Elbereth Skrevet 8. mars 2005 #61 Skrevet 8. mars 2005 Ser virkelig folk på MGP??? Trodde det bare var gamlinger som ennå fulgte med på det... :o I tilfelle sorterer jeg under gamlinger... Ser på hvis jeg er hjemme, men som underholdning. Og jeg synes slett ikke det er det minste flaut, uansett hvilken låt som skal "representere" Norge. Låten som vant i år var kul, og det er minst like bra med denne låta som med de pregløse melodiene vi har sendt avgårde de siste årene. Heia Wig Wam!
Elbereth Skrevet 8. mars 2005 #62 Skrevet 8. mars 2005 Flaut-flaut-flaut (Flaut å være norsk i Ukraina, når den tid kommer) Ja, erru gæern! kommer ikke til å kunne se en eneste ukrainer i øynene etter finalen
chimp Skrevet 8. mars 2005 #63 Skrevet 8. mars 2005 . Vær så snill: Ikke sammenlign Wigwam med Darkness. Stemmen til han i Darkness er en pest og en plage. For meg ubegripelig at de klovnene faktisk har gjort suksess... Skal man først ha parodier, syns jeg Wigwam er ufattelig mange ganger bedre... både å se og høre på!
chimp Skrevet 9. mars 2005 #65 Skrevet 9. mars 2005 Bortsett fra at Wig Wam ikke er noen parodi da. Johohooooo...... det er de vel! Litt så... Det ser man jo bare på gliset til vokalisten... Er vel ikke mye blodig alvor der i gården, selv om gutta både kan spille og synge, i motsetning til Darkness
NullHull Skrevet 10. mars 2005 #66 Skrevet 10. mars 2005 Jeg kan forstå underholdningsverdien av å ha med et band som Wig Wam i MGP's setting, men musikken i seg selv...veeeeel, som mesteparten av det MGP serverer: FLAUT, FLAUT, FLAUT :oops: (som noen sa over her)
Miss Marple Skrevet 10. mars 2005 #67 Skrevet 10. mars 2005 Jeg bare innrømmer det: JEG ER GP FAN! Jeg har vært det fra jeg var 10 år, og tar enda opp finalene på video for å se dem om igjen. Jeg synes Wig Wam var konge. Faktisk er det så utrolig anderledes enn det som vanligvis Norge blir presenters med i GP at jeg spår at de kommer til å gå av med seieren i Kiev. Og jeg må bare poengtere at GP ikke representativt for norsk musikkliv, som mange kanskje tror. GP er jo blitt en egen genre. HEIA WIG WAM!!!!
Gjest lillelou Skrevet 10. mars 2005 #68 Skrevet 10. mars 2005 Jeg likte den,jeg! Som ung og naiv på 80tallet fikk jeg noen gode mimre-vibber av den...og sølvdrakten til vokalisten...oh,my.... Sambo og jeg hadde en riktig så morsom kveld, der vi rata sanger, heia fra wig-wam og dissa de andre deltakerne (Cheesy Keys;vokalisten sugde,og trodde han var mye bedre enn han var, Rockedama; å nei, ikke send avgårde det der....Tor Endresen; For en patetisk,kvasireligiøs bombe av en sang....Andrea;søt jente, hørte ikke stemmen hennes ordentlig, sangen var kjedelig og kjolen stygg). Aiaiai...nå gleder jeg meg til finalen,og svt
Shantee Skrevet 10. mars 2005 #69 Skrevet 10. mars 2005 Jeg likte vinneren jeg. De skilte seg i alle fall ut! Det er vanskelig å si om de vil slå an i Ukraina, men uansett vil det bli morsomt å se. Likte cheesy keys også(selv om sangen kanskje var litt anonym), de var jo så søte hehe
Cr@sh Skrevet 11. mars 2005 #70 Skrevet 11. mars 2005 Jeg likte vinneren jeg. De skilte seg i alle fall ut! Det er vanskelig å si om de vil slå an i Ukraina, men uansett vil det bli morsomt å se. Jeg tror de vil slå an i Ukraina. Glam-rock er jo helt konge i den delen av Europa. Men det kan like godt gå helt andre veien. Jeg tror litt på enten eller. Men håper på full klaff. Liker låta. Men ikke like begeistra for kostymene... hihi
Arwen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #71 Skrevet 13. mars 2005 Det er vel semifinale før finalen er det ikke? Vi fikk jo så lite poeng i fjor at vi må gjennom semi i år?
Annie Skrevet 15. mars 2005 #72 Skrevet 15. mars 2005 Det er vel semifinale før finalen er det ikke? Vi fikk jo så lite poeng i fjor at vi må gjennom semi i år? Håper i tilfelle de ryker ut i semi'n!! Jeg har aldri håpet så sterkt at Norge får 0 poeng som i år. Det er pinlig at dette skal "representere" Norge. :evil:
Crazee Skrevet 15. mars 2005 #73 Skrevet 15. mars 2005 Vel, eg synest no bidraget vårt i år er betre enn mange av tidlegare års typiske norske grand-prix-melodiar. Og gruppa ser jo ut til å storkosa seg når dei opptrer, så då får det heller våga seg at vokalisten ser ut som ei kvinneleg utgåve av Anne Grethe Preus. Samanlikna med artistane frå dei andre landa... Jostein Pedersen har jo sine spydige kommentarar om dei, sjølv om dei skulle vera svært populære i heimlandet og kanskje nabolanda òg. (Og så stiller han seg ofte uforståande til at dei til og med får mange poeng, i motsetning til det norske bidraget som er sååå mykje betre?) Nei - eg trur ikkje me har noko å skamma oss over i år. Dessutan - har ikkje Norge gjort det best når me har hatt melodiar som ikkje har vore sånn typisk grand-prix?
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #74 Skrevet 15. mars 2005 Endeli en (dritkul) sang som kan få mer en 0 poeng i GP!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå