Gå til innhold

mascara-si meg...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest girly

hei! mine vipper er korte og vender nedover,så halleluja for vippetang...

men har dere gode forslag på mascaraer etter min beskrivelse? ikke vært fornøyd med lancome,men max factor dramatic og loreal extension har vært gode,men blir fort klumpete og tørre siden jeg trenger noen lag for å holde vippene "oppe"...hvordan er f eks diorshow?....

gi meg forslag-vil ha en ny og GOD!!!...men dere med kjempelange vipper fra naturen av tror jeg ikke kan hjelpe da,hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg har sagt mange ganger før, YSL Haux Cils er en desidert beste mascaraen jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elizabetha

sky high curves fra maybelline er bra og rimelig. gjør vippene lengre samtidig som de dytter dem oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker selv vippetang, og har lagt merke til at dersom jeg bruker en vannfast maskara rett etter jeg har bøyet vippene, får jeg et mye bedre resultat. Lar den tørke, og tar deretter på en annen maskara som er ikke-vannfast. Gir veldig bra resultat.

Som jeg har sagt mange ganger før' date= YSL Haux Cils er en desidert beste mascaraen jeg har prøvd.

Denne sverger jeg også til. Og en liten rettelse, YSL Faux Cils. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Flex WP fra Lancome (den vannfaste utgaven av Flextencils) holder bøyen på vippene-på godt og på ondt (ser dumt ut hvis du ikke grer bra gjennom, så de spriker i alle retninger, selvopplevd :oops: ), gir masse lengde, men er vanskelig å fjerne, selv med fjerner for vannfast. Men for tida min klare favoritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...