Gå til innhold

MrChristian på Facebook 😄

Viking-girl

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Moongirl skrev:

Synes ikke du burde gjengi handlelisten!!!Greit å kommentere at du synes det er feil, men ikke si hva det stod på den, for nå sprer du jo dette til enda flere mennesker!!

Det er jeg helt enig i. Jeg har tatt vekk. Jeg gjorde det for å få Christian til å forstå hva han driver med..Tror ikke det er en ting jeg ikke vet om lengre. Samtidig synes jeg det er vikti Gro får vite hva sønnen hennes driver med. Derfor lot jeg forbokstaven stå igjen og på den måten skjønner hun jeg har sett hele handle lista hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, TyrkiskPepper skrev:

Helt enig med deg!

Og du måtte skrive ned den handleisten her?
Håper du sletter den!

Hvorfor siterte du den da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Helt enig med deg!

Og du måtte skrive ned den handleisten her?
Håper du sletter den!

Jeg har sletten den. Er enig det ikke er fint å legge det ut her. Men noe må.gjøres.for å banke vett i hodet på christian. Lurer pa hva som sviver i topplokket på den mannen. Jeg er helt sikker Gro ikke vet sønnen offentliggjorde handlelisten, og synes hun bør få vite hva han driver med bak moren sin rygg. Gro stod i kassen og sp ikke dette. Ref snappen

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Moongirl skrev:

Synes ikke du burde gjengi handlelisten!!!Greit å kommentere at du synes det er feil, men ikke si hva det stod på den, for nå sprer du jo dette til enda flere mennesker!!

Tenk på alle de som snakker om den handlelisten nå. De har mange følgere nå, og folk prater seg mellom. Feilen har allerde skjedd, og det kan Christian takke seg selv for med sin hensynsløse væremåte. 

Jeg satt på en retaurant på lørdag og på nabobordet pratet de masse om denne christian. Bl.a hvor sexfisert han er blitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gjennom hans fb at han liker gi anmeldelser til diverse bedrifter. Mesteparten er jo klaging, det er jo nesten bare det jeg ser han gjør gjennom snappen sin og. Klage på noe og si "aaaalvorleg talt". De første gangene han sa det trodde jeg det var ment ironisk, men etter å ha sett fb er jeg usikker på det altså.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, kanakass skrev:

Ser gjennom hans fb at han liker gi anmeldelser til diverse bedrifter. Mesteparten er jo klaging, det er jo nesten bare det jeg ser han gjør gjennom snappen sin og. Klage på noe og si "aaaalvorleg talt". De første gangene han sa det trodde jeg det var ment ironisk, men etter å ha sett fb er jeg usikker på det altså.

Fantastisk. Endelig noen flere som er våkne nok til å se Chris. Han må være den største pessimisten og sytepaven på norsk jord. Det er klaging og syting over alt. Ta f.eks snappinga. Siste var noe som: uff, selvfølgelig skulle der begynne å regne akkurat i det jeg skulle ut av bilen... Så klager an over mopeder som tar en hel parkeringplass. Så syter han og klager over kompiser røyker. Tvprogrammer han ikke liker m.m. 

Jeg sier det igjen. Denne mannen kaller seg komiker? 

Endret av Sjokka
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer en sitering av Christian på hvordan han svarer en person som kritiserte han på en laaang og dårlige anmeldelse, gitt av MrChristian himselfe på en restaurant. Kilde facebook

<Ja vet heller ikke hvilken verden du lever i, MEN I DEN VERDEN VI NORMALE LEVER I, så gir man feedback når maten ikke er god.>

Hm ja dette var vennlige ord.🤤Christian forteller til og med vedkommende at han kommer fra en annen verden og er IKKE normal... Og dette kommer fra Christian som ber oss være vennlige bak tastaturet. MERK: Vi må være vennlige og han kan si så mange stygge ting han bare vil. 

Endret av Sjokka
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

Det er jeg helt enig i. Jeg har tatt vekk. Jeg gjorde det for å få Christian til å forstå hva han driver med..Tror ikke det er en ting jeg ikke vet om lengre. Samtidig synes jeg det er vikti Gro får vite hva sønnen hennes driver med. Derfor lot jeg forbokstaven stå igjen og på den måten skjønner hun jeg har sett hele handle lista hennes. 

Du burde ta vekk hva slags type medisiner det er og!!

