Mrs O'Donell Skrevet 11. oktober 2018 #101 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Blir helt sjakkmatt. Orker ikke å engasjere meg kjenner jeg. Og det er også helt greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kombiskap Skrevet 11. oktober 2018 #102 Del Skrevet 11. oktober 2018 Skjems på Kristian sine vegne. Han lå der på båten og så dritt sur ut. Nekta morå å synge Tore tang. Kunne tro han var ein unge i trassalderen. "Ikke syng når de filme, det er flaut. Det komme på tv dette." Hvorfor er han med på charter feber i det hele tatt? Han gir ikke noe positivt inntrykk av seg selv. Plage morå gjør han og. Null respekt for henne, det ser vi gang på gang. Likte når gro sa hvorfor er det bare meg som skal måtte gå ut av komfor sonen? Flaut Kristian. Snakke om å ta seg sjøl selvhøytidelig. Og du beskriver deg selv som komiker? Var det en gratis ferie som fristet siden du meldte deg på charter feber? Du visste hva du gikk til, og lovet å gå utforbi komforsonen, men har ikke bydd på et smil engang. Du driter deg mer ut ved å være så sur på tv, enn hvis du faktisk hadde bidratt med noe. Vi kan med sikkerhet si at Kristian aldri vil få tilbud om å få være med en gang til i charter feber. Kristian har faktisk LURT tv 3. Å lage presentasjon video og fortelle alt han skal by på, og ikke bidra med noe, det er dårlig og sleipt gjort. . Fikk vondt av moren sånn som han presse na. Heia Gro. Du er RÅ ! Digge deg ! Men du godtar alt for mye av han sønnen din. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #103 Del Skrevet 11. oktober 2018 😂😂 for et engasjement !! Syns de klarer seg godt begge to. Framsnakk folk heller. Eller la være. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cookies Skrevet 11. oktober 2018 #104 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) 1 time siden, Kombiskap skrev: Skjems på Kristian sine vegne. Han lå der på båten og så dritt sur ut. Nekta morå å synge Tore tang. Kunne tro han var ein unge i trassalderen. "Ikke syng når de filme, det er flaut. Det komme på tv dette." Hvorfor er han med på charter feber i det hele tatt? Han gir ikke noe positivt inntrykk av seg selv. Plage morå gjør han og. Null respekt for henne, det ser vi gang på gang. Likte når gro sa hvorfor er det bare meg som skal måtte gå ut av komfor sonen? Flaut Kristian. Snakke om å ta seg sjøl selvhøytidelig. Og du beskriver deg selv som komiker? Var det en gratis ferie som fristet siden du meldte deg på charter feber? Du visste hva du gikk til, og lovet å gå utforbi komforsonen, men har ikke bydd på et smil engang. Du driter deg mer ut ved å være så sur på tv, enn hvis du faktisk hadde bidratt med noe. Vi kan med sikkerhet si at Kristian aldri vil få tilbud om å få være med en gang til i charter feber. Kristian har faktisk LURT tv 3. Å lage presentasjon video og fortelle alt han skal by på, og ikke bidra med noe, det er dårlig og sleipt gjort. . Fikk vondt av moren sånn som han presse na. Heia Gro. Du er RÅ ! Digge deg ! Men du godtar alt for mye av han sønnen din. Litt pussig at du ennå ikke har fått med deg at han heter Christian! Endret 11. oktober 2018 av cookies 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kombiskap Skrevet 11. oktober 2018 #105 Del Skrevet 11. oktober 2018 12 minutter siden, cookies skrev: Litt pussig at du ennå ikke har fått med deg at han heter Christian! Litt pussig at du henger deg opp i det? Det uttales det samme om det skrives med C eller K Det jeg finner enda mer pussig er at du diskuterer brukeres skrive feil i stedenfor den tråden handler om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cookies Skrevet 11. oktober 2018 #106 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Kombiskap skrev: Litt pussig at du henger deg opp i det? Det uttales det samme om det skrives med C eller K Det jeg finner enda mer pussig er at du diskuterer brukeres skrive feil i stedenfor den tråden handler om. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter #107 Del Skrevet 11. oktober 2018 58 minutter siden, Kombiskap skrev: Frekk du er. Du kommenterer i mot på alle som ikke er enig med deg. Forteller du alltid folk hva de skal gjøre? Jeg framsnakker den som fortjener det. Du blir fra nå av en ignorert bruker. Dette gidder ikke jeg. Du må kunne akseptere andre har en annen mening enn deg. Kanskje på tide å se seg selv i speilet? Jeg har nemlig fått med meg du er vemmelig i flere tråder. Kritiserer flittig andre brukere og slenger med leppa mot personen tråden handler om. Nok er nok! Kritiserer jeg flittig andre brukere?? Da håper jeg inderlig at disse brukerne flittig rapporterer meg, og at jeg blir utestengt fra KG. Dette er et diskusjonsforum, der du ikke kan bestemme over andre brukere. Jeg uttalte meg på generelt grunnlag, å framsnakke. Jeg siterte deg ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 12. oktober 2018 #108 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Gårsdagens episode av charterfeber: Christian garderte seg, før gårs kveldens episode, med å sende ut snap hvor han skrev han var spent på ķlippingen av episoden. Han og moren snakket også om dette på snap, og at Chris var redd for Tv3 skulle vise når Gro satt på båten og gråt, og at det var klippet som det virket som Christian behandlet moren dårlig. Sleipe liten fyr. Det var jo åpenbart han plaget moren til tårer igår. Derfor snappingen for å redde sitt eget skinn. Det ble veldig godt lagt merke til, at det ikke var så god stemning mellom mor og sønn, i begynnelsen av programmet.. Gro hadde ikke det vanlige glade ansiktet. La også merke til Chris så sur ut gjennom hele båtturen. La også veldig godt merke til hvordan Chris fortalte sin mor hvordan hun skulle oppføre seg, mens de ble filmet. Alvooorlig talt. Capsen skulle iflg Chris være bak frem på gro, og dette passet han på å gjøre ved å snu capsen flere ganger, til tross for hun ikke ville. Gro fikk heller ikke lov å synge Tore Tang. De ble nemlig filmet og Gro dreit seg ut iflg Chris. What?? Hele poenget med charterfeber er vel å drite seg litt ut. Det er jo det som er morsomt. Chris burde absolutt tenke på hvordan han framstod i programmet igår, og det var ikke positivt. Ligge strekk ut på båten og ikke gjøre annet enn å fortelle gro hvordan hun skal oppføre seg? Stakars mor. Den "guttungen" skal jammen ha det på sin måte. Det så vi på klippet ifra vannsklia og.. Christian sier til moren: Du sitter framme? Nei, sier Gro, jeg satt framme sist, så denne gangen er det mest rettferdig at du sitter framme... Der kuttet Tv3 filmingen, og vi fikk ikke se resten av samtalen, kun Gro som satte seg foran. Og Çhris fikk dermed viljen sin denne gangen og. Begynner å bli varemerket til Chris. Vi gjør det på min måte, ellers blir det ingenting... Forstår veldig godt Gro hadde begynt å gråte. Gro blir ikke hørt og alt skal gjøres på Chris sin måte. Det være for hvordan hun kan oppføre seg på tv for å unngå å drite sønnen sin. Jeg ble faktisk opprørt av å se oppførselen til Chris igår. Charter feber skal han være med på, og passer på å annonsere det hele på snap: "Se på charter feber ikveld. Vi er med i kveld og på mandagens episide." Chris detar IKKE på charterfeber i det hele tatt. Det er kun Gro som trer ut av komfortsonen sin. Tv3 burde sende Christian regningen, på hotellrommet han krevde å ha for seg selv. Voksen oppførsel gitt.. Utover dette takker jeg for meg i denne tråden. Har sluttet å følge han på snap. Matoppskriftene han har servert på snap de siste dagene kan jeg finne andre plasser, og uærlighet byr meg imot. Gro derimot er en person å se opp til 😍 Endret 12. oktober 2018 av Sjokka La til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 12. oktober 2018 #109 Del Skrevet 12. oktober 2018 Denne tråden tror jeg må være den morsomste på kg p.t.! 😂😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 12. oktober 2018 #110 Del Skrevet 12. oktober 2018 8 timer siden, Sjokka skrev: Gårsdagens episode av charterfeber: Christian garderte seg, før gårs kveldens episode, med å sende ut snap hvor han skrev han var spent på ķlippingen av episoden. Han og moren snakket også om dette på snap, og at Chris var redd for Tv3 skulle vise når Gro satt på båten og gråt, og at det var klippet som det virket som Christian behandlet moren dårlig. Sleipe liten fyr. Det var jo åpenbart han plaget moren til tårer igår. Derfor snappingen for å redde sitt eget skinn. Det ble veldig godt lagt merke til, at det ikke var så god stemning mellom mor og sønn, i begynnelsen av programmet.. Gro hadde ikke det vanlige glade ansiktet. La også merke til Chris så sur ut gjennom hele båtturen. La også veldig godt merke til hvordan Chris fortalte sin mor hvordan hun skulle oppføre seg, mens de ble filmet. Alvooorlig talt. Capsen skulle iflg Chris være bak frem på gro, og dette passet han på å gjøre ved å snu capsen flere ganger, til tross for hun ikke ville. Gro fikk heller ikke lov å synge Tore Tang. De ble nemlig filmet og Gro dreit seg ut iflg Chris. What?? Hele poenget med charterfeber er vel å drite seg litt ut. Det er jo det som er morsomt. Chris burde absolutt tenke på hvordan han framstod i programmet igår, og det var ikke positivt. Ligge strekk ut på båten og ikke gjøre annet enn å fortelle gro hvordan hun skal oppføre seg? Stakars mor. Den "guttungen" skal jammen ha det på sin måte. Det så vi på klippet ifra vannsklia og.. Christian sier til moren: Du sitter framme? Nei, sier Gro, jeg satt framme sist, så denne gangen er det mest rettferdig at du sitter framme... Der kuttet Tv3 filmingen, og vi fikk ikke se resten av samtalen, kun Gro som satte seg foran. Og Çhris fikk dermed viljen sin denne gangen og. Begynner å bli varemerket til Chris. Vi gjør det på min måte, ellers blir det ingenting... Forstår veldig godt Gro hadde begynt å gråte. Gro blir ikke hørt og alt skal gjøres på Chris sin måte. Det være for hvordan hun kan oppføre seg på tv for å unngå å drite sønnen sin. Jeg ble faktisk opprørt av å se oppførselen til Chris igår. Charter feber skal han være med på, og passer på å annonsere det hele på snap: "Se på charter feber ikveld. Vi er med i kveld og på mandagens episide." Chris detar IKKE på charterfeber i det hele tatt. Det er kun Gro som trer ut av komfortsonen sin. Tv3 burde sende Christian regningen, på hotellrommet han krevde å ha for seg selv. Voksen oppførsel gitt.. Utover dette takker jeg for meg i denne tråden. Har sluttet å følge han på snap. Matoppskriftene han har servert på snap de siste dagene kan jeg finne andre plasser, og uærlighet byr meg imot. Gro derimot er en person å se opp til 😍 Jeg vet ikke om jeg skal være imponert eller vettskremt 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #111 Del Skrevet 12. oktober 2018 3 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Jeg vet ikke om jeg skal være imponert eller vettskremt 🙈 Må si meg enig. Koser meg hvertfall med Chartefeber uansett 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 12. oktober 2018 #112 Del Skrevet 12. oktober 2018 3 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Jeg vet ikke om jeg skal være imponert eller vettskremt 🙈 Jeg aner ikke HVEM Christian er men jeg elsker denne tråden Føler den er ironisk og parodierer andre tråder her inne. Eller. Jeg håper det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 12. oktober 2018 #113 Del Skrevet 12. oktober 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 13. oktober 2018 #114 Del Skrevet 13. oktober 2018 13 hours ago, Takida said: Jeg aner ikke HVEM Christian er men jeg elsker denne tråden Føler den er ironisk og parodierer andre tråder her inne. Eller. Jeg håper det