Gå til innhold

Bli behandlet dårlig av noen man ser ofte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En familierelasjon som har gått dunken. Vil ikke gå inn på hvorfor det har blitt ødelagt, men det er i ferd med å dele slekten i to. Den som startet det hele på bakgrunn av uvitenhet sprer sitt budskap til flere i slekten og forsøker å sette flere opp mot meg. Det spres nok også utenfor slekten.

Jeg begynner å bli sliten av dette. Forsøkte i begynnelsen (flere år siden) å bare ikke bry meg, men det fungerer ikke. Jeg ser de det gjelder forholdsvis ofte og hver gang blir jeg lei meg pga måten dette har blitt på. Det å besøke noen i slekten er vanskelig tilfelle enkelte andre dukker opp der hvor de mener jeg ikke skal være. Jeg ser tydelig når noen har fått høre "sannheter"  om meg og begynner å holde avstand. 

Dette ender nok opp med at jeg kommer til å flytte. Jeg orker ikke å bli minnet på dette flere dager i uka, og jeg går konstant å er redd for hva krangling det blir neste gang. Det at jeg flytter innebærer at jeg må flytte vekk fra et par stykker som er veldig viktig for meg. Men det blir bare 2,5 timer unna der jeg bor nå, så de kan komme på både dag og helgebesøk. 

Det er veldig trist at det ender slik. Og noen syns kanskje det er en liten grunn for å flytte, men for meg så er det stor nok grunn. Jeg trenger avstand fra de for ikke å bli minnet på dette hele tiden. Jeg får ikke til å ikke bry meg og bli lei meg når jeg stadig blir påminnet situasjonen. 

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje bare få det ut. Og minne folk om å være snille med hverandre. Har man ikke noe godt å si så ikke si noe. Og hvertfall ikke si noe til andre som også da snur ryggen til.

Anonymkode: 1b8c2...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...