Gå til innhold

Jeg har kontakt med mange.. tror ikke han har det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så saken er den. Har datet en fyr i noen uker nå. Har vel vært på en 5-6-7 dater. Har hatt sex og vi er vel kanskje på vei inn i et forhold, jeg vet ikke. Jeg trives hvertfall i hans selskap, selv om jeg ikke vet enda om han er en jeg vil satse på. Jeg trenger tid til slikt. Vi har ikke snakket sammen om hvor dette går, men jeg tror han er ganske seriøs. Feks når han mottar meldinger/snapper osv åpner han dem mens jeg ligger på fanget hans og jeg ser alt han gjør/hva han mottar. Det gjør ikke jeg for å si det sånn. For jeg har kontakt med flere andre menn.. helt uskyldig, men har noen flørter gående med andre jeg har fått kontakt med på tinder osv. Jeg treffer dem ikke, men mottar daglig snapper fra noen av dem - og da svarer jeg. 

På en måte tenker jeg at det ikke betyr noe, og jeg vet jo heller ikke hva jeg vil med han jeg dater. Han har ikke tatt opp det å være eksklusive, eller hva han vil.. er det da ok av meg å holde dørene åpne for andre? Jeg ville kanskje ikke likt det om han holdt på som meg (noe jeg er ganske sikker på at han ikke gjør, men helt sikker kan man jo aldri være) men samtidig vet jeg jo at jeg ikke kan ta det for gitt at han ikke har noen andre på gang iom vi aldri har snakket om det. Er det allikevel dårlig gjort av meg? 

Anonymkode: 325ab...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kanskje ikke likt det om han holdt på som meg (noe jeg er ganske sikker på at han ikke gjør, men helt sikker kan man jo aldri være)

Anonymkode: 325ab...2c3

Der har du svaret ditt.

Det er nok på tide at dere snakker sammen.

Anonymkode: 0869e...a17

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Der har du svaret ditt.

Det er nok på tide at dere snakker sammen.

Anonymkode: 0869e...a17

Men jeg vet jo ikke hva jeg selv vil. Tar jeg det opp bør jeg vel kanskje ha en viss formening om hva jeg selv ønsker.

Anonymkode: 325ab...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Jeg tenker generelt sett at om du ikke liker at andre gjør noe, men du gjør det samme selv, da er det dårlig gjort av deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg vet jo ikke hva jeg selv vil. Tar jeg det opp bør jeg vel kanskje ha en viss formening om hva jeg selv ønsker.

Anonymkode: 325ab...2c3

Ikke tro at det er rom for tvil og nyanse på et internettforum! Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg, punktum. Neida. Hva med å gjøre det på din måte, gjøre det du har behov for, bli kjent med, henge og ligge med daten, samtidig som du holder døra litt på gløtt for andre, inntil du har litt sikrere følelser? 

Anonymkode: c2df8...e02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tro at det er rom for tvil og nyanse på et internettforum! Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg, punktum. Neida. Hva med å gjøre det på din måte, gjøre det du har behov for, bli kjent med, henge og ligge med daten, samtidig som du holder døra litt på gløtt for andre, inntil du har litt sikrere følelser? 

Anonymkode: c2df8...e02

I min verden er det en fin rettesnor å holde seg til også i det virkelige liv. Sorry hvis jeg med det krenker dere som mener at det skal gjelde én regel for dere selv og en annen for alle andre.

Anonymkode: 0869e...a17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I min verden er det en fin rettesnor å holde seg til også i det virkelige liv. Sorry hvis jeg med det krenker dere som mener at det skal gjelde én regel for dere selv og en annen for alle andre.

Anonymkode: 0869e...a17

Ja du har kanskje rett. Samtidig har jeg levd etter den regelen så lenge jeg har datet og alltid gått på mange smeller. Svært mange menn som opererer slik som jeg gjør nå. Derfor har jeg flatet litt ut mtp medfølelse og omtanke kanskje. Jeg gjør det samme andre har gjort mot meg, men det er ikke nødvendigvis det jeg skulle ØNSKE folk hadde gjort mot meg. 

Tenker også slik at jeg fortsetter som før fram til han eventuelt tar opp at han vil være eksklusiv, eventuelt finner ut at jeg har lyst å være det og tar det opp med han først.

Anonymkode: 325ab...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du har kanskje rett. Samtidig har jeg levd etter den regelen så lenge jeg har datet og alltid gått på mange smeller. Svært mange menn som opererer slik som jeg gjør nå. Derfor har jeg flatet litt ut mtp medfølelse og omtanke kanskje. Jeg gjør det samme andre har gjort mot meg, men det er ikke nødvendigvis det jeg skulle ØNSKE folk hadde gjort mot meg. 

Tenker også slik at jeg fortsetter som før fram til han eventuelt tar opp at han vil være eksklusiv, eventuelt finner ut at jeg har lyst å være det og tar det opp med han først.

Anonymkode: 325ab...2c3

Du gjør det samme mot en helt uskyldig mann det andre menn har gjort mot deg. 

Det blir som jeg skal stjele penger fra søsteren min fordi ei venninne har stjålet penger av meg... Det er ikke moralsk riktig det jeg gjør mot søsteren min selv om jeg har opplevd det fra andre.

Dårlig gjort å holde på sånn du gjør.

Du vet ikke hva du vil med denne mannen, sier du. Vel, uansett bør du slutte å ha kontakt med andre fram til du finner ut hva du vil med denne mannen. Ikke drive på å surre med flere samtidig. Da får du i hvert fall ikke ro til å kjenne på følelser. 

Anonymkode: b58e6...d39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere ikke har definert hva dere er ... eller på vei mot så synest jeg det er helt greit du chatter med flere. 

Anonymkode: 9bf22...2c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Så saken er den. Har datet en fyr i noen uker nå. Har vel vært på en 5-6-7 dater. Har hatt sex og vi er vel kanskje på vei inn i et forhold, jeg vet ikke. Jeg trives hvertfall i hans selskap, selv om jeg ikke vet enda om han er en jeg vil satse på. Jeg trenger tid til slikt. Vi har ikke snakket sammen om hvor dette går, men jeg tror han er ganske seriøs. Feks når han mottar meldinger/snapper osv åpner han dem mens jeg ligger på fanget hans og jeg ser alt han gjør/hva han mottar. Det gjør ikke jeg for å si det sånn. For jeg har kontakt med flere andre menn.. helt uskyldig, men har noen flørter gående med andre jeg har fått kontakt med på tinder osv. Jeg treffer dem ikke, men mottar daglig snapper fra noen av dem - og da svarer jeg. 

På en måte tenker jeg at det ikke betyr noe, og jeg vet jo heller ikke hva jeg vil med han jeg dater. Han har ikke tatt opp det å være eksklusive, eller hva han vil.. er det da ok av meg å holde dørene åpne for andre? Jeg ville kanskje ikke likt det om han holdt på som meg (noe jeg er ganske sikker på at han ikke gjør, men helt sikker kan man jo aldri være) men samtidig vet jeg jo at jeg ikke kan ta det for gitt at han ikke har noen andre på gang iom vi aldri har snakket om det. Er det allikevel dårlig gjort av meg? 

Anonymkode: 325ab...2c3

Om dere ikke har tatt praten om hva dere er, og ikke blitt enige om at dere skal være eksklusive, så ser jeg ingen grunn til at du holder dørene åpne og har uskyldig kontakt med andre. 

Anonymkode: a19aa...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om dere ikke har tatt praten om hva dere er, og ikke blitt enige om at dere skal være eksklusive, så ser jeg ingen grunn til at du holder dørene åpne og har uskyldig kontakt med andre. 

Anonymkode: a19aa...b8b

ingen grunn til å ikke holde dørene**** beklager typo

Anonymkode: a19aa...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke grunnen til å holde dørene åpne dersom du er trygg på at han holder seg til deg.

Jeg mener at det er en selvfølge at man holder seg til en om gangen. 

Ville gjort følgende: enten satset på han og sluttet av kontakten med de andre mennene, eller brutt med han og fortsatt kontakten med de andre mennene. 

 

Endret av Marina234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...