Gå til innhold

"Ukinky' kjæreste. Jeg trenger tips og råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er ikke redd for at swingers egentlig bare vil gi smaken på andre? Om ikke deg, så for ham?
 

Det dere EGENTLIG mangler er jo hele ungdomstiden der man dater, har noen erfaringer, finner ut hva man liker. Den virkelige variasjonen innen sex er jo ikke disse stuntene dere driver og søker opp, det er de ulike måtene ulike mennesker har sex på. Og den kan dere ikke kopiere. Derfor kjeder dere dere. 

Anonymkode: ace4b...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er mye mer kinky enn hva vi har fått til. Jeg ønsker mer, mannen ikke. Sex i dusjen - fem ganger hvis jeg måtte gjette. Analsex - ja. Fyllesex - nei, blir trøtt når han er full og da er det rett i seng. Han vil ikke være bundet fast, han vil ikke binde fast meg. Han vil ikke la meg gi han rimjob, han vil ikke gi meg. Nå i det siste har det vært et lite element av playrape. Vi har ingen sexleker. Har aldri hatt sex ute. Han fingrer meg til orgasme nesten hver gang, så det er en forbedring fra eksen i det minste. 

Men samma faen, akkurat nå bor vi ikke sammen (ikke pga samlivsproblemer altså) og jeg føler meg helt aseksuell. 

Anonymkode: 926ba...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange sexpartnere. Men han jeg er sammen med nå har jeg eksperimenterte mest med og derfor hatt best sex. Har hatt kjærester før der vi har gjort forskjellig gøy, men har ikke vært like avslappet med en. 

Siste nytt på vår front er elektrosex. Utstyret er bestilt, har ikke fått prøvd det ut.  Veldig spent.

kort oppsumert fra mitt sexliv er at mengden sexpartnere ikke har gitt meg erfaring. Mens erfaringen min kommer fra en partner jeg kan stole på. Prøve og feile. La nysgjerrigheten din leve. Men illusjonen din om at nye sexpartnere ville gitt deg mer erfaring stemmer ikke nødvendigvis. 

Anonymkode: 280cf...2cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

kort oppsumert fra mitt sexliv er at mengden sexpartnere ikke har gitt meg erfaring. Mens erfaringen min kommer fra en partner jeg kan stole på. Prøve og feile. La nysgjerrigheten din leve. Men illusjonen din om at nye sexpartnere ville gitt deg mer erfaring stemmer ikke nødvendigvis. 

Helt enig! Samme erfaring her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å skjønne at det er ikke nøye for menn eller kvinner, det blir galt uansett, enten er de single, ensome og får aldri noen oppmerksomhet, eller så får de en perfekt partner men det blir for lite spenning så forholdet blir kjedelig. Folk bør lære seg å være fornøyde når de har det som de fleste ville gjort hva som helst for, spesielt om partner er fult villig til å lære seg slik det virker som mannen din er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...