Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger den :sjarmor:

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o :evil: en vits..

Skrevet

Av alle de tragiske bidragene i år er jeg overlykkelig for at de vant, selv om de kommer til å få lite poeng i Ukraina synes jeg de var morsomme.

Dessuten er jeg stor fan av puddelrock.

Skrevet

Og for oss som ikke helt har fått med seg greia; HVEM vant?!

Skrevet

Wig Wam ruler!

Digger låta og elsker bandet. 8)

Var på konsert med dem i jula.... noe av det morsomste jeg har vært med på. :-)

Lenge leve glamrocken!

Skrevet

WHAT????!!!!

Akkurat den så jeg - og den STINKER! Er vi ute etter enda en null-poeng-runde????? Synes både kostymer og sang var helt latterlig dårlig.

Skrevet
WHAT????!!!!

Akkurat den så jeg - og den STINKER! Er vi ute etter enda en null-poeng-runde????? Synes både kostymer og sang var helt latterlig dårlig.

Tror faktisk ingen av bidragene i dag ville fått noe særlig poeng. Alt var rimelig trist og tragisk, men nå likte jeg vinneren da, så min smak teller kanskje ikke? ;)

Hadde vært enda værre å sendt Jahn Teigen eller wannebe-rocke dama igjen synes jeg.

Skrevet

Jeg har på følelsen at vi kommer til å få masser av poeng fra Tyskland.

Dette er min spådom. Om jeg duger som synsk, gjenstår å se.

Jeg er bare lykkelig så lenge den grusomme låta til Jahn Teigen ikke vant :-?

Men vi vinner selvfølgelig ikke uansett!

Gjest gjest1
Skrevet

Ok sang, men hvorfor i alle dager vant ikke Andreea? Var hun så dårlig på scenen? (så ikke programmet).

Skrevet
Ok sang, men hvorfor i alle dager vant ikke Andreea? Var hun så dårlig på scenen? (så ikke programmet).

Bare utrolig kjedelig synes jeg, både sang og fremføring.

Skrevet

Forferdelig!!!!! Skal disse menneskene liksom representere NORGE (dvs. bl.a meg..)!!!?? :o Tragisk......................

Skrevet

For meg er dette bandet en stor parodi på 80-talls-rocke-band, og det er så dumt at det er kult. De tør å være annerledes i et håpløst grand prix-program, og det er jo noe. Men de har nok ikke mye å gjøre i finalen. Det har jo igrunn Norge nesten aldri hatt, så det gjør vel ikke så mye.

Skrevet

Vel...jeg synes de fire beste iallefall kom til finaleomgangen. (synes det er litt merkelig å ha en finale i en finale da men ;))

Det beste med MGP var iallefall at han derre Lollipopp-fyren ikke kom lenger enn han gjorde :hoho::sjarmor:

Synes Cheesy Keys var kule og at Jan sin sang var finest....egentlig :)

Skrevet

Digger WigWam jeg da, og synes låta er kul!

Gjest LoisLane
Skrevet
Forferdelig!!!!! Skal disse menneskene liksom representere NORGE (dvs. bl.a meg..)!!!?? :o Tragisk......................

Jeg føler meg ikke noe mer representert av Jahn Teigen, akkurat....

Synes at dette var utrolig morsomt. Wigwam hadde det gøy, og har humor så det holder. Fett!

Dessuten er faktisk låta bra også.

Likte Cheesy Keys også, de showet bra, men noen hit? Njeeei...

Wigwam er enten elsk eller har, tror jeg. Det blir morsomt å se hvordan det blir å sende noe litt utenom det vanlige i den internasjonale finalen. Der er det veldig mye det går tretten på dusinet av.

Skrevet

Synes det var utrolig morsomt at WigWam vant, endelig noen som tør å gjøre noe annerledes og orginalt, og endelig at Norge tør å stemme dem fram!!! Tenk dere det showet som det kommer til å bli når Norge skal representeres i Ukraina, det kommer til å bli så utrolg morsomt! Hvem vet, kanskje det er nettopp dette MGP trenger, noen med skikkelig tæl....

Heia WigWam! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...