Gå til innhold

For utringet eller innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Jeg synes kjolen er tekkelig og søt. Den lille sprekken øverst er nesten umulig å dekke til når man har litt størrelse oventil - absolutt ikke vulgært. 

Veldig dyp? Det finnes knapt kjoler som dekker mer hvis du ikke skal ha rund hals og dekke deg til. Jeg har store bryster og får puppesprekk uansett hva jeg går med. 

Jeg har også store bryster og bruker sjeldent rund hals men likevel ikke så dyp. Så det går an. TS spurte og jeg sa det jeg mente :-). 

Anonymkode: 3b1b9...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis utringningen er sikret (med et par sting) er kjolen innenfor. Fargen er helt nyyyydelig! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke for utringet eller for dyp. Litt utringning er bare sexy 😊 hater å gå med kjoler og overdeler som er langt oppi halsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, med mindre du skal på bedehus-fest, så ser jeg virkelig ikke problemet :) Når ble litt kløft problematisk? Det er da bare flott i mine øyne. En dame med fin fasong skal da ikke skjule seg i høyhalser heller, nyt det å ha kurver og former og vær stolt av deg selv.

(Hilsen flatbrystet kvinne 28, som gjerne ville byttet :P)

Anonymkode: 0150d...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, med mindre du skal på bedehus-fest, så ser jeg virkelig ikke problemet :) Når ble litt kløft problematisk? Det er da bare flott i mine øyne. En dame med fin fasong skal da ikke skjule seg i høyhalser heller, nyt det å ha kurver og former og vær stolt av deg selv.

(Hilsen flatbrystet kvinne 28, som gjerne ville byttet :P)

Anonymkode: 0150d...4be

Det er helt komisk hvor... skal vi si... prektige og konservative folk her inne når det gjelder påkledning. Det er jo sånn at man på dekke til nesten all hud om man skal i 70-årslag. Altså, mamma er 71 og hun hadde ikke dødd av skrekk i det hele tatt om jeg kom i bursdag til henne med mye av det som ses på som upassende her inne. Kløft er vanlig i Norge i dag. Med mindre man er på jobb eller skal på bedehuset er det null stress! 

Anonymkode: 61baa...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, med mindre du skal på bedehus-fest, så ser jeg virkelig ikke problemet :) Når ble litt kløft problematisk? Det er da bare flott i mine øyne. En dame med fin fasong skal da ikke skjule seg i høyhalser heller, nyt det å ha kurver og former og vær stolt av deg selv.

(Hilsen flatbrystet kvinne 28, som gjerne ville byttet :P)

Anonymkode: 0150d...4be

Jeg hadde gått med denne på bedehuset også.  Ingen problemer med denne kjolen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...