AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #21 Del Skrevet 30. juni 2018 På 27.6.2018 den 9.18, AnonymBruker skrev: Ts, har du forsøkt å ringe mental helse sin hjelpetelefon? Anonymkode: cadf0...cd7 Nei. Men jeg går fast til psykiater. TS Anonymkode: bc371...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helledussen Skrevet 9. juli 2018 #22 Del Skrevet 9. juli 2018 På 23.6.2018 den 15.49, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva jeg vil med å skrive dette her. Jeg føler meg bare så utrolig ensom. Og det gjør så vondt. TS Anonymkode: bc371...e0c Å skjerpe deg er et utrolig dårlig råd. Viktig at du gjør bra ting for deg selv. Viktig også med god søvn og mat men vet at det er vanskelig når du er midt i sjokket. Det er en ensom og veldig vond følelse. At du ønsker han tilbake er ganske normalt. Er det noen du kan snakke med om dette? Jo, noen ganger kan ting komme som lyn fra klar himmel. Den andre personen har ikke vært tydelig og ærlig. Jeg vet hvordan det er og skulle ønske det gikk an å trylle det vekk, men man har ikke annet valg enn å komme seg gjennom det. Ta en dag av gangen og fokuser på det som er bra for deg. Aktiviteter du vanligvis liker for eks. Men ta deg tid til å sørge for å få driten ut av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå