Måne1234 Skrevet 17. januar 2019 #221 Del Skrevet 17. januar 2019 Syns faktisk heller ikke at det var morsomt i dag, han er ekstremt gnålete og plagsom overfor moren i dag.. eg hadde blitt gal på han!! Tilogmed når hun lukket døren gikk han etter henne mens hun var i en telefonsamtale . Alt for å filme henne ... blir så sinnsykt teit . Kjenner han prøver alt for hardt !! Blir bare dumt nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 17. januar 2019 #222 Del Skrevet 17. januar 2019 Han herselerer med moren til de grader. Jeg hadde blitt steinforbanna og kastet tlf i gulvet så den gikk i tusen knas. Hvorfor kan han ikke høre etter hva moren sier?.Mannen er 35 men oppfører seg som en fjortis. Fotfølger og plager moren til tårene kommet?? 😠 Får avsmak av hele oppførselen hans. Det kan sammenliknes med mobbing det han driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 17. januar 2019 #223 Del Skrevet 17. januar 2019 8 minutter siden, Sjokka skrev: Han herselerer med moren til de grader. Jeg hadde blitt steinforbanna og kastet tlf i gulvet så den gikk i tusen knas. Hvorfor kan han ikke høre etter hva moren sier?.Mannen er 35 men oppfører seg som en fjortis. Fotfølger og plager moren til tårene kommet?? 😠 Får avsmak av hele oppførselen hans. Det kan sammenliknes med mobbing det han driver med. Enig med deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 17. januar 2019 #224 Del Skrevet 17. januar 2019 Såg nettop videoen igjen. Jeg er sjokka. Den mannen er faen meg ikke mye snill. Moren går på rommet og lukker døren for å få fred, Christian åpner døren igjen. Gro reiser seg fra sengen og vil lukke døren, men chris tvinger seg på for å få filme. Senere ber Gro Chris om å ikke ta bilde. Jeg tar ikke bilde, jeg filmer deg sier Chris. Gro gir så opp og lar sønnen filme. Han PÅTVINGER Gro å være med på kameraet. Jaja sannheten kommer alltid for en dag. Du får virkelig vist hvem du virkeøig er Chris. Og flere med meg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #225 Del Skrevet 17. januar 2019 4 minutter siden, 29_j skrev: Tydelig mange irritasjoner for alt mulig her. Kjenner ikke noe irritasjon rundt det i det hele tatt, men vi er da forskjellige. He he. Enig. Syns de er et sjarmerende radarpar de to, og Chris... han kommer til å være evig singel tror jeg. Skjønner ikke hvorfor noen her inne må følge noen på Snap som de klart og tydelig misliker. Gro eeeeelsker å bli filma og være litt «kjendis» og har temperament og en heeerlig latter 😂 Hun liker jo tydeligvis disse filmene hun er med i selv, hun har da selvironi til tusen. Hadde vært gøy om hun fant seg en kavaler. Vel unt etter så mange år alene. Jeg klarer å se humoren i det de driver med og tar det ikke så bokstavelig og tungt. @Sjokka, du trenger jo ikke å beskrive hva DU ser når andre ser noe annet. Vi har forstått at du AVSKYR Chris, det er ikke vanskelig å lese ut av innleggene dine. Syns du er hard og bastant i dine beskrivelser. Du fikk ikke skrevet hvor fornøyd og smilende Gro var ETTER samtalen med tvn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 17. januar 2019 #226 Del Skrevet 17. januar 2019 44 minutter siden, Viking-girl skrev: He he. Enig. Syns de er et sjarmerende radarpar de to, og Chris... han kommer til å være evig singel tror jeg. Skjønner ikke hvorfor noen her inne må følge noen på Snap som de klart og tydelig misliker. Gro eeeeelsker å bli filma og være litt «kjendis» og har temperament og en heeerlig latter 😂 Hun liker jo tydeligvis disse filmene hun er med i selv, hun har da selvironi til tusen. Hadde vært gøy om hun fant seg en kavaler. Vel unt etter så mange år alene. Jeg klarer å se humoren i det de driver med og tar det ikke så bokstavelig og tungt. @Sjokka, du trenger jo ikke å beskrive hva DU ser når andre ser noe annet. Vi har forstått at du AVSKYR Chris, det er ikke vanskelig å lese ut av innleggene dine. Syns du er hard og bastant i dine beskrivelser. Du fikk ikke skrevet hvor fornøyd og smilende Gro var ETTER samtalen med tvn. Så dere det samme som meg? Tror dere overser hersingen til chris. Stakars mor Blir bekymra av naiviteten her. Fikk dere ikke med dere at gro ba chris om Å IKKE FILME? At hun ba han slutte og sa nå er det rett før jeg gråter? @Viking-girl Vennligst ikke fortell meg hva jeg kan skrive. Det er mange flere enn meg som har samme syn på Chris. Og en ting til slutt: når en person trygler noen om å slutte, er det ok å fortsette slik chris gjør?? NEI!! DETTE VAR IKKE HUMOR OG HELLER IKKE NOE Å POSTE PÅ SNAP! La meg stå for mitt uten at @Viking-girl alltd skal kommentere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 17. januar 2019 #227 Del Skrevet 17. januar 2019 Du må seriøst slutte å følge Christian på Snap, @Sjokka. Da får du det mye bedre med deg selv! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 17. januar 2019 #228 Del Skrevet 17. januar 2019 1 time siden, 29_j skrev: Tydelig mange irritasjoner for alt mulig her. Kjenner ikke noe irritasjon rundt det i det hele tatt, men vi er da forskjellige. Mangel på empati? Jeg føler noe, og får vondt av Gro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 17. januar 2019 #229 Del Skrevet 17. januar 2019 21 minutter siden, Moongirl skrev: Du må seriøst slutte å følge Christian på Snap, @Sjokka. Da får du det mye bedre med deg selv! Takk jeg har det veldig bra. Slutte å følge Christian? Aldri. Det er så gale og fælt at jeg klarer ikke la være å se. Som et togkrasj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 17. januar 2019 #230 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) 2 timer siden, Viking-girl skrev: He he. Enig. Syns de er et sjarmerende radarpar de to, og Chris... han kommer til å være evig singel tror jeg. Skjønner ikke hvorfor noen her inne må følge noen på Snap som de klart og tydelig misliker. Gro eeeeelsker å bli filma og være litt «kjendis» og har temperament og en heeerlig latter 😂 Hun liker jo tydeligvis disse filmene hun er med i selv, hun har da selvironi til tusen. Hadde vært gøy om hun fant seg en kavaler. Vel unt etter så mange år alene. Jeg klarer å se humoren i det de driver med og tar det ikke så bokstavelig og tungt. @Sjokka, du trenger jo ikke å beskrive hva DU ser når andre ser noe annet. Vi har forstått at du AVSKYR Chris, det er ikke vanskelig å lese ut av innleggene dine. Syns du er hard og bastant i dine beskrivelser. Du fikk ikke skrevet hvor fornøyd og smilende Gro var ETTER samtalen med tvn. Så du filmen på facebook? Der hadde han nemlig klippet vekk hersingen, plagingen og det at han fotfulgte moren med kamerat. Chris klippet også bort at Gro begynte å gråte. Anbefaling: Se hele på snap. Reagerer du ikke negativt da, forstår jeg ingenting Nå skjønner jeg hvorfor du ikke reagerte. Han har klippet bort harseleringen med moren og alle de gangene Gro ba chris slutte. Me streng beskjed fra familien tenker jeg. Vennligst ikke legg ord i munnen på meg @Viking-girl Jeg avskyr ikke Chris slik som du påstår jeg gjør., Det var dine ord, ikke mine! Og igjen til slutt, der er mange flere som er enige med meg ang MrChristian framtreden. Kanskje en ide og begynne å repektere andre menneskers sunspunkter? Tåle at ikke alle er nige med deg @viking-girl. Vi begynner å bli en del her inne nå som IKKE forguder Christian. Respekter andre brukeres synspunket Feie for sin egen dør rett og slett, så feier vi andre for vår dør Endret 17. januar 2019 av Sjokka La til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevod Skrevet 17. januar 2019 #231 Del Skrevet 17. januar 2019 Christian virker som en utrolig fin og spennende kar Tommel opp! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 17. januar 2019 #232 Del Skrevet 17. januar 2019 Er det han som alltid er i kommentarfeltene til SE på bloggen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 17. januar 2019 #233 Del Skrevet 17. januar 2019 19 minutter siden, Nevod skrev: Christian virker som en utrolig fin og spennende kar Tommel opp! Han har lagt ut my drit i det siste. Det er ikke noe å gi tommel opp på. Så du hvordan han herselerte med mammaen sin ikvel? Så du når han stod og fingret vivkartongen for han ikke fik tak i kranen. Da ble det.plutselig sexuelt, og han stod og fingra hulle i kartonen. Ja han fingra og kjørte dem fort inn og ut og det så ut som christian ble annig og trodde han fingra en person.så.ut som å bli litt i ekstase, for han kjørte de 2 fingene hardt ut og inn og ut og in. Sexfisert er mannen..så du brettet til stekeovnen, hvor der lå en flekk som lignet noe hvitt blangt stoff som lå der flytende på brettet. Og ja, det skulle nok likne sæd. Vulgært. Selv skrev han over stekebrettet med den liknende sæden på. Jeg skjønner ikke hvodan folk alltid tenker grovt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 17. januar 2019 #234 Del Skrevet 17. januar 2019 2 timer siden, Viking-girl skrev: He he. Enig. Syns de er et sjarmerende radarpar de to, og Chris... han kommer til å være evig singel tror jeg. Skjønner ikke hvorfor noen her inne må følge noen på Snap som de klart og tydelig misliker. Gro eeeeelsker å bli filma og være litt «kjendis» og har temperament og en heeerlig latter 😂 Hun liker jo tydeligvis disse filmene hun er med i selv, hun har da selvironi til tusen. Hadde vært gøy om hun fant seg en kavaler. Vel unt etter så mange år alene. Jeg klarer å se humoren i det de driver med og tar det ikke så bokstavelig og tungt. @Sjokka, du trenger jo ikke å beskrive hva DU ser når andre ser noe annet. Vi har forstått at du AVSKYR Chris, det er ikke vanskelig å lese ut av innleggene dine. Syns du er hard og bastant i dine beskrivelser. Du fikk ikke skrevet hvor fornøyd og smilende Gro var ETTER samtalen med tvn. Følger ikke du noen du ikke liker @Viking-girl ? Jeg følger AB og ser du følger henne, og etter hva jeg har lest av dine kommentarer så er du ikke fan av AB. Det virker som dere mener AB gjør alt feil. Det kommer ikke med mange fine ord om henne.. Sånn er det, folk følger sine og kommenterer med kritikk på kritikk og ufine kommentarer rundt kropp og barn, hus, utseendet. Har faktisk ikke funnet en fin ting de skriver om AB. Kanskje på tide å repektere min absolutt gode grunn til å kritisere MrChristian, så kan du fortsette å kritisere Anne Brith. Det er faktisk akkurat det samme. Det er ingen forskjell på å kritisere andre nfluemcere enn det å kritisere MrChristian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. januar 2019 #235 Del Skrevet 18. januar 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 18. januar 2019 #236 Del Skrevet 18. januar 2019 11 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Er det han som alltid er i kommentarfeltene til SE på bloggen hennes? Mener du på Sophie Elise sin blogg? Hvilket navn kommenterer han under? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 18. januar 2019 #237 Del Skrevet 18. januar 2019 2 timer siden, Sjokka skrev: Mener du på Sophie Elise sin blogg? Hvilket navn kommenterer han under? Kristian Magnus. Jeg aner ikke hvem dette er, men det er en fan som kommenterer alle innleggene hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 18. januar 2019 Forfatter #238 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) 14 timer siden, Sjokka skrev: Han har lagt ut my drit i det siste. Det er ikke noe å gi tommel opp på. Så du hvordan han herselerte med mammaen sin ikvel? Så du når han stod og fingret vivkartongen for han ikke fik tak i kranen. Da ble det.plutselig sexuelt, og han stod og fingra hulle i kartonen. Ja han fingra og kjørte dem fort inn og ut og det så ut som christian ble annig og trodde han fingra en person.så.ut som å bli litt i ekstase, for han kjørte de 2 fingene hardt ut og inn og ut og in. Sexfisert er mannen..så du brettet til stekeovnen, hvor der lå en flekk som lignet noe hvitt blangt stoff som lå der flytende på brettet. Og ja, det skulle nok likne sæd. Vulgært. Selv skrev han over stekebrettet med den liknende sæden på. Jeg skjønner ikke hvodan folk alltid tenker grovt. Nå må du gi deg!! Det gjorde han ikke. Jeg fatter ikke hvordan du kan vri det til noe seksuelt å åpne en vinkartong på den måten. Ja det var litt tullete og røft, men du virker jo seksuelt trakassert på vegne av en vinkartong. Altså... Er mye fælt og stygt i verden, jeg har sett og opplevd endel. Har også jobbet over 8 år på Vinmonopolet og vet hvor frustrerende det er å ikke få opp en kartong (med ei hånd) eller vinkorker som har kilt seg på tvers. Du har så mye aggresjon mot Chris. En plass må det komme fra?? Den vitsen om «å komme i pannen» er en vits som florerer på Internett og ikke noe Chris har laget selv! Endret 18. januar 2019 av Viking-girl tilføyelse 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. januar 2019 #239 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 18. januar 2019 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewna Skrevet 18. januar 2019 #240 Del Skrevet 18. januar 2019 8 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Kristian Magnus. Jeg aner ikke hvem dette er, men det er en fan som kommenterer alle innleggene hennes Hvorfor trodde du det, når tråden heter "MrChristian [...]", altså Christian med "Ch"? Ikke "K" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg