Gå til innhold

Hjelp med innredning av L-formet stue/spisestue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en leilighet som har åpen løsning stue/kjøkken/spisestue. Jeg blir aldri fornøyd med innredningen, fordi jeg synes det er vanskelig å innrede når det er l formet.

Jeg har lagt ved 2 bilder. Det ene bildet viser hvor dør/vinduer befinner seg, i tillegg til mål. Det andre bildet viser hvordan innredningen er nå. I stue delen er det en stor 3 seter sofa, med sjeselong del på ene siden. Den kan flyttes over til andre siden av sofaen om ønskelig. Stuebord, en lenestol fra ikea. 2 bokhyller fra IKEA, en på hver side av en skjenk/tv benk pappa bygde til meg.  Spisestuen består av et vitrineskap, og bord m/stoler. Vi har ikke tv, så dere behøver ikke tenke på hvor den skal plasseres. Synes hjørnedelen er verst, den blir liksom stående tom.

Hvordan kan jeg innrede på best mulig måte med de møblene jeg har nå ?

STUUUUUE.png.453ae058082850109e25185718e446a8.pngSTUE.png.9794a2e912b75ddc42b74f3e02f84f51.png

Anonymkode: e2d77...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Mitt forslag er å ha møblene akkurat slik du har de nå. Jeg ville dog gått til innkjøp at en plante, noen sitteputer og koselig belysning og laget en lesekrok. Du kan selvsagt gå for en stol om du ikke liker løsningen med sitteputer. Håper jeg var til litt hjelp, om ikke annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...