Gå til innhold

For utringet eller innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp! Skal feire gullbrullypet til besteforeldrene mine i helga. Kanjeg bruke denne kjolen, eller er den for utringet? 

20180628_192439.jpg

Anonymkode: 5710a...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig fin! Ikke for utringet. Jeg liker ikke utringede klær selv, men denne kunne jeg absolutt ha gått med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vera skrev:

Veldig fin! Ikke for utringet. Jeg liker ikke utringede klær selv, men denne kunne jeg absolutt ha gått med.

Takk, så godt å høre! Generelt ikke fan av utringede klær selv, men ekstra "var" på det når det gjelder meg selv. Særlig fordi jeg er relativt godt utstyrt og føler det lett blir voldsomt/påtrengende/tacky. 

Anonymkode: 5710a...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva dere mener med dyp utringing men for meg (dame 38) synes jeg den var i overkant mye for en slik begivenhet. Fin utringning, men veldig dyp synes jeg.

Anonymkode: 3b1b9...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke for utringet. Man ser så vidt begynnelsen på kløften, og vi voksne tåler det. Du ser flott ut.

(Kvinne, 28, om relevant).

Anonymkode: 0253d...d50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for utringet. Var kjempe fin! :)

Anonymkode: becec...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik bildet er tatt nå ser den fin ut, men er den litt stor i overdelen? Får liksom følelsen av at om du tar armene ned vil den skli ned, og dermed bli mer utringet.. 

Anonymkode: b664c...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt innafor! Når man er godt utstyrt er det ofte vanskelig å unngå antydning til kløft i penkjole hvis man da ikke velger kjole med polorkrage, omtrent (er var på dette selv). Fin kjole!

Anonymkode: 53971...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik bildet er tatt nå ser den fin ut, men er den litt stor i overdelen? Får liksom følelsen av at om du tar armene ned vil den skli ned, og dermed bli mer utringet.. 

Anonymkode: b664c...019

Det samme tenkte jeg. Det ser fint ut på bildet, men jeg forestiller meg at hvis man bøyer seg ørlitegrann framover, og ellers enhver bevegelse kan virke ganske avslørende. Utringingen ser liksom litt «vid» ut, ikke bare dyp. Hvis det bare er bildet som lyver, er det ikke noe problem, men ellers ville jeg brukt sånn tape som gjør at man kan feste plagget til kroppen uten at det synes. 

Anonymkode: a672e...e2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor, og fin kjole! 

Anonymkode: 61baa...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå kan jeg puste litt igjen. Tusen takk for svar, dere! 

 

Bildet "lyver" nok litt; Tror grunnen til at enkelte av dere tror utringningen er for god skyldes at det er volanger ved ermene. Kjolen sitter heldigvis godt (særlig etter jeg jukset med sikkerhetsnåler). 

Anonymkode: 5710a...c83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Perfekt grad av utringning, sånn skal det gjøres!:edie:

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett på en sikkerhetsnål og trekl sammen stoffet der over hvis du føler at den er for åpen der oppe. 

Anonymkode: 4e997...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen er tekkelig og søt. Den lille sprekken øverst er nesten umulig å dekke til når man har litt størrelse oventil - absolutt ikke vulgært. 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva dere mener med dyp utringing men for meg (dame 38) synes jeg den var i overkant mye for en slik begivenhet. Fin utringning, men veldig dyp synes jeg.

Anonymkode: 3b1b9...7cb

Veldig dyp? Det finnes knapt kjoler som dekker mer hvis du ikke skal ha rund hals og dekke deg til. Jeg har store bryster og får puppesprekk uansett hva jeg går med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...