Endret av Moongirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Moongirl skrev:

Du burde ta vekk hva slags type medisiner det er og!!

Det er jeg uenig i. Gro bruker det for alt det er verdt og sier humoren og latteren er hennes terapi. Men dama lyver jo, for å få oss følgere til si å fantastisk at du klarer deg uten medisiner Gro. Gro sier hun bruker MrChristian siden i kamp om sykdommene. Hun bruker humoren istedenfor Lykkepillen, og latteren er som hennes Valium. Alt er jo løgn! Og det provoserer meg. Og for Gro som er troende, burde hun ta avstand fra løgn. Jeg tar iihvertfall sterk avstand fra løgn. 

Kilde: videoene på MrChristian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Moongirl skrev:

Kan ikke se noen handleliste fra i dag på Snap??

Han snappet det 10 januar når han og moren var på apoteket. Ligger video ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Måne1234 skrev:

Hvor ser dere anmeldelser på Facebook mrchristian skriver ? 

Du finner hans egen profil gjennom teammedlemmer av fb sida hans. Der finner du anmeldelser han har gjort av diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Sjokka skrev:

Han snappet det 10 januar når han og moren var på apoteket. Ligger video ute

Sett på video fra 10.januar nå og han har ikke direkte snappet handlelisten der! Kan se en lapp, men ikke hva som står der!!Ufint av deg å gjengi det, hvis du må mystisk vis har klart å lese det på et vis. Ufint av deg, ha litt respekt for moren. At hun bruker medisiner, har vel de aldri lagt skjul på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Moongirl  Kanskje det er hele poenget mitt med denne listen Christian viste til hele norge? Det er på tide christian viser moren sin respekt. Det er han som er drittsekken her. Det er han som dreit i moren sine følelser.

Handlelisten holdt han i hånden og la den ut på snap. 

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

@Moongirl  Kanskje det er hele poenget mitt med denne listen Christian viste til hele norge? Det er på tide christian viser moren sin respekt. Det er han som er drittsekken her. Det er han som dreit i moren sine følelser.

Handlelisten holdt han i hånden og la den ut på snap. 

Du gjengir noe som (kanskje) sto på en handlelapp som lå ute på Snap for 5(!!) dager siden og beskriver det som sto der. Du er ikke et pøkk bedre enn Chris, om han virkelig gjorde det. Rart ingen av oss som følger han for moro skyld (og ikke for å spre masse skit om han og Gro) ikke så det du så. 

Ryddet for opplysninger om medisiner. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
43 minutter siden, Viking-girl skrev:

Du gjengir noe som (kanskje) sto på en handlelapp som lå ute på Snap for 5(!!) dager siden og beskriver det som sto der. Du er ikke et pøkk bedre enn Chris, om han virkelig gjorde det. Rart ingen av oss som følger han for moro skyld (og ikke for å spre masse skit om han og Gro) ikke så det du så. 

Ryddet for opplysninger om medisiner. Perelandra, mod. 

Da er vi ihvertfall enige om at det var ekstremt dårlig gjort av Christian å puplisere hvilke medisiner moren hans bruker. Jeg kan ikke legge ut screenshot av handlelisten, da det bryter med regler her inne på forumet. Å bli beskyldt for å dikte opp historier, vil jeg ha meg frabedt. Det rekker for meg at Gro og Christian skjønner jeg har sett lappen. Jeg skrev forbokstav på hvert ord, og da forstår Chris og Gro at jeg snakker sant.

Jeg har fått fram poenget mitt og det var å belyse hva konsekvenser det kan få å poste så insentiv personlig informasjon på nett. Christian bør langskjemmes.

Synes det blir helt feil å si jeg ķommer med masse skitt historier rundt Chris, når det er SANNHET OG FAKTA som beskrives. Det vet både jeg, Christian og Gro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo godt av dagens story til Christian når han filmet da tv norge ringte til Gro angående dating programmet hun skal være med i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, candykiss skrev:

Lo godt av dagens story til Christian når han filmet da tv norge ringte til Gro angående dating programmet hun skal være med i.

Lo du virkelig av det? Gro sa flere ganger slutt og plag meg Chris. Allikevel fortsatte han. Helt til Gro igjen sa ikke plag meg, nå er det rett før jeg begynner å gråte. Dette er ikke humor. Chris springer etter moren med den telefonen sin for å filme henne. Hvor mange ganger ba hun ikke Chris slutte?

Endret av Sjokka
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...