Gå til innhold

Noen som har fjernet silikonimplantater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg byttet mine for et par år siden grunnet hard kapsel. Da jeg våknet var det lagt inn 455 på hver side (mot 320 som var avklart på forhånd) 

Har en del smerter pga de er for store, de er også i veien. Så jeg vurderer nå å ta de ut, men er jo litt stressa mtp resultatet. Hadde nesten ingenting  eget vev da jeg la inn. Frykter hengepupper og løshud av en annen verden. 

Så du som har fjernet. Hvor store innlegg, over eller under muskel. Hvor lenge var det vondt etter operasjonen? Hvordan var resultatet etter operasjon? 

Anonymkode: 51e31...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke selv hatt implantater, men har hørt at de på en måte strammer opp puppene når du fjerner, slik at de ikke henger eller ser unormale ut. Håper det var til noe hjelp, selv om jeg ikke vet akkurat hvordan det gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om brystene skal «strammes» opp så betyr det å ta et brystløft, og det er ikke gratis. 

 

Anonymkode: 2c352...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullingene som la inn for store implantater mot din vilje burde jo ta regningen for fjerning og brystløft.

Hvorfor i all verden gjorde de det?

 

Anonymkode: fe683...060

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tullingene som la inn for store implantater mot din vilje burde jo ta regningen for fjerning og brystløft.

Hvorfor i all verden gjorde de det?

 

Anonymkode: fe683...060

Fikk bare beskjed da jeg våknet at det så rart ut med mindre 🤔 

Ringer de denne uken, kjenner at de må ut. Har en del smerter i den ene, virker som musklene rundt er altfor stramme. Blir egentlig bare verre og verre. Litt irriterende, for var strålende fornøyd da jeg hadde de første som var en del mindre. 

Anonymkode: 51e31...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres uprofesjonelt ut.. uansett om de syntes det så finere ut med større. Ikke bra. Gi de inn når du prater med de! 

Jeg har ikke fjernet implantatene (enda), men alternativet er aktuelt da jeg har mye smerter. Lurer derfor på det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytter jeg. Ingen som har tatt ut? Gjorde det veldig vondt da de ble tatt ut? 

Anonymkode: 51e31...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her burde du klage, jeg har 350, legen ville at jeg skulle ha minst 400. Noe jeg sa var helt uaktuelt. Og hadde han lagt inn 450, hadde jeg blitt skikkelig forbanna. Jeg fikk 350. 

Håper de fjerner de, og gir deg brystløft på sin regning. Så kan du se hvordan du føler deg med mindre bryst. Trives du ikke, kan du jo sette inn noe mindre. For har du heng nå, så må man uansett løfte, og best resultat får man ved å ikke ha noe i de, og vente noen måneder, før man putter noe inn i de igjen.

Jeg har hatt mine i 10 år nå, og starter jo å få litt heng, så jeg har tenkt etter noen år, og løfte de, og så sette inn maks 300. 

Anonymkode: 1b247...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her burde du klage, jeg har 350, legen ville at jeg skulle ha minst 400. Noe jeg sa var helt uaktuelt. Og hadde han lagt inn 450, hadde jeg blitt skikkelig forbanna. Jeg fikk 350. 

Håper de fjerner de, og gir deg brystløft på sin regning. Så kan du se hvordan du føler deg med mindre bryst. Trives du ikke, kan du jo sette inn noe mindre. For har du heng nå, så må man uansett løfte, og best resultat får man ved å ikke ha noe i de, og vente noen måneder, før man putter noe inn i de igjen.

Jeg har hatt mine i 10 år nå, og starter jo å få litt heng, så jeg har tenkt etter noen år, og løfte de, og så sette inn maks 300. 

Anonymkode: 1b247...cfe

Jeg har sendt en Mail til klinikken, men frykter at siden jeg har gått såpass lenge at det er litt for sent å klage. Får se hva de svarer. 

Har ikke noe særlig heng nå, men vet jo ikke hvordan det blir når så store innlegg blir fjernet. Har vel tenkt at i første omgang så vil jeg ta ut og se hvordan resultatet er etter en stund før jeg bestemmer meg for veien videre. Forhåpentligvis klarer jeg å snu hodet mitt til å være fornøyd med det jeg har. 

Men lurer veldig på hvordan det er mtp smerter osv etterpå. Er det like vondt som en vanlig operasjon? Eller er det litt mindre smerter enn når en legger inn. Jeg har under muskel, så er egentlig forberedt på at jeg må gjennom samme styret som det var å legge de inn. 

Anonymkode: 51e31...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...