Gå til innhold

Idiotisk krangel, hva synes dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en teit krangel her, og jeg er litt frustrert.

Kjæresten min og jeg har sett alle VM-kampene i dag på en pub like ved der vi bor. Han har vært på puben under alle kampene og drukket øl hele dagen, mens jeg har vært en del hjemme, og kommet og sett på andreomgangene (og ikke drukket noe alkohol). Under den siste kampen satt vi i en diger hjørnesofa der det var et par andre vennegjenger. Han som satt helt i hjørnet gikk forbi oss, så jeg måtte flytte knærne for å slippe ham ut, et par ganger. Den andre gangen sa kjæresten min "kan du gå den andre veien der vennene dine sitter?" Jeg vet ikke om det var vennene hans eller ikke som satt der, men det var uansett mye trangere å gå andre veien, og det spilte ingen rolle for min del at fyren gikk forbi tre ganger på en time. 

Den siste gangen han kom tilbake etter en røyk nektet kjæresten min å slippe ham forbi. "Gå den andre veien. Ikke press deg forbi dama mi," sa han. Fyren gadd ikke, "jeg vil gå her," sa han. Kjæresten min satte opp kneet i veien for ham: "Ja, bare prøv deg," sa han. "Greit," sa fyren og løfta opp beinet til kjæresten min så han mista balansen. De reise seg og knuffa litt til hverandre og fyren sine venner kom imellom dem og avslutta det, og sa til kjæresten min "hva er det du driver med? Ro deg ned!" og kjæresten min satt der og ropte til dem, men gjorde ikke noe fysisk.

Jeg ble så flau at jeg bare gikk. Jeg syntes det var totalt unødvendig av begge to og det ødela en veldig hyggelig kveld. Fyren måtte komme seg til sitteplassen sin på en eller annen måte og for meg hadde det ingenting å si hvilken vei han tok, og selv om han ikke var hyggelig og sa "unnskyld meg" mens han gikk forbi, var det ingenting å krangle om. Kampen var nesten slutt, vi skulle snart hjem. 

Nå er han sur. Vi er hjemme og han prøver hele tiden å forsvare det han gjorde. "Skal jeg bare la folk tråkke på meg på den måten?" "Jeg gidder ikke at folk behandler meg sånn." Han mener at jeg burde blitt igjen og støttet ham overfor denne andre vennegjengen, at de sa "haha, hvor er dama di?" etter at jeg dro og at han følte seg dum. Jeg synes begge var barnslige, og når man er ute på byen, så må man tåle at alle andre kanskje ikke er verdens høfligste uten å lage en diger scene.

Hva synes dere? 

Anonymkode: 3de71...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er en idiotisk krangel. 

Anonymkode: 73826...3b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dro fra han bare? Wow.

skjønner godt hvorfor han er sur. Du skulle ha backet han, du skulle ha støttet han og tatt han med deg da du gikk isåfall. Ikke bare dra alene som om han er bikkja di. Jenter med attitude wo ikke no turn on 

Anonymkode: 53a47...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det i morgen når han er edru. Total unødvendig oppførsel av kjæresten din. Jeg hadde blitt mektig irritert at han ikke kan oppføre seg på byen -men ypper til potensiell slåsskamp. Hvis han vil sitte helt i fred uten å bli forstyrret får han sitte hjemme hos seg selv og se kamp.

Anonymkode: a7bcd...9f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du dro fra han bare? Wow.

skjønner godt hvorfor han er sur. Du skulle ha backet han, du skulle ha støttet han og tatt han med deg da du gikk isåfall. Ikke bare dra alene som om han er bikkja di. Jenter med attitude wo ikke no turn on 

Anonymkode: 53a47...c93

Det var ikke jenta som hadde "attitude" her. Hun syns det var barnslig med "attituden" til kjæresten sin og syns det var teit at han reagerte som han gjorde og derfor gikk hun.

Jeg hadde også gått. 

Anonymkode: 73826...3b0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du dro fra han bare? Wow.

skjønner godt hvorfor han er sur. Du skulle ha backet han, du skulle ha støttet han og tatt han med deg da du gikk isåfall. Ikke bare dra alene som om han er bikkja di. Jenter med attitude wo ikke no turn on 

Anonymkode: 53a47...c93

Han kunne blitt med da jeg gikk, men han satt og fortsatte å krangle. Jeg gidder ikke blir med i en idiotisk krangel med fremmede på byen bare fordi kjæresten min er full og barnslig.

TS

Anonymkode: 3de71...f2d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din oppførte seg helt tåpelig. Han brukte deg som en unnskyldning for å klage på at han ikke fikk sett kampen i ro og fred.

Hvorfor er du sammen med han? 

Anonymkode: 97b9f...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...