Gå til innhold

Dater en mann som jeg føler er for god til å være sann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datet en mann for noen år siden som jeg så på som drømmemann. Både kropp og utseende, personlighet som passet min, humor som meg, ga mye av seg selv, hjalp familien, økonomien i orden, egen bil og leilighet. Han hadde massevis av venner, god jobb og alt var virkelig på topp. 

Tok noen måneder før jeg fant ut av løgnene. Han hadde ikke jobb, lite kontakt med venner, masse familieproblemer, økonomiske problemer og han var sterkt deprimert. Jeg tok avstand, men det var noe med han så jeg prøvde igjen. Vi fant en løsning på alt og nå er han drømmemannen likevel. 

Det lønner seg å være på vakt, men man kan finne løsninger på de fleste problemer.

Anonymkode: 4b708...b99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at mange har hatt dårlige erfaringer med sine «drømmemenn». Så jeg bare nevner at jeg fant min drømmemann for 25 år siden. Han hadde alt, utseende, interesser, empati, holdninger, ambisjoner. Han kunne også virke for god til å være virkelg. Men virkelig er han. Vi er fortsatt lykkelig gift, ingen skumle sider har dukket opp. Så det går ann!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1. juli 2018 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Noen som har følt på det samme? Hva skjedde?

Han er en veldig pen mann (til og med mine venninner som selv har mann dåner av fyren), gode verdier, like interesser som meg og alt på stell. Jeg er ikke noen grå mus akkurat selv, så jeg skjønner jo at en flott mann kan like meg, men likevel er jeg litt skeptisk og føler egentlig at han er for god til å være sann siden han er alt jeg noen sinne har drømt om. Prøver å se tegn på om han er psykopat eller noe annet, men har ikke funnet noen tegn til det enda 😆. Er det teit av meg å tenke sånn? 

Anonymkode: 83d92...648

I stedet for å lete etter feil på han og gå rundt å være skeptisk., hvorfor nyter du ikke kjærligheten heller og hvor heldig du har vært som har truffet han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vinnerloddet skrev:

I stedet for å lete etter feil på han og gå rundt å være skeptisk., hvorfor nyter du ikke kjærligheten heller og hvor heldig du har vært som har truffet han. 

Det er ikke så lett og nyte en forelskelse i dag, når det er fult av bitre, misfornøyde eller hvasomhelst kvinner rundt en som kommer med skrekkhistorier, enten egne erfaringer eller venninners erfaringer.
Sier ikke at alle kvinner gjør det, automatisk fordi de er kvinner, men noen har slike rundt seg. Man blir heller ikke bedre av og være på kg og lese alt her, og du kan jo også se at i tråder der kvinner er svært negative, så er det disse som får mest støtte av andre kvinner. 
Her er ting jeg har hørt når jeg har sagt at jeg har truffet en eller datet noen jeg likte:
- Det er nok ikke bare deg han skriver meldinger til.
- Han vil nok bare ha sex.
- Vær forsiktig så du ikke går for fort frem, veldig kjipt om dere har sex og etterpå er han helt borte.
- Hadde ikke villet gått for det, dukker garantert om en ny fristelse.
Kvinner er veldig flinke til og drepe andre kvinners glede dersom de selv ikke er fornøyd.

Anonymkode: 676ef...064

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg om hva andre mener og sier. Er nok av negative folk der ute. Og selv om andre har opplevd noe negativt trenger det ikke gjelde deg eller ditt forhold. Og husk at det er som regel de som har har opplevd noe negativt som uttaler seg. De med positive erfaringer, og de er det mange av, hører en som regel ikke så mye fra. Så bare steng ute alt det negative og nyt kjærligheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vinnerloddet skrev:

Ikke bry deg om hva andre mener og sier. Er nok av negative folk der ute. Og selv om andre har opplevd noe negativt trenger det ikke gjelde deg eller ditt forhold. Og husk at det er som regel de som har har opplevd noe negativt som uttaler seg. De med positive erfaringer, og de er det mange av, hører en som regel ikke så mye fra. Så bare steng ute alt det negative og nyt kjærligheten.

Er enig med deg jeg altså... men det er nok ikke lenge før du hører at du er naiv som kan tro noe sånt. 
 

Anonymkode: 676ef...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig med deg jeg altså... men det er nok ikke lenge før du hører at du er naiv som kan tro noe sånt. 
 

Anonymkode: 676ef...064

Vet det. Men det er alltid noen som vil være negative uansett hva det gjelder. Derfor må en følge egne følelser og gjøre det som føles rett. Og er det å forelske seg i noen , så følger en følelsene sine og nyter tiden med den nye kjæresten. Ikke la andre som ser ting utenfra ødelegge det en har sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vinnerloddet skrev:

Vet det. Men det er alltid noen som vil være negative uansett hva det gjelder. Derfor må en følge egne følelser og gjøre det som føles rett. Og er det å forelske seg i noen , så følger en følelsene sine og nyter tiden med den nye kjæresten. Ikke la andre som ser ting utenfra ødelegge det en har sammen.

Sant nok, og jeg var forelsket selv, men valgte heller å høre på de negative, "siden disse har somregel rett" sies det. Jeg var ikke sterk nok til og følge egen intuisjon og det er noe jeg har vært sint på meg selv for lenge nå. 
Men det var slik jeg så på meg selv, at jeg fremstår som latterlig og naiv om jeg innleder noe med en jeg er forelsket i. 
Og de sier jo at de som ser ting utenifra ser best..

Anonymkode: 676ef...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/1/2018 at 8:08 PM, AnonymBruker said:

Noen som har følt på det samme? Hva skjedde?

Han er en veldig pen mann (til og med mine venninner som selv har mann dåner av fyren), gode verdier, like interesser som meg og alt på stell. Jeg er ikke noen grå mus akkurat selv, så jeg skjønner jo at en flott mann kan like meg, men likevel er jeg litt skeptisk og føler egentlig at han er for god til å være sann siden han er alt jeg noen sinne har drømt om. Prøver å se tegn på om han er psykopat eller noe annet, men har ikke funnet noen tegn til det enda 😆. Er det teit av meg å tenke sånn? 

Anonymkode: 83d92...648

Jepp. Og han ghostet meg etter tre måneder. 

Håper din faktisk ER drømmemannen din! :)

Anonymkode: a2b71...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden feil å stole på egen intuisjon. Og det er klart at de som ser ting utenfra mener de ser best. Men det er som regel synsing. Ingen vet hvordan dere føler for hverandre eller hvordan dere har det sammen.. Som regel kan du stole på intuisjonen din. Synd at andres negativitet skal ødelegge for en forelskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2018 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Noen som har følt på det samme? Hva skjedde?

Han er en veldig pen mann (til og med mine venninner som selv har mann dåner av fyren), gode verdier, like interesser som meg og alt på stell. Jeg er ikke noen grå mus akkurat selv, så jeg skjønner jo at en flott mann kan like meg, men likevel er jeg litt skeptisk og føler egentlig at han er for god til å være sann siden han er alt jeg noen sinne har drømt om. Prøver å se tegn på om han er psykopat eller noe annet, men har ikke funnet noen tegn til det enda 😆. Er det teit av meg å tenke sånn? 

Anonymkode: 83d92...648

Leste bare første siden, men herregud, ikke vær bekymret og ikke hør på de som mener at det kommer til å gå dårlig! Med den holdningen kommer du til å ødelegge noe som kan være din store kjærlighet!

Gå all inn, synes jeg!

Viser det seg at han ikke er så bra som du trodde, så takler du det da! Jeg tror du taper på å holde igjen! Lev litt!

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
På 1.7.2018 den 20.30, Hulderen skrev:

Pass på at du ikke er så skeptisk at du skyver ham bort. Merker han at du leter etter tegn på at noe skal være galt, så kan han bli usikker og trekke seg unna dg.

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...