Charmina Skrevet 6. mars 2005 #41 Skrevet 6. mars 2005 Jeg fikk iallefall en god latter av å se og høre på dem!
anine Skrevet 6. mars 2005 #42 Skrevet 6. mars 2005 Synes faktisk låten var ganske fin jeg. Skal bli spennende å se om den kommer til finalen.
Gjest Madeline Skrevet 6. mars 2005 #43 Skrevet 6. mars 2005 Jeg likte låten jeg. Var helt klart den beste. Som vanlig var det mange dårlige låter med.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #44 Skrevet 6. mars 2005 WigWam hadde en helt kurant puddellåt, men det som gjør hele pakken så genial er måten de stabler klisjéer oppå hverandre - både alle puddeltriksene, poseringen, halvtonen opp, de ørsmå glimtene av tyveri fra andre puddelkonger (bedre enn kongepudler...) etc. De og nøkkelostene hadde bidrag av klasse - resten var i beste fall pregløst. Dårlig nytt for dem som tar MGP alvorlig, selvsagt, men under pensjonsalder er det vel få som fortsatt tror på dette med å "representere Norge." Jeg tipper WigWam kan gjøre det bra på eventuelle dopingtester, også!
Gjest Madeline Skrevet 6. mars 2005 #45 Skrevet 6. mars 2005 Jeg tipper WigWam kan gjøre det bra på eventuelle dopingtester, også!
*Lene* Skrevet 7. mars 2005 #46 Skrevet 7. mars 2005 Jeg digger den Hva synes dere? Flaut-flaut-flaut (Flaut å være norsk i Ukraina, når den tid kommer)
Gjest TomKrus Skrevet 7. mars 2005 #47 Skrevet 7. mars 2005 Flaut-flaut-flaut (Flaut å være norsk i Ukraina, når den tid kommer) Flaut? Det som er flaut er musikere og seere som tar MGP seriøst. Låter skal framføres og sees med en stor dose selvironi. En flott vinner!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #48 Skrevet 7. mars 2005 Synes egentlig at GP er bånn i bøtta, men årets vinner gjorde det nesten verd å se. Endelig noe med futt i og som skilte seg ut fra mengden.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #49 Skrevet 7. mars 2005 Synes egentlig at GP er bånn i bøtta, men årets vinner gjorde det nesten verd å se. Endelig noe med futt i og som skilte seg ut fra mengden.
Gjest lilletroll Skrevet 7. mars 2005 #50 Skrevet 7. mars 2005 Jeg digger den Hva synes dere? Me too, men jeg tror ikke den kommer til å gjøre det så veldig bra der nede i Europa.....de kommer vel til å få hakeslepp og tro at vi driver gjøn med dem tenker jeg Men som sagt, jeg og digger den, og synes at den beste låten vant!!
Mariette Skrevet 7. mars 2005 #52 Skrevet 7. mars 2005 Jeg synes egentlig det var kult at de vant, jeg. Den hadde grand prix-stemning over seg, noe de andre låtene etter min mening totalt manglet.
Gjest Bringebær Skrevet 7. mars 2005 #55 Skrevet 7. mars 2005 Ser virkelig folk på MGP??? Trodde det bare var gamlinger som ennå fulgte med på det... :o
chimp Skrevet 7. mars 2005 #56 Skrevet 7. mars 2005 Ser virkelig folk på MGP??? Trodde det bare var gamlinger som ennå fulgte med på det... :o Hehe... ja! Det må jeg se hvis jeg er hjemme! Festlig lørdagsunderholdning! Men jeg er kanskje utgammel etter dine begreper for alt jeg veit!
Gjest en gjest Skrevet 8. mars 2005 #57 Skrevet 8. mars 2005 Uff og uff .. :o Så de ifjor (den eneste låta jeg fikk med) først... trodde i begynnelsen at de skulle være en parodi på all dårlig MPG. Jeg lo og lo. Men da jeg skjønte det var alvor, ble det straks meget trist. Da de fikk så mange stemmer, trodde jeg det var enten på grunn av sympati eller at de "var frisk pust/noe annet". Men jeg skjønner nå at folk virkelig liker de. Tragisk. Liker veldig godt glamrock, men dette synes jeg var -- sensurert --. Vær så snill: Ikke sammenlign Wigwam med Darkness. Er forøvrig enig i at alle MPG-låtene var heller eh.. hmm.. platte, men denne gruppa var absolutt det tristeste.
*Lene* Skrevet 8. mars 2005 #58 Skrevet 8. mars 2005 Ser virkelig folk på MGP??? Trodde det bare var gamlinger som ennå fulgte med på det... :o HA HA Så reprisen på søndag, eller siste halvdel av den...
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2005 #59 Skrevet 8. mars 2005 Vær så snill: Ikke sammenlign Wigwam med Darkness. Åh, Guri, jeg er helt enig, det er en forferdelig fornærmelse for Glam og de andre wig wam-gutta å bli sammenligna med han fyren med rosa år i Darkness!! *klapper for en fornuftig gjestekommentar*
Litz Skrevet 8. mars 2005 #60 Skrevet 8. mars 2005 Åh, Guri, jeg er helt enig, det er en forferdelig fornærmelse for Glam og de andre wig wam-gutta å bli sammenligna med han fyren med rosa år i Darkness!! *klapper for en fornuftig gjestekommentar* Skriver under på den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå