Gå til innhold

Sur mor ringte hjem til meg

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er bra du skal ta dette opp med sønnen din. Din sønn mente nok ikke noe vondt med det, men når jeg leser mellom linjene, så er gutten det er snakk om usikker pga at han ikke er så høy og kanskje han har blitt ertet for det før. Så her ville jeg tatt med sønnen min, etter en prat selvfølgelig, til denne gutten og forklart at han mente ikke noe vondt med det og at det var ikke meningen at han skulle føle seg mobbet. Det er ikke verre enn det. Det er bedre å si unnskyld og forklare hva man mente enn at gutten skal føle seg mindreverdig :jepp:

Endret av Kittykat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg.

Papirfly, mod.

Skrevet
52 minutter siden, Kittykat skrev:

Det er bra du skal ta dette opp med sønnen din. Din sønn mente nok ikke noe vondt med deg, men når jeg leser mellom linjene, så er gutten det er snakk om usikker pga at han ikke er så høy og kanskje han har blitt ertet for det før. Så her ville jeg tatt med sønnen min, etter en prat selvfølgelig, til denne gutten og forklart at han mente ikke noe vondt med det og at det var ikke meningen at han skulle føle seg mobbet. Det er ikke verre enn det. Det er bedre å si unnskyld og forklare hva man mente enn at gutten skal føle seg mindreverdig :jepp:

Ingen, selv ikke en 15-åring, tror at en 12-årig gutt som ikke er høyere enn sin egen lillesøster, syns at det er kult og greit at det blir påpekt og ledd av. Ingen. 12-åringen behøver ikke være veldig usikker på seg selv for å ta det ille opp. Det kan jo ikke tas på annen måte. Han mente noe vondt, han mente å gjøre narr av lav høyde. Det er svært ondskapsfullt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En kommentar som dette er no big deal og noe man gjør unna med en prat.

Han korte ungen, bør også venne seg til at verden ikke bare er god.

Anonymkode: 442f1...756

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...