Gå til innhold

"Kjærlighetserklæringer" til venner på sosiale medier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange av mine voksne venner (særlig kvinner) på sosiale medier, skriver til hverandre med kallenavn og emjoier jeg ikke helt blir komfortabel med...

Feks snupsi, søta, pena, fineste 😘

Jeg skriver ikke slik til min samboer engang og det ville aldri falle med inn å skrive slik til mine venner! Misforstå meg rett, jeg setter stor pris på mine venner og synes mange er både søte og greie, men jeg overøser dem ikke med slike uttrykk for det! Jeg setter pris på mine venner med andre, mer egnede, uttrykk - i mine øyne.

Hva er greia med denne måten å uttrykke seg på?

Er dette noe "alle" gjør og føler seg komfortable med? Eller gjør man dette fordi alle andre gjør det? 

Jeg er selv i midten av 30 årene og gjennomsnittlig sosial dersom noen lurer og synes jeg virker som er sur og sær pensjonist 😅

 

Anonymkode: f8816...106

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør ikke sånt, og synes det er noe veldig pinlig og "fjortis" over det. Jeg er for øvrig tidlig i 20-årene.

Anonymkode: 4ddd4...ce9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå det er så slitsomt å lese. Jeg skriver aldri slik selv, og blir pinlig berørt når noen skriver slik til meg. Er selv i midten av 30-årene, og har hatt samme meningen 'alltid' 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Slike ting er vel bare for å skrape til seg flest mulig kommentarer og likes...  

 :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: 

Anonymkode: 85fb3...cb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tullet der er noe av det pinligste jeg ser. Jeg hater når noen klisser til kommentarfeltene mine med sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...