Gå til innhold

Han kom plutselig ut fra intet med rasistisk kommentar!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva var så rasistisk med det egentlig? At han Så ordet neger? 

Han har jo rett,noen slavene jobbet ofte på bomullsplantasjer og alle er vell glade for at akkurat vi slapp/slipper det. Han har sikkert sett en film med slike dotter og det dukket opp i hodet når dere gikk forbi.

No big deal.

Anonymkode: 00f64...779

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ilsep
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller: Ts og andre bør kanskje ikke legge mer i det enn at det faktisk var en spøk. Men en må jo selvsagt lage seg noe å gneldre om.

Anonymkode: afd02...cdc

Det er 2018. Det er på høy tid å legge bak seg bleikansikt-neandertaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer. Typen min kaller den varmen som er nå for negervarme og sier at vi må skaffe oss en vaskeneger (vaskehjelp), men han finnes ikke rasistisk. Sier det bare på kødd. Det meste kan spøkels med, unntatt pedofili, overgrep og sånne ting. Vaskeneger kommer fra at vi var på Max og det drev en neger og vasket da vi var der. Flink var han også. Skulle gjerne hatt en sånn en hver uke. 

Anonymkode: c2f2b...bb5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han kan si dét bare sånn plutselig, så lurer jeg på hva andre ting han kan finne på å si. Veldig rar ting å si... Det virker som om han ikke har noe filter som stopper han fra å si alt som faller inn i hodet på han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du overreagerer. Typen min kaller den varmen som er nå for negervarme og sier at vi må skaffe oss en vaskeneger (vaskehjelp), men han finnes ikke rasistisk. Sier det bare på kødd. Det meste kan spøkels med, unntatt pedofili, overgrep og sånne ting. Vaskeneger kommer fra at vi var på Max og det drev en neger og vasket da vi var der. Flink var han også. Skulle gjerne hatt en sånn en hver uke. 

Anonymkode: c2f2b...bb5

Takk,nå kommer jeg for alltid å få ordet vaskeneger i hodet når jeg ser en farget renholder 🤪

Anonymkode: 00f64...779

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk,nå kommer jeg for alltid å få ordet vaskeneger i hodet når jeg ser en farget renholder 🤪

Anonymkode: 00f64...779

Bare hyggelig :hoho: 

Anonymkode: c2f2b...bb5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overreagerer. Typen min kaller den varmen som er nå for negervarme og sier at vi må skaffe oss en vaskeneger (vaskehjelp), men han finnes ikke rasistisk. Sier det bare på kødd. Det meste kan spøkels med, unntatt pedofili, overgrep og sånne ting. Vaskeneger kommer fra at vi var på Max og det drev en neger og vasket da vi var der. Flink var han også. Skulle gjerne hatt en sånn en hver uke. 

Anonymkode: c2f2b...bb5

Finnes ikke rasistisk? :roll: Er du helt god i hodet eller? Selvfølgelig er det rasistisk å referere til vaskehjelp som vaskeneger. Hvis typen din ikke er rasist i det hele tatt så må han skjønne at han ikke kan si slike ting. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ilsep skrev:

Det er 2018. Det er på høy tid å legge bak seg bleikansikt-neandertaliteten.

Nuvel. Det forandrer likevel ikke historien, som Ts sin mann dro en uskyldig spøk om.

Anonymkode: afd02...cdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo skrev:

Finnes ikke rasistisk? :roll: Er du helt god i hodet eller? Selvfølgelig er det rasistisk å referere til vaskehjelp som vaskeneger. Hvis typen din ikke er rasist i det hele tatt så må han skjønne at han ikke kan si slike ting. 

Basert på det ovennevnte så jeg en vaskeneger i går.

Anonymkode: afd02...cdc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chiyo skrev:

Finnes ikke rasistisk? :roll: Er du helt god i hodet eller? Selvfølgelig er det rasistisk å referere til vaskehjelp som vaskeneger. Hvis typen din ikke er rasist i det hele tatt så må han skjønne at han ikke kan si slike ting. 

Han sier det bare til meg da. Ikke til noen andre. Han har mange fargede (er det rasistisk å si?) venner og sier ALDRI ordet neger offentlig. Ikke en gang til de mørkhudede som kaller seg selv neger. (Ja, de finnes) Vaskeneger og negervarme er bare intern spøk mellom oss to bak husets fire vegger. 

Anonymkode: c2f2b...bb5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig at det ikke var en vits og at det kom klønete ut, men at han oppriktig tenkte på de som måtte plukke bomull på plantasjene når han så myrulla.

Anonymkode: f84fa...0f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hvilken måte er kommentaren rasistisk? Han drar en spøk om faktiske hendelser i historien, at mørkhudede jobbet på bomullsplantasjer som slaver. 

Man kan mene at spøken er upassende, men den er da vel ikke rasistisk på noen måte?

Anonymkode: 51612...f58

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte er kommentaren rasistisk? Han drar en spøk om faktiske hendelser i historien, at mørkhudede jobbet på bomullsplantasjer som slaver. 

Man kan mene at spøken er upassende, men den er da vel ikke rasistisk på noen måte?

Anonymkode: 51612...f58

Joda på KG er han nå fullblods rasist og har Hitler som forbilde. Noe annet er utenkelig.

Anonymkode: afd02...cdc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han sier det bare til meg da. Ikke til noen andre. Han har mange fargede (er det rasistisk å si?) venner og sier ALDRI ordet neger offentlig. Ikke en gang til de mørkhudede som kaller seg selv neger. (Ja, de finnes) Vaskeneger og negervarme er bare intern spøk mellom oss to bak husets fire vegger. 

Anonymkode: c2f2b...bb5

Spiller det noen rolle hvem han sier det til? Det er kvalmt å si sånne ting for moro skyld. Jeg er ikke etter typen din for ordet neger, selv om jeg mener at man ikke bør si det, men vaskeneger??? Skal vi begynne å si thaivasker også nå? 
Vi er vel ikke så blinde i Norge at vi ikke har lagt merke til at de fleste vaskepersonell er minoritetsfolk, og jeg tror ikke de jobber de jobbene fordi de syns det er så himla gøy å vaske heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud. Ha litt humor da. Den var jo bra. 

Hvor snurpete og politisk korrekt skal man være da?

Anonymkode: 3e9f9...c27

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said:

Det var en vits. Herregud, ha litt humør da, kvinne.

Fyren som kom med kommentaren er en vits. 

Anonymkode: 4fe03...c89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fyren som kom med kommentaren er en vits. 

Anonymkode: 4fe03...c89

Ja, han er rett og slett ikke en seriøs person. Dump ham.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...