Gå til innhold

Hvorfor treffer jeg bare raringer på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HerrBæsjerumpehull
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nok en raring😂

Anonymkode: f4050...617

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og enda en, er det bare bitter menn her?

Anonymkode: f4050...617

Du spør, men du lytter ikke. Kanskje datene dine virker rare fordi de kjeder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må ha kriterier. Min kriterier er at han har utdanning, ingen mobilselfier, totalt visibilitet av ansikt og kropp, må vise til en hobby/at han er god i noe FØR jeg sveiper ja. Jeg sveiper ja på ca 1 av 500, men møter altså ingen raringer. Og når vi matcher skal det et par intelligente og morsomme samtaler til før jeg vil treffes -  jeg ser etter om han deler fra sitt eget liv, og om han er interessert i å vite om mitt liv. Han må også vise tegn til humor på tekst. De som er monotone og korte og "ikke klarer å bruke emojis" forbinder jeg med kjedelige mennesker. Ja det høres sikkert kjempteit ut at ingen emojis er en deal-breaker, men alle kompisene jeg kjenner som ikke gjør det er sånne evig single som aldri viser følelser eller feirer noe. Akkurat nå er jeg i snakk med en som oppfylte alle kriterier, og han er god i samtalen til nå, men han syntes noe jeg sa som ikke var såå morsomt var KJEEMPEMORSOMT. Så jeg er på vakt fremover. Dyrebar last her, kun prima mannfolk har adgang. 

Anonymkode: 2c39f...429

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må ha kriterier. Min kriterier er at han har utdanning, ingen mobilselfier, totalt visibilitet av ansikt og kropp, må vise til en hobby/at han er god i noe FØR jeg sveiper ja. Jeg sveiper ja på ca 1 av 500, men møter altså ingen raringer. Og når vi matcher skal det et par intelligente og morsomme samtaler til før jeg vil treffes -  jeg ser etter om han deler fra sitt eget liv, og om han er interessert i å vite om mitt liv. Han må også vise tegn til humor på tekst. De som er monotone og korte og "ikke klarer å bruke emojis" forbinder jeg med kjedelige mennesker. Ja det høres sikkert kjempteit ut at ingen emojis er en deal-breaker, men alle kompisene jeg kjenner som ikke gjør det er sånne evig single som aldri viser følelser eller feirer noe. Akkurat nå er jeg i snakk med en som oppfylte alle kriterier, og han er god i samtalen til nå, men han syntes noe jeg sa som ikke var såå morsomt var KJEEMPEMORSOMT. Så jeg er på vakt fremover. Dyrebar last her, kun prima mannfolk har adgang. 

Anonymkode: 2c39f...429

Takk for et ordentlig svar og at du tok innlegget mitt på alvor :)

Anonymkode: f4050...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at enkelte damer ender opp som enslige, hvis tilbudene som kommer aldri er gode nok. De fleste kvinner fosser over i forespørsler, så utvalget er det som regel ikke noe å si på. Av den grunn kan de takke seg selv, om det aldri finner en kjæreste. Verre for mange menn. Enkelte får knapt oppmerksomhet, til tross for at de har mange gode egenskaper.

Anonymkode: 9abc4...3d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som skal støtte disse RARE på tinder. Det er faktisk sant, en haug av raringer. Og utlendinger. De siste dagene jeg har sveipet har det omtrent ikke vært noen norske.  Eller så er det bilder i bar overkropp, ølbilder og alt slags mulig rart. Finnes det ingen normale, single her jeg bor? Særinger, skugg unna

Anonymkode: efcb6...f74

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt meg opp en teori, etter noen tinderperioder (1 år i 2014, og 9 mnd 2017). 

1. Jo eldre jeg blir desto «vanskeligere» blir det. Trolig fordi man blir mer tilfreds med seg selv, har flere erfaringer og har mer klart bilde av hvilke kvaliteter man ser etter.

2. Profil og chatting skaper visse forventninger til hvordan en person er. Bildet man ser for seg stemmer i 99 % av tilfellene ikke med virkeligheten. Man kan klaffe aldri så godt, men man blir litt skuffet på noen områder uansett. 

3. Datingkulturen i Norge er fucka. Man kan ha sex etter 1-3 dates, men å forvente eksklusivitet etter 1 måned er galskap. Det er store variasjoner i hvordan og hvor raskt/sakte folk vil gå frem = ofte et problem. 

