Gjest Sjokka Skrevet 25. januar 2019 #261 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Det er ærligheten bak livskvaliteten jeg diskuterer @Monabe87 Ja, en charterfeber episode varer ca 45 minutt. Men jeg er såpass oppegående og vet at selve filmingen tar mye lengre tid enn 45 minutt. De kan ha brukt 1 time eller en hel dag på ett opptak. Båtturen på charterfeber var en dagstur. I badelandet var de nok også mye lenger i kun 45 minutt. Hvis en episode i Min første date på Tv Norge er på 30 minutt, så vil ikke det si det er tiden som er brukt. Gro skal reise til Oslo (?) Hun skal antakeligvis sjekke inn på hotell, stelle og pynte seg til selve daten og treffe og prate med filmfolka før selve filmingen skjer. Da brukes det mange timer. Gro kan ha så mange ønsker hun vil når det kommer til en mann. Realiteten i ønskene er noe helt annet. Lykke til med å finne en kjæreste som er ferdig med sex. Skulle jeg vært med på et date program så hadde jeg ønsket å vite at den jeg dater bare vil ha en venn. Å date en på TV for så i ettertid få vite at personen jeg datet har dårlig livskvalitet, ja da hadde jeg følt meg lurt. Det å være en kjæreste innebærer mye mer enn å ha en å spise middag med. I sommer kom Gro plutselig ut av skapet, og likte damer. Hun var lei av mannfolk. De deltok i et tog i stavanger for de homofile/lesbiske. Og nå skal hun date menn i tvNorge??? Ja jeg skjønner hele opplegget deres er kun tull og løgn for å ha noe å lage videoer til MrChristian siden. Men dette lønner seg ikke i lengden. Karma is a bitch. Endret 25. januar 2019 av Sjokka La til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabe87 Skrevet 25. januar 2019 #262 Del Skrevet 25. januar 2019 Syns også det er morsomt hvor bokstavelig folk tar enkelte ting gro sier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 25. januar 2019 #263 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) 1 time siden, Monabe87 skrev: Syns også det er morsomt hvor bokstavelig folk tar enkelte ting gro sier. Bokstavelig? Ja det er klart. Christian leser opp fra ei liste Gro har skrevet, som er punkter hun skal nevne til han fra TvN, så er det klart det tas bokstavelig. (Ref: TvNorge ringer, der sitter hun med listen) Hørte en person i bakgrunnen som sa hun vil visst finne en impotent mann. Christian sa jo selv tvNorge ville ha problemer/bruke langt tid med å finne rett mann. Endret 25. januar 2019 av Sjokka Tilføying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabe87 Skrevet 25. januar 2019 #264 Del Skrevet 25. januar 2019 2 timer siden, Sjokka skrev: Bokstavelig? Ja det er klart. Christian leser opp fra ei liste Gro har skrevet, som er punkter hun skal nevne til han fra TvN, så er det klart det tas bokstavelig. (Ref: TvNorge ringer, der sitter hun med listen) Hørte en person i bakgrunnen som sa hun vil visst finne en impotent mann. Christian sa jo selv tvNorge ville ha problemer/bruke langt tid med å finne rett mann. Hvorfor følger du dem? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 29. januar 2019 #265 Del Skrevet 29. januar 2019 (endret) Skjønner ikke vitsen med snappene til Christian. En mer negativ og pessimistisk fyr skal en lete lenge etter. Kaller han seg ikke komiker? Da skjønner jeg ikke hvorfor det bare er syting og klaging. Kan han ikke prøve å hente fram denne "komikeren" han påstår han er? Det er klaging på at det er storm ute, det regner, det er kaldt....Syting på kø i trafikken, og når det står en moped og opptar en parkeringsplass. Og det samme om igjen, flere ganger i uka. Tydelig han har lite å komme med når det bare snakkes om været.... For ikke å glemme snappinga fra matbutikken. Reklamering for vegansk mat? Nei takk, jeg har veganere langt oppi halsen. Hvorfor må de absolutt poengtere de er veganere hver eneste dag? Fikk med meg de har en hest, men de rir ikke på den for det er dyreplageri? Når ble ridning dyreplageri? Kanskje en ide og ikke drive å plage katten til mora ved å stikke en pinne oppi ansiktet til katten slik at den må gjemme seg under bordet. Kanskje også en ide og ikke rope i en høytaler, slik at katten buer ryggen i frykt? Hvor ble de etiske verdìene av her? Dobbelmoralsk tull! Veganere framstår som en sykelig sekt/menighet som absolutt må belære verdenen om deres livssyn. Endret 29. januar 2019 av Sjokka Tilføying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 3. februar 2019 #266 Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) Ref: Filmen Actionball Sandnes, på Instagram. Kjenner jeg blir sint av å se på denne videosnutten. Christian elsker å vandalisere sin mor. Å gå bort å dytte sin mor hardt slik at hun faller hardt mot bakken, uten noe som helst forvarsel, er IKKE en del av dette spillet. Gro får min fulle støtte når hun sier: < Er du ikke riktig, du trenger ikke å prøve å ta livet av meg > Christian ler selvfølgelig av det hele. Dette minner mer og mer om mishandling. Gro snakker åpent om hun har dårlig balanse og MS. Dette til tross, så finner Christian det morsomt å snurre sin mor rundt og rundt som en karusell. Dette kaller Christian humor. Tolmodigheten til Gro er beundringsverdig. Hva den dama finner seg i. Tenker pipa hadde hatt en annen lyd om det var Gro så dyttet Christian hardt så han falt hardt mot bakken. Dette er den merkeligste "humoren" jeg noen gang har sett. Dette er slik ungene i skolegården driver på når de går inn for å mobbe. Alvorlig talt Christian. Nå er det andre gangen jeg ser du dytter din mor. Det samme skjedde før helgen (Ref snap) Dere var inne på Rusta og du dyttet din mor overende, så hun falt bakover og ned på teppene som er til salgs. Fortsett gjerne og kall dette humor, jeg kaller det PLAGING. Endret 3. februar 2019 av Sjokka Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 3. februar 2019 #267 Del Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, Sjokka skrev: Ref: Filmen Actionball Sandnes, på Instagram. Kjenner jeg blir sint av å se på denne videosnutten. Christian elsker å vandalisere sin mor. Å gå bort å dytte sin mor hardt slik at hun faller hardt mot bakken, uten noe som helst forvarsel, er IKKE en del av dette spillet. Gro får min fulle støtte når hun sier: < Er du ikke riktig, du trenger ikke å prøve å ta livet av meg > Christian ler selvfølgelig av det hele. Dette minner mer og mer om mishandling. Gro snakker åpent om hun har dårlig balanse og MS. Dette til tross, så finner Christian det morsomt å snurre sin mor rundt og rundt som en karusell. Dette kaller Christian humor. Tolmodigheten til Gro er beundringsverdig. Hva den dama finner seg i. Tenker pipa hadde hatt en annen lyd om det var Gro så dyttet Christian hardt så han falt hardt mot bakken. Dette er den merkeligste "humoren" jeg noen gang har sett. Dette er slik ungene i skolegården driver på når de går inn for å mobbe. Alvorlig talt Christian. Nå er det andre ganger jeg ser du dytter din mor. Det samme skjedde før helgen (Ref snap) Dere var inne på Rusta og du dyttet din mor overende, så hun falt bakover og ned på teppene som er til salgs. Fortsett gjerne og kall dette humor, jeg kaller det PLAGING. Er vittig hvordan du og jeg ser 2 helt forskjellige ting fra samme video 😛 til og med hun som jobber der dævver jo av latter. Virka som de alle kosa seg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 3. februar 2019 #268 Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) 32 minutter siden, Sahara_ skrev: Er vittig hvordan du og jeg ser 2 helt forskjellige ting fra samme video 😛 til og med hun som jobber der dævver jo av latter. Virka som de alle kosa seg Det ser ut som det er flere som er enig med meg 😉 7 likes ( til nå ) av 10 følgere på denne tråden. Jeg er nok ikke alene om å observere denne plagingen. Det som er trist er at folk ler av det. Se filmen en gang til du så får du med deg tonefallet i stemmen til Gro når Christian dytter henne hardt. Gro var IRRITERT og IKKE glad i tonefallet når hun sier: Du trenger ikke drepe en gammel mor. Endret 3. februar 2019 av Sjokka La til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 3. februar 2019 #269 Del Skrevet 3. februar 2019 Ref: Dagens Snapchat Tenke seg til, nå snapper MrChristian om meg. Han kaller meg en <steingal stalker> og jeg skal visstnok få være med i en film på facebook. Det blir spennende å se hvordan den filmen blir. Ser en bruker her skriver Christian vil ha meg med i en film. Jeg tok det som han vil lage en film om meg, sjokka. Men seriøst, hvor smart er det av Christian å gjøre dette? Han får følgere til å klikke seg inn her på kvinneguiden, og som igjen har gitt meg MANGE flere likes på innleggene mine. Det betyr altså at MANGE er enige meg. Christian går ut på en offentlig snapchat og henger ut de som kommer med kritikk. Det har vi sett han gjøre flere ganger tidligere også. Han har gjort det med meg før og med et par veganere. Ja han hadde jo et eget innlegg om de håpløse på kvinneguiden. Jeg gjør ingenting ulovlig. Det gjør derimot Christian. Jeg har aldri hengt ut Christian på snap, FB eller insta. Jeg diskuterer han på et LOVLIG forum. Jeg forstår han ikke liker jeg påpeker hvor mye alkohol han drikker. Jeg forstår han blir fortvilet når jeg skriver om når han filmet penisen og pissestråla si..Jeg forstår også han ikke liker jeg påpeker han plager og herselerer moren sin. Og til slutt: Jeg har aldri kalt Christian en <steingal> person. Det kaller derimot Christian MEG. Så jeg spør: Hva er verst? Lykke til med filmen du lager om meg Christian. Send meg gjerne blomster på døren (Ref:snap) men de går rett i bosset. Fant den kommentaren veldig nedlatende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. februar 2019 #270 Del Skrevet 3. februar 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjon. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #271 Del Skrevet 3. februar 2019 😂😂😂 Fantastisk MrChristian!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #272 Del Skrevet 3. februar 2019 9 minutter siden, Sjokka skrev: Ref: Dagens Snapchat Tenke seg til, nå snapper MrChristian om meg. Han kaller meg en <steingal stalker> og jeg skal visstnok få være med i en film på facebook. Det blir spennende å se hvordan den filmen blir. Ser en bruker her skriver Christian vil ha meg med i en film. Jeg tok det som han vil lage en film om meg, sjokka. Men seriøst, hvor smart er det av Christian å gjøre dette? Han får følgere til å klikke seg inn her på kvinneguiden, og som igjen har gitt meg MANGE flere likes på innleggene mine. Det betyr altså at MANGE er enige meg. Christian går ut på en offentlig snapchat og henger ut de som kommer med kritikk. Det har vi sett han gjøre flere ganger tidligere også. Han har gjort det med meg før og med et par veganere. Ja han hadde jo et eget innlegg om de håpløse på kvinneguiden. Jeg gjør ingenting ulovlig. Det gjør derimot Christian. Jeg har aldri hengt ut Christian på snap, FB eller insta. Jeg diskuterer han på et LOVLIG forum. Jeg forstår han ikke liker jeg påpeker hvor mye alkohol han drikker. Jeg forstår han blir fortvilet når jeg skriver om når han filmet penisen og pissestråla si..Jeg forstår også han ikke liker jeg påpeker han plager og herselerer moren sin. Og til slutt: Jeg har aldri kalt Christian en <steingal> person. Det kaller derimot Christian MEG. Så jeg spør: Hva er verst? Lykke til med filmen du lager om meg Christian. Send meg gjerne blomster på døren (Ref:snap) men de går rett i bosset. Fant den kommentaren veldig nedlatende! Well, du henger han ut med de fortellingene du tror du ser. På hans Snap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 3. februar 2019 #273 Del Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, Viking-girl skrev: Well, du henger han ut med de fortellingene du tror du ser. På hans Snap. Virkelig??? Jeg er trygg på hva jeg ser og står for det. Fanklubben hans er velkommen til å mene noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 3. februar 2019 #274 Del Skrevet 3. februar 2019 6 minutter siden, Viking-girl skrev: 😂😂😂 Fantastisk MrChristian!! Ja han laget litt action der 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TulleteKatt Skrevet 4. februar 2019 #275 Del Skrevet 4. februar 2019 @SjokkaI love you! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 4. februar 2019 #276 Del Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, TulleteKatt skrev: @SjokkaI love you! 😂 Jeg og❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. februar 2019 #277 Del Skrevet 4. februar 2019 18 minutter siden, TulleteKatt skrev: @SjokkaI love you! 😂 Yes 👏 I think i love you to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. februar 2019 #278 Del Skrevet 4. februar 2019 33 minutter siden, Takida skrev: Jeg og❤ Nå rødmer jeg skikkelig her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 4. februar 2019 #279 Del Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, Sjokka skrev: Nå rødmer jeg skikkelig her 😅 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 4. februar 2019 #280 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) 33 minutter siden, DianaV skrev: 😘 Nei nå faller jeg snart om her 😍😘 Endret 4. februar 2019 av Sjokka Rettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg