Gå til innhold

Spå meg,vær så snill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter for tiden med ulike områdrr i livet.Noen som kan se hvordan det vil gå med jobbsituasjonen,ekteskapet og helsen?Har veldig lite energi for tiden,og er usikker på hva jeg ønsker fremover ift..mannen min.Hva er det med kroppen min som gjør at jeg har så lite energi og dårlig humør?

På forhånd tusen takk😊

Anonymkode: 93264...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være mange ting som kan skylde ditt lave energinivå.

1) Dra til lege og få sjekket ut om du har riktig mengde av f.eks. D vitaminer, jern osv i blodet.

2) Trives du med jobben, trives du med mannen din ?

Bare det at du spør om hvordan det går i forhold til mannen din sier at du er usikker i forhold til hvordan det faktisk går.

Det at du har dårlig humør kan være at du har liten energi og ikke liker å ha liten energi. Det sier seg selv.

Dersom det er ting som er uoppgjort og udefinert i forhold til jobben din eller mannen din, er det klart at dette gnager på deg enten bevisst eller ubevisst.

3) Trener du og spiser du sunt? Dette er to grep du kan gjøre for å få mer energi

4) Får du tid til deg selv, dine interesser og selvutvikling eller er det husarbeid og praktiske monotone gjøremål hver dag? Dette kan også være medvirkende til å ikke ha energi og miste gnisten i hverdagen.

Det er mye dette kan skyldes.

Anonymkode: 9fa98...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for langt svar.Ikke for å virke utakknemlig,men her var det ikke noe jeg ikke har tenkt på før.

Er det noen fler som kan se noe om meg?

Jeg har hørt fra tidligere personer med evner ,at det er veldig lett å koble seg på meg,og at de får opp mye om meg.

Hadde blitt veldig glad om noen har energi ikveld😊

Anonymkode: 93264...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan prøve, men vet ikke hvor god eg er(opplever at jeg får opp ting i hverdagen, men har ikke spådd noen fysisk) er det noe med at du føler legene kunne gjort mer.

Strever du med litt angst og forvirrelse av ulike årsaker.

Har du dårlig selvbilde, noe du angrer på og grubler over..?

Anonymkode: 71ac4...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en kronisk sykdom som du vil etterhvert få diagnose på. Men veien dit vil være hard og lang. Du går mot en vanskelig del av livet ditt. Det vil være tider der du ikke forstår hvordan du skal klare deg, men du vil overleve

Anonymkode: ff65b...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, Jeg synes du ikke skal ta til deg det siste svaret. Det er ikke ok å spå om sykdom. Det er ikke greit å "spå" på noen sykdom slik at man går å tenker at man er syk!

 

Anonymkode: c51fa...38e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter for tiden med ulike områdrr i livet.Noen som kan se hvordan det vil gå med jobbsituasjonen,ekteskapet og helsen?Har veldig lite energi for tiden,og er usikker på hva jeg ønsker fremover ift..mannen min.Hva er det med kroppen min som gjør at jeg har så lite energi og dårlig humør?

På forhånd tusen takk😊

Anonymkode: 93264...4a1

Du har vært utro og slites i fillebiter innvendig av den dårlige samvittigheten. Dette gjør deg sliten og du klarer ikke tenke klart i forhold til jobb. Det forstyrrer selvsagt også helsa da psyken virker inn på kroppen.

Du må nok bare bite i det knallsure eplet og fortelle ham sannheten. Det er best for både deg selv, mannen din og helsa di. Jobben din vil også gå mye lettere om du ikke har dette som gnager på samvittigheten og kverner i tankene dine.

Det blir 1500 kr, takk. Hilsen Grizella-Marie, ditt åndelige kompass.

Anonymkode: ef31d...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært utro og slites i fillebiter innvendig av den dårlige samvittigheten. Dette gjør deg sliten og du klarer ikke tenke klart i forhold til jobb. Det forstyrrer selvsagt også helsa da psyken virker inn på kroppen.

Du må nok bare bite i det knallsure eplet og fortelle ham sannheten. Det er best for både deg selv, mannen din og helsa di. Jobben din vil også gå mye lettere om du ikke har dette som gnager på samvittigheten og kverner i tankene dine.

Det blir 1500 kr, takk. Hilsen Grizella-Marie, ditt åndelige kompass.

Anonymkode: ef31d...fac

Flåsete svar 👎

Anonymkode: 71ac4...fa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett litt på deg, og spår så godt jeg kan.

Det du har ; fire sverd revers 

Det virker som du isolerer deg selv, emosjonellt. Kansje du isolerer deg fra mannen din? Lukker inne tanker og følelser og blir dermed nedbrutt og trist. Du trenger ikke ha det sånn. Faktisk så er det viktig for deg å snakke med andre om hvordan du har det. Snakk med en god venn, og prøv å se det som er fint og bra rundt deg. 

Du må også skaffe deg mål. Hva ønsker du deg i livet? mtp på jobb? partnere? venner? sunnhet og god helse? Visualiser det, bli bevisst på det, og husk at du må jobbe for det.

Det du vil få; dronning begre: Du kommer til å komme deg ut av dette "hullet" ditt. Dette er en dame som er emosjonell trygg, rolig, medfølende og forståelsesfull. Det kan være deg, når du jobber deg mot henne.

Hvordan du vil få det; ta utfordringen på strak arm. Du vet, utfordringer er til for at du skal skinne. Du må jobbe. stå på. Er du sliten, finn ut hvordan du lager den aller sunneste og vitaminrike maten. Hvordan får du energi? Hvordan vil du tenke, hvordan vil du være? Du trenger ikke følge tradisjonen som de eldre i ditt liv har lært deg. Du kan følge din egen vei og bli den du vil. Bruk gjerne midler, om du kan, på å bli sterk, fysisk og psykisk.

Anonymkode: c51fa...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flåsete svar 👎

Anonymkode: 71ac4...fa3

Hva vet du om at dette er flåsete og feil? 👍

Anonymkode: ef31d...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært utro og slites i fillebiter innvendig av den dårlige samvittigheten. Dette gjør deg sliten og du klarer ikke tenke klart i forhold til jobb. Det forstyrrer selvsagt også helsa da psyken virker inn på kroppen.

Du må nok bare bite i det knallsure eplet og fortelle ham sannheten. Det er best for både deg selv, mannen din og helsa di. Jobben din vil også gå mye lettere om du ikke har dette som gnager på samvittigheten og kverner i tankene dine.

Det blir 1500 kr, takk. Hilsen Grizella-Marie, ditt åndelige kompass.

Anonymkode: ef31d...fac

Ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet til mannen er det som 5apper din kropp. Særlig har du problemer med at det knyter seg i magen. Du er fratatt all selvtillit. 

Bryt deg fri. Flytt til en by du liker.

Anonymkode: 7ddee...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...