Men det er også maaaange raringer på tinder. Det blir mange gode historier da. For 8 måneder siden fant jeg min kjæreste (ikke på tinder) og skal holde fast ved han for harde livet for det er ikke litt aktuelt å gå tilbake til det kjøttmarkedet vi kaller Tinder igjen. 

Endret av Valmuefrø
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ganske enkelt sånn at du og din profil får dem til å sveipe høyre, og din smak og/eller vurderingsevne gjør st du sveiper høyre as Well. Du må rett og slett lage ny profil og justere antennene dine.

Du er ganske utydelig i hva som gjør dem til raringer, selv når du prøver å komme med gode eksempel, så jeg tipper du med hell kan være tydeligere når du i din profil beskriver hvem du er.

Det ser jo ut som om du går for negative personlighetstrekk her, som sinne, dårlige hygiene, dårlige relasjonsbygger. For det er koe DU går for, ikke koe du FÅR. Ser ut som om du går for badboys, og får stusselig 😂😂😂

Anonymkode: 4d76b...166

Man er jo ikke synsk da. Mange som har bilder som ser helt annerledes ut enn IRL. Og ikke minst er det mange som er helt annerledes via chat/meldinger enn IRL. Tenkt på det? Nei?

Anonymkode: 710e1...26c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart at enkelte damer ender opp som enslige, hvis tilbudene som kommer aldri er gode nok. De fleste kvinner fosser over i forespørsler, så utvalget er det som regel ikke noe å si på. Av den grunn kan de takke seg selv, om det aldri finner en kjæreste. Verre for mange menn. Enkelte får knapt oppmerksomhet, til tross for at de har mange gode egenskaper.

Anonymkode: 9abc4...3d8

Sextilbud ja, ikke noe mer enn det gitt. Og de fleste damer blir ikke sjarmert av å motta 100 dick pics. Utrolig men sant! Er menn som bestemmer om det blir forhold, vi damer må bare vente på å bli plukket eller ikke plukket. Litt som bamser i en lekebutikk. 

Anonymkode: 710e1...26c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart at enkelte damer ender opp som enslige, hvis tilbudene som kommer aldri er gode nok. De fleste kvinner fosser over i forespørsler, så utvalget er det som regel ikke noe å si på. Av den grunn kan de takke seg selv, om det aldri finner en kjæreste. Verre for mange menn. Enkelte får knapt oppmerksomhet, til tross for at de har mange gode egenskaper.

Anonymkode: 9abc4...3d8

Jeg vil være enslig med glede heller enn å dele hverdagen med en avstumpa, kjedelig mann som ikke matcher meg. Det finnes faktisk andre ting å bedrive tiden sin på, som jobb, familie og venner, veldedighet, dugnad, hobbyer og såå mye mer. Om man blir ensom er det bare å pule det fra seg.

Anonymkode: 2c39f...429

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg at dere henger på Tinder. Det er jo bare useriøse som søker uforpliktende sex som bruker tid der. En bekjent sveiper alltid i uka for å få noe napp for helgen. Vel. Han er fortsatt singel og vil ikke ha forhold. Selv om han påstår at han er åpen for det.

 

Anonymkode: 78181...44a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil være enslig med glede heller enn å dele hverdagen med en avstumpa, kjedelig mann som ikke matcher meg. Det finnes faktisk andre ting å bedrive tiden sin på, som jobb, familie og venner, veldedighet, dugnad, hobbyer og såå mye mer. Om man blir ensom er det bare å pule det fra seg.

Anonymkode: 2c39f...429

Dugnad, for noe stusselige greier. Ikke rart vi menn bare vil ha sex med dere, dere er jo ellers bare ute etter å ta gleden ut av livet. Men nåde han fyren som foreslår at hun skal ta seg av husarbeidet. Nei tenk, da forsvinner den dugnadsånden hennes raskere bevisstheten til fyren om man skulle være så uheldig at hun har strakstilgang til noe tungt å slenge vegg i mellom. Hva er det dere kvinner vil i livet egentlig? Bare være sammen med andre kvinner å klage over hvor lite forståelsesfull mannen deres er? 

