Gå til innhold

Hvorfor treffer jeg bare raringer på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som gjør det?

De virker normale på profilen, men når vi møtes finner jeg overhode ikke noen attraksjon. De fremstår som ufreche, uattraktive, litt mindre oppegående og veldig rare eller ustabile. Hvorfor treffer jeg bare på sånne? Er jeg kanskje ikke pen nok for en normal fyr?

Anonymkode: f4050...617

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har for høye forventninger til folk generelt?

Anonymkode: c12bd...274

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har for høye forventninger til folk generelt?

Anonymkode: c12bd...274

Nei, irl ser jeg alltid mange jeg kunne ha vært med.

Anonymkode: f4050...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg kunne sagt det selv! Det er utrolig mange raringer på nettdating. Tinder er der man finner flest normale, men de er likevel i fåtall.

Anonymkode: efcb6...f74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, irl ser jeg alltid mange jeg kunne ha vært med.

Anonymkode: f4050...617

Du ser normale folk ja, men er det det samme som at de er oppnåelige for deg? Hva er det som gjør de du møter snåle da? 

Anonymkode: 4db8f...fb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser normale folk ja, men er det det samme som at de er oppnåelige for deg? Hva er det som gjør de du møter snåle da? 

Anonymkode: 4db8f...fb4

Det er vel det jeg lurer på; hvorfor jeg bare treffer "raringer", jeg har virkelig ingen anelse.

Anonymkode: f4050...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hva er dine kriterier for å sveipe til høyre da?

Jeg føler jeg har møtt en del bra menn på Tinder, selv om de ikke nødvendigvis har vært en kjempematch med meg.

Anonymkode: 3b831...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert flest raringer. Jeg må ha vært heldig for jeg hadde Tinder i 3 uker, gikk på date med en og fant en særdeles flott og oppegående mann. 

Anonymkode: 01669...84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel det jeg lurer på; hvorfor jeg bare treffer "raringer", jeg har virkelig ingen anelse.

Anonymkode: f4050...617

Det var ikke det jeg spurt deg om. Jeg spurte om hva det er som gjør at du oppfatter dem som raringer. 

Anonymkode: 4db8f...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For f0r meg høres du veldig enkel ut selv og at det kan ha like mye med deg å gjøre. Å kalle mennesker raringer å forvente at andre skal skjønne nøyaktig hva du mener og samtidig vite nøyaktig hvorfor de er det, får deg til å høres veldig ung og enkel ut, der all sosial omgang som er uvant og ny for deg er noe du oppfatter som rart.

Anonymkode: 4db8f...fb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det jeg spurt deg om. Jeg spurte om hva det er som gjør at du oppfatter dem som raringer. 

Anonymkode: 4db8f...fb4

Ustabile, blir fort sint om ting ikke er akkurat slik dem vil, dårlig hygiene, snakker nedlatende om andre, sær personlight (vanskelig å forklare), uatraktive trekk som eks helt gule tenner, smiler ikke en eneste gang under daten, men vil gjerne på en til. Det var noe av det jeg kom på i farta.

Anonymkode: f4050...617

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ustabile, blir fort sint om ting ikke er akkurat slik dem vil, dårlig hygiene, snakker nedlatende om andre, sær personlight (vanskelig å forklare), uatraktive trekk som eks helt gule tenner, smiler ikke en eneste gang under daten, men vil gjerne på en til. Det var noe av det jeg kom på i farta.

Anonymkode: f4050...617

Ok. De kan være ustabile fordi du er uklar, vinglete, nølende og vanskelig å ha med å gjøre. De forstår deg ikke og blir frustrert. Uhygenisk kan være så mangt for damer. Kanskje de bare ikke lukter nydusja også oppfatter du det som uhygenisk. Menn bleiker ikke tennene sine, som regel. At de ikke smiler kan skyldes nettopp gule tenner, har du generelt vansker med å se sammenhenger? I så fall gå tilbake til punkt en - vingling og utydelighet kan være grobunn til frustrasjon og irritasjon. Menn flest trenger ikke at det klaffer superbra for at de skal ha lyst til å ligge med en dame, derfor kan de gjerne møtes igjen for å se om det blir bedre. Å ha en superdate med fullklaff er en jentetanke. Menn ser etter sex, du ser etter en disneyfortelling 

Anonymkode: 4db8f...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske enkelt sånn at du og din profil får dem til å sveipe høyre, og din smak og/eller vurderingsevne gjør st du sveiper høyre as Well. Du må rett og slett lage ny profil og justere antennene dine.

Du er ganske utydelig i hva som gjør dem til raringer, selv når du prøver å komme med gode eksempel, så jeg tipper du med hell kan være tydeligere når du i din profil beskriver hvem du er.

Det ser jo ut som om du går for negative personlighetstrekk her, som sinne, dårlige hygiene, dårlige relasjonsbygger. For det er koe DU går for, ikke koe du FÅR. Ser ut som om du går for badboys, og får stusselig 😂😂😂

Anonymkode: 4d76b...166

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konklusjon, du møter ikke raringer. Du møter normale menn som ikke er veldig attraktive. Hvorfor kaller du dem raringer når de ikke er det, og hva er det egentlig du lurer på her? Du møter menn som ikke er attraktive, hvorfor lager du en helt kunstig og fiktiv problemstilling om at du møter raringer og ikke-normale folk? Du kastet bort tiden min med din kvinnetolkning av virkeligheten. 

Anonymkode: 4db8f...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. De kan være ustabile fordi du er uklar, vinglete, nølende og vanskelig å ha med å gjøre. De forstår deg ikke og blir frustrert. Uhygenisk kan være så mangt for damer. Kanskje de bare ikke lukter nydusja også oppfatter du det som uhygenisk. Menn bleiker ikke tennene sine, som regel. At de ikke smiler kan skyldes nettopp gule tenner, har du generelt vansker med å se sammenhenger? I så fall gå tilbake til punkt en - vingling og utydelighet kan være grobunn til frustrasjon og irritasjon. Menn flest trenger ikke at det klaffer superbra for at de skal ha lyst til å ligge med en dame, derfor kan de gjerne møtes igjen for å se om det blir bedre. Å ha en superdate med fullklaff er en jentetanke. Menn ser etter sex, du ser etter en disneyfortelling 

Anonymkode: 4db8f...fb4

Nok en raring😂

Anonymkode: f4050...617

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Konklusjon, du møter ikke raringer. Du møter normale menn som ikke er veldig attraktive. Hvorfor kaller du dem raringer når de ikke er det, og hva er det egentlig du lurer på her? Du møter menn som ikke er attraktive, hvorfor lager du en helt kunstig og fiktiv problemstilling om at du møter raringer og ikke-normale folk? Du kastet bort tiden min med din kvinnetolkning av virkeligheten. 

Anonymkode: 4db8f...fb4

Og enda en, er det bare bitter menn her?

Anonymkode: f4050...617

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Konklusjon, du møter ikke raringer. Du møter normale menn som ikke er veldig attraktive. Hvorfor kaller du dem raringer når de ikke er det, og hva er det egentlig du lurer på her? Du møter menn som ikke er attraktive, hvorfor lager du en helt kunstig og fiktiv problemstilling om at du møter raringer og ikke-normale folk? Du kastet bort tiden min med din kvinnetolkning av virkeligheten. 

Anonymkode: 4db8f...fb4

Ok, så hvorfor møter jeg bare uatraktive folk da? På profilen og i chatten virker de normale. 

Anonymkode: f4050...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og enda en, er det bare bitter menn her?

Anonymkode: f4050...617

Kanskje du skulle begynne å lese. Det er samme ab. Tenk om du prøvde å lese det jeg skrev til deg, så hadde du sluttet å tro at verden besto av deg og raringer, og ikke folk og dine rare tolkninger og konklusjoner, som er lettere å gjøre noe med.

Anonymkode: 4db8f...fb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, så hvorfor møter jeg bare uatraktive folk da? På profilen og i chatten virker de normale. 

Anonymkode: f4050...617

Like barn leker best

Anonymkode: 4db8f...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok en raring😂

Anonymkode: f4050...617

Det er jo ikke en raring, men noen som har vist deg respekt nok til å gi deg et reflektert svar som kan føre til en videre diskusjon av din oppfatning av situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...