Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄

Viking-girl

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Viking-girl skrev:

Erik 32, Bærum kaller seg faktisk for pizzaboy på Instagram. Han jobber visstnok hos den lokale Pizzabakeren. Å kalle han pizzaboy som han SELV kaller seg, er definitivt ikke mobbing! 

Du mener kanskje det er helt greit med den teksten som Kristian skrev på bildet over her også? Å kalle typen til AB umoden og han oppfører seg som en 16 åring? Kristian har og dømt forholdet på forhånd. Det kommer ikke til vare.

Usmakelig hele Kris fyren slik han oppfører seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Kombiskap skrev:

Du mener kanskje det er helt greit med den teksten som Kristian skrev på bildet over her også? Å kalle typen til AB umoden og han oppfører seg som en 16 åring? Kristian har og dømt forholdet på forhånd. Det kommer ikke til vare.

Usmakelig hele Kris fyren slik han oppfører seg.

Well... har du sett Bloggerne sesong 9? Syns du disse to har et ok forhold? Hun behandler ham som et barn i mine øyne. Mulig de liker å ha det sånn, men slik jeg leser og ser AB så tror ikke jeg heller at dette vil vare. Mulig hun ønsker så hardt at det skal vare at hun finner seg i og ha «et barn nr 5». Om du ser nøye etter; han kjører bil samtidig som han er på mobilen, og det sitter 4 barn i baksetet. Det er forkastelig. Til alt overmål så sitter bloggemora på mobilen sin også og de diskuterer after ski eller ikke after ski, mens de begge fikler med mobilene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Viking-girl skrev:

Well... har du sett Bloggerne sesong 9? Syns du disse to har et ok forhold? Hun behandler ham som et barn i mine øyne. Mulig de liker å ha det sånn, men slik jeg leser og ser AB så tror ikke jeg heller at dette vil vare. Mulig hun ønsker så hardt at det skal vare at hun finner seg i og ha «et barn nr 5». Om du ser nøye etter; han kjører bil samtidig som han er på mobilen, og det sitter 4 barn i baksetet. Det er forkastelig. Til alt overmål så sitter bloggemora på mobilen sin også og de diskuterer after ski eller ikke after ski, mens de begge fikler med mobilene. 

Da er jo egentlig Kris og Erik like? Det er jo det du sier her. Begge bruker mobil når de kjøre.

Men vi diskuterer ikke AB og Erik her. Du svarte ikke på det jeg spurte om. Du rodde deg i land med dette, og forteller meg at AB og Erik bruker mobilene i bilen. Spekulasjon om AB har det godt med Erik? Det vil ikke jeg være med på. 

Det jeg også finner rart er at du går ut med nebb og klør for å fosvare Kristian. 

Hva om jeg skrev: Hva i all verden ser Camilla i den umodne Kristian? Det kan umulig vare når Kristian drikker så mye og hans åpenbare avhengighet av mobilen. (Dette var et eksempel, men nå ser du kanskje at det ikke er fint gjort.)

Endret av Kombiskap
Feil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kombiskap skrev:

Da er jo egentlig Kris og Erik like? Det er jo det du sier her. Begge bruker mobil når de kjøre.

Men vi diskuterer ikke AB og Erik her. Du svarte ikke på det jeg spurte om. Du rodde deg i land med dette, og forteller meg at AB og Erik bruker mobilene i bilen. Spekulasjon om AB har det godt med Erik? Det vil ikke jeg være med på. 

Det jeg også finner rart er at du går ut med nebb og klør for å fosvare Kristian. 

Hva om jeg skrev: Hva i all verden ser Camilla i den umodne Kristian? Det kan umulig vare når Kristian drikker så mye og hans åpenbare avhengighet av mobilen. (Dette var et eksempel, men nå ser du kanskje at det ikke er fint gjort.)

Jeg forsvarer ingen med nebb og klør, spesielt ikke folk som ikke respekterer norske lover, det være seg vegtrafikkloven, personvernloven, barns rettigheter til et privatliv mm! 

Du kan ikke ha fått med deg alt her... det er slutt mellom Christian og Camilla, det la han ut på Snap forrige uke siden så mange spurte. Så nå vet du det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lagt ut gårsdagens lange Snapp på facebook. Der har han klippet bort det Gro sa til Kristian om han ikke fikk lov å filme henne fordi hun følte seg lite vel.

Konklusjon: Kristian er meget klar over sin manglene respekt overfor sin mor, når han fortsatte å filme henne igår. Dermed klippet han det bort, for å slippe mer kritikk. Mulig han har lest hva du har skrevet idag @Sjokka Sleip og utspekulert type han der. Han fjerner negative ting, men vi har fått det med oss. Han lurer ikke oss.

Endret av Kombiskap
Tilføying
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kombiskap skrev:

Han har lagt ut gårsdagens lange Snapp på facebook. Der har han klippet bort det Gro sa til Kristian om han ikke fikk lov å filme henne fordi hun følte seg lite vel.

Konklusjon: Kristian er meget klar over sin manglene respekt overfor sin mor, når han fortsatte å filme henne igår. Dermed klippet han det bort, for å slippe mer kritikk. Mulig han har lest hva du har skrevet idag @Sjokka Sleip og utspekulert type han der. Han fjerner negative ting, men vi har fått det med oss. Han lurer ikke oss.

Ja, jammen har han kuttet ut når moren sa han ikke skulle filme henne. 😲 Det viser bare jeg har rett i kritikken min av han. På tide "hylle gjengen" hans ser hvor falsk og utspekulert han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ikke like noen er greit. Men hvorfor gidder dere å bruke så mye tid på å sitte å spre dritt om et menneske dere ikke kjenner? Gir det dere noen form for glede? Dette er i utgangspunktet en fin tråd, hvor FRAMSNAKK er noe vi alle burde bli inspirert til. Istedenfor har det blitt til en tråd hvor dere sitter å pirker på hver minste ting dere ikke liker, med et menneske dere ikke kjenner. Og som dere heller ikke i utgangspunktet trenger å ha noe med.

Hva er greia? Hvorfor så mye sjalusi, janteloven og det som er? Hva med å løfte opp de vi liker, og så holde kjeft når vi har noe negativt å si? Konstruktiv kritikk er bra, men dette er så langt fra det. 

Liker dere han så dårlig som dere har gitt utrykk for her, har dere et valg: slutte å følge han. Jeg blir rett og slett sjokkert og provosert av at voksne mennesker kan sitte og snakke om noen på denne måten. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom TV3.no sin side. Der var det et reklamebilde av deltakerne i charterfeber. Men, Christian og Gro var IKKE med på bildet. Merkelig, når de er med i programmet?

Ifølge Christian, fikk de tilbud om å være med i programmet som en "gode" av facebooksiden Mr Christian. (Ref, innlegget om Kvinneguiden) Her skrøytet han på seg noe som ikke var helt riktig. Christian glemte visst han tidligere skrev/fortalte om han vurderte å søke seg og moren inn på charterfeber, på samme facebookside. Han lagde en presentasjonsvideo av Gro, som Christian sendte med søknaden til TV3. Videoen ligger ute på facebooksiden MrChristian, hvor Christian har kommentert under bildet, Noen som skjønner hvorfor vi fikk bli med i charterfeber??? 

Gro hadde på seg en hvit shorts, som lignet en stor sykehus underbukse, en solhatt, alt for store klovne solbriller, og en badering rundt halsen. En morsom og god presentasjonsvideo av moren, som jeg smilte godt av. Jeg tenkte, dette blir moro å se på i charterfeber.

Gro og Chris ser vi ikke mye til i serien, i forhold til de andre deltakerne. Det vi har sett av dem, er Christian som krangler om å få eget hotellrom med havutsikt. Han kan nemlig ikke overnatte med moren de dagene mens de er der. Ellers har vi har sett de spille jatzy. Ikke noe særpreg over det, som forventes av deltakerne i charterfeber. Pluss et skrik fra Gro  i badelandet da.... 

Det som er kjekt med charterfeber er jo nettopp å se folk som er litt "annerledes" og byr på seg selv. TV3 MÅ jo føle seg lurt. Christian sender en søknad til TV3, med en kjempe morsom video av Gro, for å søke om å få være med i charterfeber. På GranCa, leverer derimot ikke Gro og Christian som vi (og Tv3?) forventet. Ingen ablegøyer å se fra de.  2 normale, rolige personer som sitter å spiller jatzy? Er det alt de byr på? Ikke rart de ikke blir vist mer.

Jeg forstår om TV3 er skuffet og føler seg lurt. De har ikke fått levert det Christian lovet dem i presentasjonsvideoen. I tillegg fikk TV3 ekstra utgifter, da de måtte betale for det ekstra hotell rommet Christian krevde å ha for seg selv.

Gleder meg å se videre på Hilde  i charterfeber. Det er ei som virkelig byr på seg selv. Hadde gledet meg til å se morsomme Gro, men til nå har jeg blitt skuffet. De leverer ikke som forventet. Hvorfor er "komikeren" Christian med i programmet? Han har ikke levert en vits engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sjokka skrev:

Tittet innom TV3.no sin side. Der var det et reklamebilde av deltakerne i charterfeber. Men, Christian og Gro var IKKE med på bildet. Merkelig, når de er med i programmet?

Ifølge Christian, fikk de tilbud om å være med i programmet som en "gode" av facebooksiden Mr Christian. (Ref, innlegget om Kvinneguiden) Her skrøytet han på seg noe som ikke var helt riktig. Christian glemte visst han tidligere skrev/fortalte om han vurderte å søke seg og moren inn på charterfeber, på samme facebookside. Han lagde en presentasjonsvideo av Gro, som Christian sendte med søknaden til TV3. Videoen ligger ute på facebooksiden MrChristian, hvor Christian har kommentert under bildet, Noen som skjønner hvorfor vi fikk bli med i charterfeber??? 

Gro hadde på seg en hvit shorts, som lignet en stor sykehus underbukse, en solhatt, alt for store klovne solbriller, og en badering rundt halsen. En morsom og god presentasjonsvideo av moren, som jeg smilte godt av. Jeg tenkte, dette blir moro å se på i charterfeber.

Gro og Chris ser vi ikke mye til i serien, i forhold til de andre deltakerne. Det vi har sett av dem, er Christian som krangler om å få eget hotellrom med havutsikt. Han kan nemlig ikke overnatte med moren de dagene mens de er der. Ellers har vi har sett de spille jatzy. Ikke noe særpreg over det, som forventes av deltakerne i charterfeber. Pluss et skrik fra Gro  i badelandet da.... 

Det som er kjekt med charterfeber er jo nettopp å se folk som er litt "annerledes" og byr på seg selv. TV3 MÅ jo føle seg lurt. Christian sender en søknad til TV3, med en kjempe morsom video av Gro, for å søke om å få være med i charterfeber. På GranCa, leverer derimot ikke Gro og Christian som vi (og Tv3?) forventet. Ingen ablegøyer å se fra de.  2 normale, rolige personer som sitter å spiller jatzy? Er det alt de byr på? Ikke rart de ikke blir vist mer.

Jeg forstår om TV3 er skuffet og føler seg lurt. De har ikke fått levert det Christian lovet dem i presentasjonsvideoen. I tillegg fikk TV3 ekstra utgifter, da de måtte betale for det ekstra hotell rommet Christian krevde å ha for seg selv.

Gleder meg å se videre på Hilde  i charterfeber. Det er ei som virkelig byr på seg selv. Hadde gledet meg til å se morsomme Gro, men til nå har jeg blitt skuffet. De leverer ikke som forventet. Hvorfor er "komikeren" Christian med i programmet? Han har ikke levert en vits engang.

1 Ikke verst med en gratis tur sier kristian til gro. Nei det ville være helt fantastisk svarer gro

2 Blir vi med i charter feber skal vi utvide komfor sonen. Masse action både til land og vann. Vi er fremoverlente, liker å være midt punktet, uredde og klare for å gå langt utenfor komfor sonen 

4 Vi lager videoer som vil passe bra inn i charter feber. Det kan gå vilt for seg i disse videoene. Vi har nesten skadet oss selv i utfordringene og nesten havnet på lege vakten

Dette er utdrag fra presentasjons videoen kristian laget til tv 3. Smører tjukt på og pynter på sannheten, gjør han. Jeg er enig @Sjokka De har ført tv 3 bak lyset. Dette er ikke greit. De har lurt tv 3 til å tro de vil få en mor og sønn som er fulle av action, og som er klare til å strekke seg langt utenfor komfor sonen. Hva har vi fått servert av dem? Yatzy spill....På torsdag er det båttur ifølge reklamen på  tv 3. Håper de klare å prestere noe action, og bevege seg utfor komfor sonen da. 

