Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #21 Skrevet 6. mars 2005 For meg var det ingen vanskelighet å velge en personlig favoritt, wig wam var konger !! Det var dødskult at de vant, i år skal jeg faktisk se Grand Prix finalen, ikke minst for å høre svenskenes komentarer, he he Dessuten elsker jeg Dream Police, og det er Teeny som har skrevet 99 % av låtene deres, Teeny er knall som låtskriver og jeg digger puddelrock På min andreplass lå Jorunn Erdal, jeg syns dama er kul, men jeg er misunnelig på at hun kjenner Jan Werner så godt :-? Jahn Teigens låt var ultrakjedelig, Cheezy Keys var helt greie, Seppo var smertefullt, de to syngejentene var flaut og Blizzed burde ha skiftet ut begge gutta, jentene var ok. Så der har du min mening.......
Arwen Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #22 Skrevet 6. mars 2005 Jeg hopper alltid over til svt når det norske bidraget kommer og i år blir det ekstra morsomt
Gjest Gurimallae Skrevet 6. mars 2005 #24 Skrevet 6. mars 2005 Ok sang, men hvorfor i alle dager vant ikke Andreea? Var hun så dårlig på scenen? (så ikke programmet). Andreea var kjempeflink. Nydelig sang også, og garantert den som ville hatt best sjanse internasjonalt. Men Ola Pottitt ville ikke ha noen vakker ballade i år...
Gjest Emera Skrevet 6. mars 2005 #25 Skrevet 6. mars 2005 Jahn Teigens låt var ultrakjedelig, Cheezy Keys var helt greie, Seppo var smertefullt, de to syngejentene var flaut og Blizzed burde ha skiftet ut begge gutta, jentene var ok. Så der har du min mening....... Veldig godt sagt! Synes også Wig Wam var råbra. men nå var jo jeg tenåring på åttitallet, og følte meg skikkelig nostalgisk. Teigen og Endresen kan ikke ha mye skamvett, hva er det med dem og Gran Prix..?
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #27 Skrevet 6. mars 2005 Andreea var kjempeflink. Nydelig sang også, og garantert den som ville hatt best sjanse internasjonalt. Men Ola Pottitt ville ikke ha noen vakker ballade i år... :o Flink?? Traff hun på flere enn to toner, da?
Arwen Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #28 Skrevet 6. mars 2005 :o Flink?? Traff hun på flere enn to toner, da? og gud bedre for en kjedelig sang.
Gjest LoisLane Skrevet 6. mars 2005 #29 Skrevet 6. mars 2005 Andreea var kjempeflink. Nydelig sang også, og garantert den som ville hatt best sjanse internasjonalt. Men Ola Pottitt ville ikke ha noen vakker ballade i år... Jeg tror definitivt vi hadde druknet i MGP-sirkuset med den balladen. Så vidt jeg kan bedømme, sang hun fint, men det var vanskelig å skjønne teksten og noe refreng å snakke om var det ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #30 Skrevet 6. mars 2005 Med hånda på hjertet, jeg er overbevist om at wig wam har best sjanse i år. Se på de balladegutta vi har sendt avgårde, og hvor bra det har gått tidligere........ Og er det noen som husker fjorårets låt? Jeg husker bare den grusomme dama fra Sverige som hadde vondt..........
Annie78 Skrevet 6. mars 2005 #31 Skrevet 6. mars 2005 :o Flink?? Traff hun på flere enn to toner, da? Sangen og fremføringen var ikke akkurat spennende,da, men å si at hun sang falskt var litt drøyt....Synes det var bra WigWam vant! De er litt sånn "nesten-på-kanten" uten å dette helt uttafor... Kan gå begge veier i finalen, tror jeg. Blir spennende dette her... :-)
Gjest MrsL Skrevet 6. mars 2005 #32 Skrevet 6. mars 2005 Jeg var ung på 80-tallet og digger puddelrock. Likte definitivt låta til WigWam. Den var ett friskt pust, og de shower nok enormt i Ukraina, men vinne Grand Prix? Nei, det gjør de ikke..............
Angelica Skrevet 6. mars 2005 #33 Skrevet 6. mars 2005 Kult at WigWam vant, blir spennende å se dem i finalen! Tror de enten kommer til å gjøre det veldig bra, ellers så ender de helt på bånn. Er jo litt i stil med The Darkness, og de har gjort det veldig bra med puddelrocken sin!
Gjest Seleena Skrevet 6. mars 2005 #34 Skrevet 6. mars 2005 Forferdelig!!!!! Skal disse menneskene liksom representere NORGE (dvs. bl.a meg..)!!!?? :o Tragisk...................... Såså Det er jo berre Grand Prix, og ikkje eit stortingsval heldigvis...... GP er lavmål!
¤Tiili¤ Skrevet 6. mars 2005 #35 Skrevet 6. mars 2005 Tragiske sanger alle sammen...flaut og sende noen til ukraina.. :oops:
fiesta Skrevet 6. mars 2005 #36 Skrevet 6. mars 2005 Så lenge en ikke ser de som synger er sangen bra. Men de som synger ser jo ikke ut. De burde kle se skal de representere Norge. Det er pinlig at de kler seg sånn når de representerer hele landet.
Gjest Aurélie Skrevet 6. mars 2005 #37 Skrevet 6. mars 2005 Representere Norge? Jojo..men det begynner vel å bli noen tiår siden vi som nasjon med hånda på hjertet la vår ære i å gjøre det bra i Melodi Grand Prix. Nå blir jo uansett hele greia stemplet som et fesjå, hvor det først og fremst er om å gjøre å slå Sverige. Så hvorfor ikke ta`n helt ut med litt glamrock innimellom alle de melodramatiske bidragene fra diverse Øst-Europeiske land..
chimp Skrevet 6. mars 2005 #38 Skrevet 6. mars 2005 Diggbart! Den beste vant! Spiller ingen rolle om vi ikke får poeng! Da går vi ned med flagget til topps isåfall. Gidder ikke heie på låter jeg ikke liker bare fordi jeg TROR de kan få flere stemmer.
Gjest Pet Skrevet 6. mars 2005 #40 Skrevet 6. mars 2005 De skiller seg iallfall ut! :-) Blant alle østeuropeerne? Er ikke så sikker på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå