Gå til innhold

HormonForvirring!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisan!

Vil bare si litt om hvordan jeg har det for tiden. Jeg har en flott samboer og vi har vært sammen i to og halvt år. Det har jo såklart vært perioder som ikke har vært like bra, men det siste halvåret vil jeg kalle topp, både fysisk og psykisk. :wink: Jeg elsker ham virkelig, ønsker å dele livet mitt med ham, ha ham som far til mine barn...

MEN hva kommer det av at jeg samtidig plutselig ser mange menn jeg blir betatt av.... Litt kontakt så er jeg helt i fyr og flamme, føler meg som en fjortis... Jeg har lyst på dem, iallefall et par stykker jeg har truffet i sommer!?? Men jeg har det jo bra med min samboer også, den seksuelle delen har tatt seg opp igjen, etter et år med laber stemning på den fronten. :P

Er nesten skremt med tanke på hva som kunne skjedd dersom jeg hadde fått sjansen jo... Selv om jeg innerst inne vet med meg selv at jeg ikke hadde klart å være utro mot min kjære. Jeg kjenner jo meg selv såpass at jeg heller ikke hadde kuttet sambo ut, på grunn av en tåpelig forelskelse... Men jeg kan ikke samtidig "love" at jeg hadde klart å motstå fristelsen. Er fullstendig imot utroskap og hadde eventuelt ALDRI tilgitt meg selv hvis jeg hadde gjort noe galt.

Uff, jeg er så forvirra. Noen som har noen gode råd eller som kjenner seg igjen? Er jeg helt på bærtur? Eller er det bare hormonene som slår full blomst denne sommeren?

Forvirret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er helt vanlig å bli forelsket igjen selv om man er i et forhold. Poenget er at hvis man virkelig har bundet seg til en og ønsker å ta vare på dette forholdet, så lar man forelskelsen være som et blaff, tar seg sammen og tenker hva man innerst inne vet man vil.

Jeg har kjent blaff av foreskelse selv om jeg har verdens nydeligste mann. Men inni meg så vet jeg at jeg aldri ville bytte han ut med noen som helst... Ikke engang for en natt, for et kyss eller for et skjeft ord.

Husk: En flørt kan være så lite, men ødelegge så mye.

Ekte kjærlighet vokser ikke på trær, ta vare på forholdet ditt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...