Gå til innhold

Trenger å høre andres erfaringer angående pulevenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva har fått deg til å gå for denne pulevennen? Hva ser du som kvinne etter i en pulevenn, og hva ser du som mann etter i en pulevenn? Hva er fordelene og ulempene? Har du noensinne forelsket deg i pulevennen din? Har dere noen gang inngått et ordentlig forhold med pulevennen deres? Hvordan avsluttet dere pulevennsforholdet når det gikk skeis? Noe annet som bør tilføyes?

Jeg er ensom og skjønner at jeg kan se langt etter en kjæreste, men jeg føler meg i det minste litt begjært når jeg har sex med noen, og jeg foretrekker også at det kun er en person å forholde seg til. Er bare litt redd for å bli skikkelig forelska.

Anonymkode: 238cb...561

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne på 27 her. Har hatt flere pulevenner gjennom årene. Et par av dem har vært ekser, hvor vi har sett at vi ikke passer i et forhold, men vi har kanskje ikke følt at vi har "pult oss lei" (seksuell kjemi er der ennå). Noen har jeg falt for, kom i forhold med en av dem ganske kjapt, det varte i 5 år. Ellers blir det nok mye knuste hjerter for de som får følelser. Mange som skriver her inne om at de har falt for pulevennen sin, og han føler ofte ikke noe romantisk tilbake.

Akkurat nå har jeg en pulevenn. Vi møttes på Happn, men han fant ei som han holdt på med før vi fikk muligheten til å møtes. Vi fortsatte likevel å snakke i hytt og pine på nett i flere måneder. Så ble det ikke et par av de 2, da inviterte jeg han hjem til meg. Vi slappet av med film, pratet, og når jeg hadde kjent tiltrekningen og kjemien litt an, la jeg meg rett i armkroken. Der ble jeg en stund til vi begynte å stryke på hverandre og så kom kysset som sparka i gang hele greia. Nå møtes vi rundt en gang i uken, snakker veldig lite på nett i mellomtida. Vi trenger begge en sexpartner som vi bryr oss om og har det gøy med, det har vi funnet i hverandre. Nå som jeg har blitt mer kjent med han, kjenner jeg dessverre litt sommerfugler og er betatt, skal se om det er noe jeg bør ta seriøst eller om det er forbigående. Han er en bra mann, men vi passer ikke for hverandre, så jeg må avslutte hvis jeg kjenner flere følelser etterhvert.

Et tips om dette å bli forelska; det jeg tror jeg har gjort feil, er at vi er så lenge sammen om gangen, så vi prater og ler mye, og jeg får se mange sjarmerende sider ved han. Det å fjerne den muligheten er kanskje en god ide, hvis man får det til, da. Og kanskje jeg skal ta i bruk det tipset selv.

Anonymkode: adc4b...72f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan være en vanskelig situasjon. Du ønsker å inngå et ff-forhold til et annet menneske, og det er fare for at minst en av partene vil få følelser. I et slikt forhold er det viktig at dere snakker sammen og setter klare regler for hva dere mener er greit og ikke, i tillegg til å unngå å snakke om dype følelser og ting som gjør deg knyttet til den andre personen på andre måter enn gjennom sex. Det er viktig at du/ff sier i fra med en gang man har fått følelser, fordi på denne måten skjer det ikke like stor skade dersom dere da velger å avslutte det. Det kan også føre med seg gjensidige følelser, og dere blir et par. Ville tatt dette i betraktning før jeg inngikk et slikt forhold til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fuckfriend for noen år siden, vi møttes flere ganger i uken. Han var en kjekk mann, vi kunne snakke som alt og vi hadde bra sex. Ingen av oss fikk følelser, men jeg avsluttet fordi jeg møtte en fyr jeg ble betatt av som jeg ville fortsette med. 

Jeg hadde en annen fuckfriend for en stund siden. Vi pulte litt nå og da, ingen følelser mellom oss til og begynne med, men jeg fikk følelser etter et halvt år. Endte opp med at jeg ble såret. Et slikt forhold kan gå begge veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har fått deg til å gå for denne pulevennen? Hva ser du som kvinne etter i en pulevenn, og hva ser du som mann etter i en pulevenn? Hva er fordelene og ulempene? Har du noensinne forelsket deg i pulevennen din? Har dere noen gang inngått et ordentlig forhold med pulevennen deres? Hvordan avsluttet dere pulevennsforholdet når det gikk skeis? Noe annet som bør tilføyes?

Jeg er ensom og skjønner at jeg kan se langt etter en kjæreste, men jeg føler meg i det minste litt begjært når jeg har sex med noen, og jeg foretrekker også at det kun er en person å forholde seg til. Er bare litt redd for å bli skikkelig forelska.

Anonymkode: 238cb...561

Det høres ut som om du vil ha dette som en erstatning for kjæreste og da tror jeg ikke det går så veldig bra. En FF er vel en venn man har fra før som man hopper til køys med vel? Skal du finne en du ikke kjenner?

Om man går inn i noe sånt bør det være fordi man vil dekke et fysisk behov; ikke en lengsel etter partner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jeg treffer nå for hovedsakelig sex. Han er en fin mann og jeg liker han godt. For meg så har jeg mange ganger kjent at det nok har vært for mye følelser og har vært på nippet flere ganger med å avslutte.

Men, selv om jeg har følelser oppi dette, så VET jeg ikke om jeg egentlig kan tenke meg et ordentlig forhold med han. Vet ikke om jeg egentlig vil ha forhold med noen heller nå. Heheheh.. ikke lett. Jeg tror dette allikevel kommer til å avsluttes når jeg treffer en ny. Og for all del.. jeg er ingen "offer kvinne" som ligger med en mann mens jeg håååper det blir noe. Jeg liker han, liker sex med han, så får tiden vise hva som blir videre..

Anonymkode: 250e1...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar dere! Jeg ‘kjenner’ fyren jeg har i tankene, vi har datet før, han ville ikke fortsette, men vi møtes stadigvekk på byen ved tilfeldigheter. Problemet mitt er at jeg må like noen godt nok for å kunne ha sex med dem uansett. Så om noe går skeis er det jo mest sannsynlig meg det går utover, men jeg liker sexen vi har og at han generelt sett er en ordentlig fyr. Føles trygt. TS

Anonymkode: 238cb...561

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en pulevenn i snart 2 år, gikk bra inntil for noen mnd siden, da var jeg usikker på om jeg hadde følelser, ble litt sjalu og avsluttet pga dette og uenigheter om "regler". Men vi har en veldig god kjemi seksuelt og vet nok begge at vi må lete lenge for å finne en like bra match i senga. Etter mye meldinger fra han og flere samtaler, samt at jeg fikk kjent litt på at jeg ikke hadde følelser som jeg trodde ble vi enige om kjøreregler videre, dette har fungert kjempebra. Så min lærdom til neste gang er å bli enige på forhånd om hva man forventer, da slipper det å bli kluss. 

Anonymkode: f4738...6f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ff ifjor sommer. Vi matchet på tinder, og jeg syntes han var svært attraktiv og kjekk, og trodde aldri han skulle være interessert. Under vårt første møte, som var helt platonisk, viste det seg at vi hadde ganske lik humor og vi klarte å etablere en slags kompisrelasjon (og jeg trodde jeg var friendzonet). Vi holdt kontakten på snap daglig og møttes igjen kort tid etter, og da hadde vi fantastisk sex. For meg er det viktig at man helt åpent kan kommunisere om sine behov og preferanser under sex, og dette klarte vi helt fint, noe som bidro til at sexen var så bra. Jeg tror det hele tiden var underforstått at det ikke skulle bli noe seriøst mellom oss, selv om kjemien var god - for min del så tror jeg at han var litt for umoden for min smak, han hadde enda ikke funnet sin vei i livet og hadde ingen klar plan for fremtiden hva angår studier og yrke osv (jeg syns det er litt turn-on med ambisiøse og målrettede menn, jeg da). Så jeg klarte fint å koble ut mine romantiske følelser for ham, selv om jeg syntes han var supersjarmerende med fin personlighet, og jeg følte meg som en forelsket fjortis med mine sommerfugler i magen. Vi fortsatte å møtes en periode, men så var sommeren over, og vi skulle være i forskjellige byer. Denne ff-relasjonen endte med at vi begge fant oss en hver som vi falt for, noe vi fint kunne prate om da vi møttes igjen et par mnd senere, og vi har fortsatt kontakt den dag i dag. 

Kvinne 24

Anonymkode: 881b6...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har fått deg til å gå for denne pulevennen? Hva ser du som kvinne etter i en pulevenn, og hva ser du som mann etter i en pulevenn? Hva er fordelene og ulempene? Har du noensinne forelsket deg i pulevennen din? Har dere noen gang inngått et ordentlig forhold med pulevennen deres? Hvordan avsluttet dere pulevennsforholdet når det gikk skeis? Noe annet som bør tilføyes?

Jeg er ensom og skjønner at jeg kan se langt etter en kjæreste, men jeg føler meg i det minste litt begjært når jeg har sex med noen, og jeg foretrekker også at det kun er en person å forholde seg til. Er bare litt redd for å bli skikkelig forelska.

Anonymkode: 238cb...561

Skal du bare ha sex; forhold kun til sexen. Ikke møt personen utenom sextreff, jo mer privat du blir: jo mer involvert følelsemessig blir du. Da er alt ødelagt, la det være sexen som driver deg. Helst bare etpar ganger pr mnd. Jo oftere du møtes: jo mindre spennende blir det.

Møt kun for sex, ingenting annet! Du trenger heller ikke dele noe personlig utover seksuelle ting. Fokuser på hva det dreier seg om: SEX.

Anonymkode: 18aa3...9e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtes for å ha sex en 3-4 ganger i uka, og vi avslutter alltid søndagene med å snakke om det er noe mer en seksuell kjemi imellom oss. For når det kommer til interesser og hva vi liker å gjøre når vi ikke er sammen, målene vi har med livene våre er så forskjellige at et forhold ville endt dårlig. Vi var gode venner i 2 år før, så ble det slutt imellom henne og typen, det var ikke aktuelt for at de ble pulevenner siden bruddet var veldig stygt. Hun kom hjem til meg etter å ha vært på byen uten å ha fått seg noe, og bare leide meg inn på soverommet, dyttet meg ned i senga og begynte å kline heftig. 

Dagen etterpå var hun litt nervøs men sa at det var kjempe godt og det var lenge siden hun hadde hatt så bra sex så om jeg ville så hadde hun kunne tenke seg å ha sex med meg fast. Hun vil ha sex uten kondom og liker ikke å gjøre det med fremmede så derfor ble jeg en bra kandidat. Synes det er veldig gøy å ha en slik partner, og må innrømme det er ganske digg når hun kommer mens jeg sitter å spiller og hun begynner å suge meg og ber meg forsette å spille slik at jeg får delt konsentrasjonen litt og klarer å holde ut lenger på første runde. Ellers synes hun de nerdete tingene jeg gjør er litt barnslig men når vi har sex så klager hun aldri på det. Hun er smell vakker og smart, men den type familie liv hun vil ha hvor mannen skal være høyt utdannet og ha bra betalt jobb vil aldri skje. Jeg har nok til å betale for å leve, underholdningen min og kan sette av penger på spare kontoen hver måned. Et stort hus med 2-3 unger er ikke for meg da jeg aldri kommer til å tjene mer enn 400.000 i året, mens hennes livsstil hadde krevd at jeg hadde tjent minst dobbelt, bare i klær bruker hun 10.000 i måneden noe jeg ikke klarer å skjønne, for selv om jeg bruker en del penger på underholdning så er det sjeldent at jeg bruker mer en 1500 kr på en hel måned med mindre jeg har kjøpt med ny tv eller datamaskin. Og det skjer bare hvert 5 år. Har en objekt samling på ca 50.000 men det er fordelt på over 15 år, og jeg har jobbet i bedrifter hvor jeg fikk kjøpt ting til innkjøpspris og så har jeg solgt mye med fortjeneste så egentlig har jeg fått tilbake mye av det jeg har brukt for å kjøpe samlingen min. 

Hun synes det er rart at jeg har det som 30 åring, og har iblant sagt på litt kødd " herregud du er så nerdte, hadde aldri pult deg på videregående". Og da sier jeg bare at jeg aldri kommer til å gifte meg med en gold digger så det går bare helt fint 😛 

Anonymkode: 1ed8d...a78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, madmax1100 said:

Taster gjerne med dere om dere vil prate.

"Prate"?

Anonymkode: 209d2...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Prate"?

Anonymkode: 209d2...5b7

Ja, enkelte kan faktisk prate å dele erfaringer, noen kan også være pulevenn i tilegg. Rene kinderegget det, 3 ting på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...