Endret av Kombiskap
Tilføying
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Viking-girl skrev:

TV3 kommer til å vise flere episoder av Gro og Chris. Slapp av. 

Fullt klar over det. Båt tur på torsdag ifølge reklamen. Spørsmålet er om de klarer å by på noe mer enn yatzy. Tv 3 forventet personer som byr på seg selv. Fram til nå har de ikke klart å vise noe spesielt med seg som deltakere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Kombiskap skrev:

Fullt klar over det. Båt tur på torsdag ifølge reklamen. Spørsmålet er om de klarer å by på noe mer enn yatzy. Tv 3 forventet personer som byr på seg selv. Fram til nå har de ikke klart å vise noe spesielt med seg som deltakere. 

Hva ønsker du og se at Chris og Gro gjør på Granca? Spør fordi jeg er nysgjerrig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hva ønsker du og se at Chris og Gro gjør på Granca? Spør fordi jeg er nysgjerrig. 

Synes du ikke det er å forvente at de byr på seg selv. Være litt 'annerledes' som vi ser av de andre deltakerne. Burde vi ikke kunne forvente å se Gro i et morsomt kostyme som i presentasjons videoen. Eller noe av hvordan det vi ser på facebook.? Kristian sa de skulle teste komfortsonen og vise action. Det har vi ikke sett noe av. De satt i ei vannsklie og Gro skreik.  Kristian virker jo kjedelig. Han gir ingenting til programmet. Da er det bedre å se på de som elsker kake. De har ihvertfall et særpreg. Gutta fra stavanger så vi kle seg ut. Da bydde de på seg selv.

Måten de har fremstilt seg for i videoen til tv 3,  kontra det vi får se på tv er dårlig. Kan ikke tro annet enn tv 3 føler seg ført bak lyset. Det blir feil å sende inn den presentasjon videoen til tv 3, når de viser seg som noe helt annet og normale i programmet. Da synes jeg de har lurt tv 3 med hva de kunne forvente. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Gå på lokale restauranter og smake på rare retter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, Viking-girl skrev:

Det kommer nok. Tålmodighet. 

Synes ikke det er greit å be en bruker være tolmodig. Det er å være spydig og ufin. Synes ikke det er noe fint å be en bruker om å 'slappe av heller. Har du info om serien siden du ber folk ha tolmodighet og slappe av?? Ingen her på tråden vet hva som skjer videre i charterfeber. Eller???

Poenget er at Chris og Gro til nå IKKE har levert noe av særpreg og det har vi lov til å reagere på.. Hva som kommer videre hvet vel ingen andre en Christian og Gro selv? Leverer de ikke på båtturen i kveld, så driter de seg ut ved å være så alminnelige, særlig da med tanke på hvordan Christian presenterte moren i presentasjons videoen til Tv3.  

Endret av Sjokka
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sjokka skrev:

Synes ikke det er greit å be en bruker være tolmodig. Det er å være spydig og ufin. Synes ikke det er noe fint å be en bruker om å 'slappe av heller. Har du info om serien siden du ber folk ha tolmodighet og slappe av?? Ingen her på tråden vet hva som skjer videre i charterfeber. Eller???

Poenget er at Chris og Gro til nå IKKE har levert noe av særpreg og det har vi lov til å reagere på.. Hva som kommer videre hvet vel ingen andre en Christian og Gro selv? Leverer de ikke på båtturen i kveld, så driter de seg ut ved å være så alminnelige, særlig da med tanke på hvordan Christian presenterte moren i presentasjons videoen til Tv3.  

Så rørende denne omsorgen du har for innholdet i TV3 sine programmer. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Så rørende denne omsorgen du har for innholdet i TV3 sine programmer. 

Blir helt sjakkmatt. Orker ikke å engasjere meg kjenner jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...