Gå til innhold

Er det ofte sex i studenhyblene? Folk som tar med seg folk inn i rommet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av de jeg kjenner som bodde i kollektiv i studietiden så var sex med romkameraten noe som kunne skje i fylla, men som man helst ville unngå da det fort kunne bli kleint.

Anonymkode: 3477b...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lite sex da? Om en ser bortifra at det ikke er noe par man bor med.

Anonymkode: a0f42...131

Jaa, hvertfall der jeg har bodd og de jeg har snakket med, men det finnes helt sikkert unntak fra dette også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det? Normalt å ha sex der? 

Anonymkode: a0f42...131

Selvsagt er det det.

Edit: Ser nå at du nærmest lurer på om det er vanlig at et studenkollektiv er en pulering, der de som bor sammen ligger med hverandre. Nei, det er nok heller et unntak fra normene.

Men at en student tar med seg en kjæreste/et ons og har seg, ja det er normalt.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 romkamerater hadde mye sex i kollektivet jeg var i fjor. Det var litt vel mye for meg, før den gjorde det stort sett hver dag. Tror det var noe fetish ting med og dem holdt på ofte lenge og det ble mye lyd, ikke noe problemå høre når det gikk.

Anonymkode: a8b2c...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i kollektiv, og ingen av oss hadde sex med hverandre. Men vi som hadde kjærester fikk besøk av de, og de som var singel dro av og til med seg noen flørter eller ons. I leiligheten ved siden av oss bodde det også studenter i kollektiv, men ingen av de fant hverandre heller.

Ut i fra hva andre har delt av sine opplevelser med kollektiv så virker det som det som man enten utvikler en liten vennskaps/familie, siden man må samarbeide og gjør nesten alt sammen. Ellers så virker det som de ikke tåler trynet på hverandre. Jeg har bare hørt om ett tilfelle hvor to i kollektivet hadde en ons etter fylla, og det skapte vist kjempe drama i etterkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig at det er mye sex på studenthybler, ja.

Ikke så veldig vanlig at de som bor på samme hybel/i samme kollektiv har sex med hverandre, så ikke få forhåpninger. 

Anonymkode: cbba1...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig forekommer det, både lite gjennomtenkt fyllesex, kjærlighet og pulevennopplegg. Men er nok langt mer vanlig at folk får besøk av kjærester eller andre utenfra. 

Anonymkode: 0c0ab...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å ha sex en gang du også, TS. Men ikke forvent at damene på din framtidige studenthybel skal stille opp. De fleste i studentkollektiv tar med seg folk utenifra. Det er iallefall min erfaring. Jeg hadde ikke sex med noen av de jeg delte kollektiv med, men hadde noen ganger med meg flørter og sånn hjem. 

Anonymkode: 895e4...c6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 romkamerater hadde mye sex i kollektivet jeg var i fjor. Det var litt vel mye for meg, før den gjorde det stort sett hver dag. Tror det var noe fetish ting med og dem holdt på ofte lenge og det ble mye lyd, ikke noe problemå høre når det gikk.

Anonymkode: a8b2c...931

Ble dem kjærester da? Eller pulte hver gang dem var hjemme?

Anonymkode: a0f42...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...