Anonymkode: 4db8f...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dugnad, for noe stusselige greier. Ikke rart vi menn bare vil ha sex med dere, dere er jo ellers bare ute etter å ta gleden ut av livet. Men nåde han fyren som foreslår at hun skal ta seg av husarbeidet. Nei tenk, da forsvinner den dugnadsånden hennes raskere bevisstheten til fyren om man skulle være så uheldig at hun har strakstilgang til noe tungt å slenge vegg i mellom. Hva er det dere kvinner vil i livet egentlig? Bare være sammen med andre kvinner å klage over hvor lite forståelsesfull mannen deres er? 

Anonymkode: 4db8f...fb4

Gå å runk i stedet du 😎 og kanskje ta en aperol spritz etterpå, for å matche drink med sinnsstemning 😏

Anonymkode: caf66...69f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå å runk i stedet du 😎 og kanskje ta en aperol spritz etterpå, for å matche drink med sinnsstemning 😏

Anonymkode: caf66...69f

Ååh jeg bare elsker aperol spritz 😍

Anonymkode: 710e1...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det overrasker meg at dere henger på Tinder. Det er jo bare useriøse som søker uforpliktende sex som bruker tid der. En bekjent sveiper alltid i uka for å få noe napp for helgen. Vel. Han er fortsatt singel og vil ikke ha forhold. Selv om han påstår at han er åpen for det.

 

Anonymkode: 78181...44a

Menn generelt vil jo ikke ha forhold, så det er ikke noe nytt. 

Anonymkode: 710e1...26c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det overrasker meg at dere henger på Tinder. Det er jo bare useriøse som søker uforpliktende sex som bruker tid der. En bekjent sveiper alltid i uka for å få noe napp for helgen. Vel. Han er fortsatt singel og vil ikke ha forhold. Selv om han påstår at han er åpen for det.

 

Anonymkode: 78181...44a

Så hvor skal vi få truffet folk da?

Anonymkode: f4050...617

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må ha kriterier. Min kriterier er at han har utdanning, ingen mobilselfier, totalt visibilitet av ansikt og kropp, må vise til en hobby/at han er god i noe FØR jeg sveiper ja. Jeg sveiper ja på ca 1 av 500, men møter altså ingen raringer. Og når vi matcher skal det et par intelligente og morsomme samtaler til før jeg vil treffes -  jeg ser etter om han deler fra sitt eget liv, og om han er interessert i å vite om mitt liv. Han må også vise tegn til humor på tekst. De som er monotone og korte og "ikke klarer å bruke emojis" forbinder jeg med kjedelige mennesker. Ja det høres sikkert kjempteit ut at ingen emojis er en deal-breaker, men alle kompisene jeg kjenner som ikke gjør det er sånne evig single som aldri viser følelser eller feirer noe. Akkurat nå er jeg i snakk med en som oppfylte alle kriterier, og han er god i samtalen til nå, men han syntes noe jeg sa som ikke var såå morsomt var KJEEMPEMORSOMT. Så jeg er på vakt fremover. Dyrebar last her, kun prima mannfolk har adgang. 

Anonymkode: 2c39f...429

Enige i det meste, men ikke når det gjelder emojies. For meg er det nesten en dealbreaker om de ikke klare å avslutte en setning på ordentlig måte (= punktum), men MÅ ha en eller annen form for emoji eller utropstegn. Syns menn som bruker mye emojies ofte har enkel eller dårlig humor. Jeg foretrekker tørrvittig humor og sarkasme, og å putte en ekstra emoji på slutten for å understreke at en fortalte noe morsomt ødelegger det morsomme poenget for meg. 

Har forøvrig bare møtt hyggelige menn gjennom tinder, selv om ikke alle var en perfekt match. Tenker at TS ikke er så god menneskekjenner eller klarer å lese mellom linjene, for har aldri opplevd at førsteinntrykket (gjennom bilder og eventuell chat) ikke stemmer når jeg treffer de irl. 

Anonymkode: 462f9...02d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er på tinder vel, bytt til match eller noe, mer forhold en sex app😂

Anonymkode: 82c9e...0f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Mange som har bilder som ser helt annerledes ut enn IRL.

Anonymkode: 710e1...26c

Selfies gir et annerledes bilde enn når man møtes irl. Noen ligner ikke en gang :blink: 

Jeg for øvrig, fant min samboer her inne ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...