Det må.den da være😂 Jeg gikk fem på først og trodde det var alvor, men forstod etterhvert at det hele er en spøk. Utrolig festlig😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 13. oktober 2018 #115 Del Skrevet 13. oktober 2018 2 timer siden, Speedmaster skrev: Det må.den da være😂 Jeg gikk fem på først og trodde det var alvor, men forstod etterhvert at det hele er en spøk. Utrolig festlig😂 Blir seriøst lei meg om @Sjokka forlater tråden! Har aldri kost meg så mye med en tråd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kombiskap Skrevet 15. oktober 2018 #116 Del Skrevet 15. oktober 2018 Etter torsdagens kjedelige prestering i charter feber tror cristian de får være med neste år også i charter feber. Så en snapp nettopp hvor han sa til Gro, det er et år til du skal til syden igjen. Gro ser på sønnen og sier, det er ikke sikkert vi skal til syden igjen. Åjo da avslutter Cristian. Hvis cristian mener at det å ligge å furte på båten på granca har gitt han sjansen til å få bli med i charterfeber igjen, så må han ta en virkelighetssjekk. Dette blir bare flaut. Og enda flauere blir det for han når tv 3 også kommenterer "selvsikre cristian" når han står med et surfebrettet. Ifølge Cristian så er dette noe han skal få til ganske fort. Til og med på første forsøket, mener Cristian selv. Det hele bugner i en lav selvfølelse. Det er de som tøffer seg mest, for å føle seg bedre. Han virker ukomfortabel foran kamera, og skjems av moren. Første filmingen når de pakket kofferten, så jeg hvordan christian nervøst fiklet med fingrene. Den gode "selvfølelsen" til cristian kom og godt frem på surfebrettet. Han mestret ikke en bølge før han datt av brettet. Mannen ga også fort opp, og det før sin egen mor. For en utholdenhet på den mannen. Mann deg opp christian og vis litt styrke, ikke ver så girly. Ifølge snapp fra helgen, så turde du ikke se skrekkfilm engang når du er alene hjemme. Hentet fra kveldens snapp: Hva skal til for at denne mannen skal "lande" på landgjorda? En av grunnene han ikke hadde mye damer når han var yngre, var fordi de bodde i en blokk leilighet, og da var det flaut å ta med ei jente hjem. Trist og usunn tankegang.. Merke klær (som han kjøper brukt) beskriver ikke hvem cristian er. Tvert om forteller det meg om en mann som streber etter å være noe han ikke er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 15. oktober 2018 #117 Del Skrevet 15. oktober 2018 På 13.10.2018 den 13.05, Speedmaster skrev: Det må.den da være😂 Jeg gikk fem på først og trodde det var alvor, men forstod etterhvert at det hele er en spøk. Utrolig festlig😂 👍😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 17. oktober 2018 #118 Del Skrevet 17. oktober 2018 Kan noen si hvilke episoder man ser Christian og moren? Vil se det dere snakker om, høres jo ikke bra ut i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kombiskap Skrevet 18. oktober 2018 #119 Del Skrevet 18. oktober 2018 8 timer siden, ewna skrev: Kan noen si hvilke episoder man ser Christian og moren? Vil se det dere snakker om, høres jo ikke bra ut i det hele tatt. De ble vist i episode 6 og 7 ( eller 7 og 8?) og torsdag forrige uke, den 11/10 og på mandag 15/10. Synes det er viktig å presisere Cristian la ut presentasjons videoen han sendte tv 3. I den lovet han gull og grønne skoger, men feiger totalt ut på charter feber. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 18. oktober 2018 #120 Del Skrevet 18. oktober 2018 Han skal ha kred for og ikke snappe mens han kjører lengre👍👍 Synes heller ikke han helt har «sklidd inn» i CF, og synes han begynner og bli litt oppbrukt. Men innrømme at jeg har ledd godt siste dagene av snap’en; Der mor og søster tror han er homofil... Har faktisk tenkt tanken selv også😂 (Bare legge til før noen klager på det; Jeg har INGENTING imot homofile) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg