Gå til innhold

Kylie Jenner

Frøkenkantarell

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gia_ skrev:

Og hvilken garanti har vi og media for at denne kvinnen faktisk er Kimye’s surrogatmor? Kan likegodt være at de har betalt henne for å spille med og dekke over, dersom Kylie faktisk er surrogatmoren? 

Konspirasjonsteorier much?🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Maydis8 skrev:

Men Kylie har ikke vært i media på flere måneder. Det er media som spekulerer - ikke hun. Keep up. Hun kan vel gå i hva hun vil i offentligheten. 

Trenger ikke å svare så frekt. Hvor står det at jeg sier hun ikke kan gå med hva hun vil? Media og folk spekulerer, men hun legger fint opp til spekulasjoner. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maydis8 skrev:

Konspirasjonsteorier much?🙄

Haha, ja, nekter ikke på det i det hele tatt! Alt i denne tråden blir jo bare spekulasjoner. 

Men min personlige mening er at det er veldig merkelig at Kylie bare forsvant sånn på ett blunk fra SOME, fra Snapchat hvor hun var ganske aktiv, ikke med på julekortet, og so far ikke med på en eneste episode av nyeste sesongen til kuwtk. 

Enten er hun surrogat for Kimye, eller så sparer hun babynyheten til hun kan vise det i egen serie (og lar folk spekulere fritt og undre i mellomtiden, noe hun tjener fett på), eeeelller så er det ingenting og hun bare lurer oss alle :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo selvfølgelig ikke gravid, hun bare spiller med fordi hun tjener penger på spekulasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er gravid, men jeg tror ikke hun var surrogaten. De har jo lagt ut en rekke hint, bl.a. et bilde det sto "three of us" på eller lignende, med bilde av Kylie, Khloe og Kim. KJ har også lagt ut snap av tre boller osv. Og hvorfor skulle hun hatt rosa jul og rosa partytelt i hagen (babyshower) sin hvis hun var surrogat?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite sannsynlig at hun var surrogatmoren tenker jeg. Tror Kylie er gravid med sitt eget barn :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såvidt jeg har forstått så har minstemann i Kardashian/Jenner klanen termin i mars. Men hva vet vel jeg (og noen andre) om hva som skjer i denne skrudde familien? Bare synd hvis det faktisk kommer flere barn inn i denne smørja. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Kylie ville ha melket det for alt det var verdt hvis hun var gravid. Mye mulig at grunne til at hun ikke har vist seg like mye i sosiale medier kan være pga sykdom, man vet aldri. 

Hvis hun er gravid, så kan jeg aldri tro at hun er surrogat for Kim.. Jenta er 20 (!) år, hun er sikkert den mest selvopptatte personen som eksisterer, hadde aldri utsatt sin kropp for dette, så mye penger hun bruker på å se <<plastikk>> ut.

HVIS det viser seg at hun skulle ha vært surrogat hadde jeg fått så mye mer respekt for henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Stakkars unge som blir født inn i denne familien. Selv om barnet kommer til å få kjærlighet og bli behandlet bra, så kommer det nok til å bli eksponert og blir ufrivillig kjendis

Det var på tide hun bekreftet det. Hvordan oppsto disse ryktene egentlig?  Denne familen lever jo av pr, at folk spekulerer om de, likes, holde seg relevante osv

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten litt rart hun har valgt å holde det hemmelg hele svangerskapet. At hun ikke har lagt ut gravid selfies osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (:smilejenta:)
18 minutter siden, LeilaS skrev:

Stakkars unge som blir født inn i denne familien. Selv om barnet kommer til å få kjærlighet og bli behandlet bra, så kommer det nok til å bli eksponert og blir ufrivillig kjendis

Det var på tide hun bekreftet det. Hvordan oppsto disse ryktene egentlig?  Denne familen lever jo av pr, at folk spekulerer om de, likes, holde seg relevante osv

Det kan godt være Kylie gjør en forskjell her. Hun har tross alt holdt graviditeten skjult, og ikke solgt graviditetsnyheten til magasiner som søstrene har gjort.

Vi får vente å se. Tenker litt optimistisk denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, LeilaS skrev:

Så ingen kjendiser skal få barn? Det blir jo litt dumt å si. Kylie holdt nok graviditeten skjult for en grunn, og bare det er veldig fint. Andre kjendiser selger historier som dette for å få penger, det gjorde ikke Kylie. Hun har også sagt at hun vil bort fra søkelyset, og at hun ikke vil være kjendis. Ser jo ikke sånn ut i og med alle bildene hun legger ut for oppmerksomhet og likes, men sånn er det blitt. Keeping up. 

Er nok en «insider» i kretsen hennes som har spredt disse ryktene. Skummelt å være kjendis.

Må si jeg ble rørt av videoen. Tror Kylie blir en fantastisk mor. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...