Kombiskap Skrevet 25. oktober 2018 #141 Skrevet 25. oktober 2018 På 23.10.2018 den 15.01, Veslefrikk skrev: Vel, om Ørjan Burøe er så veldig morsom kan vel diskuteres. Hvis man har fulgt med på det han er anklaget for så tror jeg ikke det er riktig å si at man aldri blir lei han og at han er så veldig morsom. Er en grunn til at han ble kastet ut av Elina Krantz. Beklager avsporingen. Nå brukte vel @Sjokka Ørjan Burøe som et eksempel, og ønsket å presisere hva en komiker er? Hvilken som helst komiker kunne blitt brukt som eksempel. Etter min mening blir det totalt galskap av Christian å kalle seg selv for komiker. 3
Grande Skrevet 25. oktober 2018 #142 Skrevet 25. oktober 2018 Mor til Christian, Gro, snakker åpent om flere sykdommer hun har i en egen video på facebooksiden deres. Gro har KOLS, med en lungekapasitet på 28% forteller hun i videoen. Hun er da i siste stadiet av KOLS og er alvorlig syk. Hun forteller videre hun har MS og utmattelses-syndrom. Trist å lese. De legger ut videoer på FB og snapchat hvor vi får se hva aktivitet hun er i. Gro går opp 100 trappetrinn på GranCa under innspillingen av charterfeber. Gro og Christian sitter i en karusell på tivoli hvor de blir snurret rundt 180 grader, og hun sitter i karusellen og snakker i ett. Gro får vi se gjøre vannaerobic i bassenget på hotellet. Hun svømmer, og stuper. Dette ble lagt ut på snapchat under oppholdet deres på granca, og vi så også noe av dette i charterfeber. I helgen fikk vi se Gro synge ( den ligger nå ute på FB siden Mr Christian) en Abba sang. Hun synger hele sangen gjennom uten å måtte stanse eller hive etter pusten. Vi ser henne danse, og hun prater som en foss uten å måtte stanse for å få luft. Gro har til og med hoppet i fallskjerm når hun har 28% lungekapasitet og MS. Dette skal være umulig å gjøre når du har en lungekapasitet på 28%. Hvorfor gå ut på en offentlig blogg, eller hva nå den FB siden er, og si du er så alvorlig syk, når dette åpenbart IKKE kan stemme?? Spør hvilken som helst lege, og han vil bekrefte hva en pasient med 28% lungekapasitet kan gjøre. Det er definitivt ikke å synge for full hals, danse og snakke som en foss. En pasient i siste stadiet av KOLS, hiver etter pusten etter å ha gått over stuegulvet. 11
Kombiskap Skrevet 25. oktober 2018 #143 Skrevet 25. oktober 2018 (endret) Jeg blir så sint så sint. For en provoserende mann. Dette blir bare verre og verre. Gå inn å se siste snap på: Cottesen83 Se hele. Den er lang, men verdt å få med seg. Der kommer Christian fram som den personen han er! ! Og moren blir RASENDE på Christian, og sier: Det må være trist å være så avstengt som du er. Det må være ensomt. Hva er det sier moren videre. Er du redd for å miste imaget ditt? Hun kommemterer også at Christian kommer til å leve lenge alene.... Etter samtalen å dømme så skal Christian bestemme og dominere alt, også den eventuelle nye dama han måtte finne. Christian legger snappen ut på facebooksiden. MEN, der har han klippet bort provoseringen, at han tar tak i moren sin arm. Selvfølgelig har den fantastisk snille sønnen klippet bort de veldig direkte og ærlige ordene moren sa til sønnen. For som Gro sa selv, Christian er redd for å ødelegge imaget sitt. Helt ærlig. Det å rulle sin mor inn i et teppe, legge vekter oppå henne, rulle en svær treningsball over ansiktet hennes. ER DET HUMOR? Det å bruke støvsuger slangen og suge kinneme hennes og pannen, ER DET HUMOR? Nei for søren!! En provoserende og støtende video. Christian framstår som en som elsker å plage sin egen mor. Gro, you Rock ! Jeg er så glad du endelig har begynt å sette guttungen din på plass. Avslutter med denne: Han har det i seg, som klarer å komme på all denne plagingen av moren. Jeg vil bastant påstå at det er ikke mange som hadde kommet på å ta støvsugerslangen på øyet for liksom å suge ut det. Kilde: Dagens snapchat Cottesen83 og Facebook MrChristian Endret 25. oktober 2018 av Kombiskap Tilføying 8
