bare du som taper på å ikke benytte deg av de nye tilbudene dine.

Anonymkode: a5c63...a46

De nye "tilbudene" består av menn som ikke vil ha TS, bare den nye kroppen. Folk tror av en eller annen grunn at man bytter personlighet hvis man går ned i vekt. Bare å styre unna disse mennene. De kommer jo til å forsvinne igjen hvis hun legger på seg.

Anonymkode: 5d769...058

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De nye "tilbudene" består av menn som ikke vil ha TS, bare den nye kroppen. Folk tror av en eller annen grunn at man bytter personlighet hvis man går ned i vekt. Bare å styre unna disse mennene. De kommer jo til å forsvinne igjen hvis hun legger på seg.

Anonymkode: 5d769...058

Hva har personligheten med noe å gjøre? Tiltrekning handler i størst grad om det fysiske. OG for øvrig er så store vekttap som regel et resultat av en karakterutvikling, som igjen går på det personlige. 

Anonymkode: a5c63...a46

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nedsnødd skal det godt gjøres å bli. Gud bedre, dette burde være en trolletråd, altså hehe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor innbiller de seg at jeg vil ha de nå når jeg ikke var god nok for de før? Idioti.

Anonymkode: a012c...b34

Fordi mange ikke har følelsesmessig kompetanse til å skille mellom egne lyster og andres lyster.

Jeg vet. Bare å gå i motsatt retning når du treffer sånne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget det samme, og jeg gikk ned bare 20 kg, så jeg var ikke så diger før, utseende mitt i ansiktet endret seg ikke noe av å gå ned i vekt. Men plutselig sto det en kø med menn der, som ville ha meg, de samme som ikke ville ha meg før, og som kunne slenge en kommentar om hvor feit jeg er. De må jo være ganske dumme, hvis de tror at jeg plutselig vil ha de.

Anonymkode: 0eb98...209

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppdaget det samme, og jeg gikk ned bare 20 kg, så jeg var ikke så diger før, utseende mitt i ansiktet endret seg ikke noe av å gå ned i vekt. Men plutselig sto det en kø med menn der, som ville ha meg, de samme som ikke ville ha meg før, og som kunne slenge en kommentar om hvor feit jeg er. De må jo være ganske dumme, hvis de tror at jeg plutselig vil ha de.

Anonymkode: 0eb98...209

Ikkesant. Er det jeg tenker å, hva gir dere grunn til at jeg vil ha en mann som kun ser på vekt.

 

Hva da feks om jeg skulle bli feit igjen? Stikker han da? Nei takk

Anonymkode: a012c...b34

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så idiotisk av deg. Det er biologisk å være tiltrukket av en fysisk attraktiv kropp. En 45 kg + overvektig kropp er ikke veldig attraktivt for de fleste. Finnes andre tynne damer og, så bare du som taper på å ikke benytte deg av de nye tilbudene dine.

Anonymkode: a5c63...a46

Selvsagt er det ikke idiotisk... Hun er den samme dama. Hun var ikke god nok for dem som overvektig, men nå som slankere? Dette er menn som har avslått date med henne men som nå er interessert... Slike menn er ikke verdt mer enn et sandkorn.

Anonymkode: 83a28...acd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikkesant. Er det jeg tenker å, hva gir dere grunn til at jeg vil ha en mann som kun ser på vekt.

 

Hva da feks om jeg skulle bli feit igjen? Stikker han da? Nei takk

Anonymkode: a012c...b34

Jeg føler med deg. Jeg har opplevd det samme selv. Det er veldig synd at kropp har mer å si enn personlighet. Jeg tok det tungt den gang, nå i dag tenker jeg det er deres tap.

Anonymkode: 763fb...b6d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig TS: hadde du per i dag gått for en overvektig mann?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Helt ærlig TS: hadde du per i dag gått for en overvektig mann?

Jeg er ikke ts men jeg synes overvektige menn er hotte. Heller overvektig enn tynn. Det er også en viss forskjell på å avvise en person som overvektig og å legge an på samme person som slankere...

Anonymkode: 83a28...acd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Helt ærlig TS: hadde du per i dag gått for en overvektig mann?

Jeg har xr som er overvektig. Og som ikke er det. 

Anonymkode: a012c...b34

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts men jeg synes overvektige menn er hotte. Heller overvektig enn tynn. Det er også en viss forskjell på å avvise en person som overvektig og å legge an på samme person som slankere...

Anonymkode: 83a28...acd

Vekt er ofte (ikke alltid) et resultat av livsstil. Jeg er veldig aktiv og opptatt av sunn mat, derfor går jeg som regel ikke etter de som er overvektige. Ikke fordi jeg har noe imot dem - men fordi våre interesser og livsstil mest sannsynlig ikke er en match. Det kan jo være at mennene TS sikter til har ment det samme?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig vondt gå fra stor til liten og andre veien. Jeg har gått begge veier og for meg var det virkelig ubehagelig å få så mye oppmerksomhet som slank og "attraktiv". Hadde kjærester som ikke taklet sjalusien. Så la jeg plutselig på meg mye pga medisiner. En helt ny verden. Til og med bussjåfører behandlet meg annerledes. 

Anonymkode: 2aa32...65b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er det ikke idiotisk... Hun er den samme dama. Hun var ikke god nok for dem som overvektig, men nå som slankere? Dette er menn som har avslått date med henne men som nå er interessert... Slike menn er ikke verdt mer enn et sandkorn.

Anonymkode: 83a28...acd

Enig! 

Kos deg med å avvise tullebukkene ts, og gratulerer med vekttapet. Bra gjort av deg :)

Jeg er selv overvektig og skal ned i vekt, kommer så klart til å kun takke ja til de som behandler meg som et menneske nå, av de jeg kjenner. De som ikke klarer å behandle meg riktig som tykk ønsker jeg ikke å ha noe med å gjøre som tynn heller.

Anonymkode: ab457...ead

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig vondt gå fra stor til liten og andre veien. Jeg har gått begge veier og for meg var det virkelig ubehagelig å få så mye oppmerksomhet som slank og "attraktiv". Hadde kjærester som ikke taklet sjalusien. Så la jeg plutselig på meg mye pga medisiner. En helt ny verden. Til og med bussjåfører behandlet meg annerledes. 

Anonymkode: 2aa32...65b

Lærdommen er at som slank smiler folk mer til deg, folk behandler deg bedre og ingen ser stygt  på deg når du kjøper mat. 

Anonymkode: 2aa32...65b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lærdommen er at som slank smiler folk mer til deg, folk behandler deg bedre og ingen ser stygt  på deg når du kjøper mat. 

Anonymkode: 2aa32...65b

Skremmende egentlig men ja

Anonymkode: a012c...b34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kvinne87Rogaland skrev:

Vekt er ofte (ikke alltid) et resultat av livsstil. Jeg er veldig aktiv og opptatt av sunn mat, derfor går jeg som regel ikke etter de som er overvektige. Ikke fordi jeg har noe imot dem - men fordi våre interesser og livsstil mest sannsynlig ikke er en match. Det kan jo være at mennene TS sikter til har ment det samme?

Du insinuerte noe helt annet i ditt innlegg og det du skriver her tror du ikke på selv en gang.

Anonymkode: 83a28...acd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...