Gjest Sjokka Skrevet 27. oktober 2018 #144 Skrevet 27. oktober 2018 Motbydelig MrChristian 😠 Referanse: dagens insta og snapstory Mange har sett dokumentaren Hvem drepte Birgitte? Jeg har selv sett hele dokumentaren og det gjør vondt langt inni sjelen, med tanke på hva den familien har måttet gå igjennom. Christian derimot finner det morsomt å legger ut er filmklipp av far til fetteren hvor han der snakker om onaneringen sønnen skal ha gjort. Å lage humor ut av en så alvorlig situasjon, hvor mannens sønn ble siktet for mord.... Jeg har ikke ord. I det hele tatt å poste et filmklipp av faren 😳🤤😢 Hvem tror du at du er Christian?..Se deg deg selv i speilet, og spør deg selv hva i huleste du holder på med. Jeg kunne lagt ut screenshot av instastoryen, men jeg vil holde meg for god til å gå i samme spor som Christian. En dag vil dette slå kraftig tilbake på deg selv Christian. Karma is a bitch. Jeg finner det motbydelig hva du legger ut på SoMe. Folk vil snart beskrive deg som narren og MrChris "Han som elsker å henge ut mennesker og gjøre narr av dem" Applaus for å klare å henge ut 2 stk i løpet av lørdags morgen. Ja tenk du klarte og legge ut ei lettkledd dame med fullt navn og bilde. Dama hadde visstnok poka deg.
Turkis Sau Skrevet 27. oktober 2018 #145 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, Sjokka skrev: Motbydelig MrChristian 😠 Referanse: dagens insta og snapstory Mange har sett dokumentaren Hvem drepte Birgitte? Jeg har selv sett hele dokumentaren og det gjør vondt langt inni sjelen, med tanke på hva den familien har måttet gå igjennom. Christian derimot finner det morsomt å legger ut er filmklipp av far til fetteren hvor han der snakker om onaneringen sønnen skal ha gjort. Å lage humor ut av en så alvorlig situasjon, hvor mannens sønn ble siktet for mord.... Jeg har ikke ord. I det hele tatt å poste et filmklipp av faren 😳🤤😢 Hvem tror du at du er Christian?..Se deg deg selv i speilet, og spør deg selv hva i huleste du holder på med. Jeg kunne lagt ut screenshot av instastoryen, men jeg vil holde meg for god til å gå i samme spor som Christian. En dag vil dette slå kraftig tilbake på deg selv Christian. Karma is a bitch. Jeg finner det motbydelig hva du legger ut på SoMe. Folk vil snart beskrive deg som narren og MrChris "Han som elsker å henge ut mennesker og gjøre narr av dem" Applaus for å klare å henge ut 2 stk i løpet av lørdags morgen. Ja tenk du klarte og legge ut ei lettkledd dame med fullt navn og bilde. Dama hadde visstnok poka deg. Du bør seriøst rulle inn. Her er Imgur av snapen. https://imgur.com/a/lRn7s9K 9
Gjest Sjokka Skrevet 27. oktober 2018 #146 Skrevet 27. oktober 2018 13 minutter siden, Turkis Sau skrev: Du bør seriøst rulle inn. Her er Imgur av snapen. https://imgur.com/a/lRn7s9K Da mener du den andre også var ok? Den tok du ikke med. Det var den som var fæl.
Turkis Sau Skrevet 27. oktober 2018 #147 Skrevet 27. oktober 2018 34 minutter siden, Sjokka skrev: Da mener du den andre også var ok? Den tok du ikke med. Det var den som var fæl. Jeg kommenterte 1 av 2 temaer i ditt innlegg. Du er hjertelig velkommen til å komme med et intelligent svar på det jeg kommenterte. 6
duplexx Skrevet 27. oktober 2018 #148 Skrevet 27. oktober 2018 Ååååh han har vært på Vegansnappen, der jeg har han fra... 1
Grande Skrevet 28. oktober 2018 #149 Skrevet 28. oktober 2018 <MR Reprise Cristian> er igang igjen med dansingå på snap. For 100nde gang 😂. Stort behov for oppmerksomhet der i gården. Take a chill pill 1
Gjest Sjokka Skrevet 28. oktober 2018 #150 Skrevet 28. oktober 2018 58 minutter siden, Grande skrev: <MR Reprise Cristian> er igang igjen med dansingå på snap. For 100nde gang 😂. Stort behov for oppmerksomhet der i gården. Take a chill pill OMG. Hele fritiden hans går på å poste seg selv på SoMe. Sjokolademelken har vi også sett flere ganger. Vitner om mangel på fritidsaktiviteter. Får litt vondt av han og. Ser ut som han alltid er alene. Bortsett fra når han er med moren 3-4 ganger i uken.
Love2017juni Skrevet 29. oktober 2018 #152 Skrevet 29. oktober 2018 (endret) 21 timer siden, Grande skrev: <MR Reprise Cristian> er igang igjen med dansingå på snap. For 100nde gang 😂. Stort behov for oppmerksomhet der i gården. Take a chill pill Jeg forstår virkelig ikke greia med og klage over dette. På snappene med dans og sang så bruker han kun seg selv.. Ingenting ulovlig, ingen reklame og han bruker heller ingen barn.. Seriøst! Det er helt valgfritt og se snappene.? Han er vel heller ikke så stor at de dukker opp uten at man han trykket på «følgeknappen». Endret 29. oktober 2018 av Love2017juni 11
Grande Skrevet 29. oktober 2018 #153 Skrevet 29. oktober 2018 55 minutter siden, Love2017juni skrev: Jeg forstår virkelig ikke greia med og klage over dette. På snappene med dans og sang så bruker han kun seg selv.. Ingenting ulovlig, ingen reklame og han bruker heller ingen barn.. Seriøst! Det er helt valgfritt og se snappene.? Han er vel heller ikke så stor at de dukker opp uten at man han trykket på «følgeknappen». Vi er alle forskjellige og har forskjellige meninger. Det er ikke forskjell på klaging i denne tråden enn andre tråder. Det som derimot er forskjell på Christian og andre influencere, er at Christian er så kjepphøy, som igjen gjør jeg må følge for å få med meg galskapen. Christian fjernet danse snapen igår. Kanskje han sjøl ser det er på tide å finne på noe nytt? Jeg fortsetter å kalle han Mr reprise christian. I dag var det reprise med sang på badet. Han løftet armen og knyttet hånden som i et seiers uttrykk, som om, Yes jeg klarte å levere bra idag og. 2
Viking-girl Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter #154 Skrevet 29. oktober 2018 Syns han er en positiv og flott fyr jeg! Deler små glimt fra hverdagen, og lager baluba med na’mor 😄 4
Gjest Macimba Skrevet 29. oktober 2018 #155 Skrevet 29. oktober 2018 14 minutter siden, Viking-girl skrev: Syns han er en positiv og flott fyr jeg! Deler små glimt fra hverdagen, og lager baluba med na’mor 😄 Jammen godt vi har forskjellig smak. Jeg synes de begge er lite festlige, de er bare pinlige. Jeg lurer på hva de vil oppnå med å dumme seg sånn ut for «hele»vide verden. Jeg har sett på noen få ganger, så jeg er kanskje ikke den rette til å uttale meg, emn det lille jeg har sett har vært flaut.
Gjest Sjokka Skrevet 29. oktober 2018 #156 Skrevet 29. oktober 2018 10 minutter siden, Macimba skrev: Jammen godt vi har forskjellig smak. Jeg synes de begge er lite festlige, de er bare pinlige. Jeg lurer på hva de vil oppnå med å dumme seg sånn ut for «hele»vide verden. Jeg har sett på noen få ganger, så jeg er kanskje ikke den rette til å uttale meg, emn det lille jeg har sett har vært flaut. AMEN og halleluja.
lillesky Skrevet 29. oktober 2018 #157 Skrevet 29. oktober 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og personangrep, samt svar til dette. /lillesky (mod)
Raven Emerald Skrevet 31. oktober 2018 #158 Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Ryddet for spekulasjoner og svar til dette, samt latterliggjøring. Raven Emerald, mod. Edit: Ryddet for innlegg av utestengt bruker. Edie, adm. Endret 1. november 2018 av Edie
Viking-girl Skrevet 2. november 2018 Forfatter #159 Skrevet 2. november 2018 1 time siden, 29_j skrev: Når jeg først har begynt å følge denne tråden altså... Blir overrasket over de som snakker nedlatende om Christian, hvorfor følge han da? Bare for å benevne "feilene" han (i deres) øyne gjør? Hadde jeg vært så negativ til en person så skulle jeg hvertfall fått personen fort ut av Snap'n min, herlifred.. Enig 3
L91H Skrevet 4. november 2018 #160 Skrevet 4. november 2018 Til dere som blir så forbauset, fornærmet og irriterte over Christian. Hvorfor i alle dager følger dere ham på sosiale medier? Makan til drittslenging er det lenge siden jeg har vært borti. «Ungdomsskolealder» på hele gjengen? 😂 8
Anbefalte innlegg