Gå til innhold

Kan jeg teste på dere ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Konditorfrue
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

31

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Feil alder,men har jeg de samme evnene som deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grå/blå. Hest. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

dessverre feil. Men jeg vurderte blå ganske lenge. Dyret var katt, men det skal sies at jeg har hatt en skikkelig dragning til hester de siste åra, vurdert å begynne å ri.

Anonymkode: 68c5d...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Konditorfrue skrev:

Feil alder,men har jeg de samme evnene som deg..

Kanskje du kunne "spådd" meg litt da ? 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan du se/ta inn når det kommer til kjærlighetslivet mitt da? Du kan velge om du ser på nåtid eller fremover (eller begge deler) :) 

Anonymkode: bece3...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er jeg og hvordan ser jeg ut? Er jeg lykkelig? 

Anonymkode: e1911...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue

Vet ikke helt hvor flink jeg er,men jeg sanndrømme mye,og har sterk intuisjon,men i perioder mye mer enn i andre,jeg har aldri spådd slik,jeg får bare plutselig opp ting,styrer d ikke selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk en liten advarsel fra veninna mi ved siden av her, som har evner. Hun sier at du må være forsiktig med å ikke bruke evnene som underholdning, de er ment å hjelpe folk som virkelig trenger det. F.eks om du får opp at en kollega sliter, så kan du gi visse råd til denne kollegaen. Vær og forsiktig med å ta penger for evnene, de skal brukes til å hjelpe, gratis.

Anonymkode: 68c5d...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue
Akkurat nå, Konditorfrue skrev:

Vet ikke helt hvor flink jeg er,men jeg sanndrømme mye,og har sterk intuisjon,men i perioder mye mer enn i andre,jeg har aldri spådd slik,jeg får bare plutselig opp ting,styrer d ikke selv

Men jeg føler at du ts er en følsom og varmt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg fikk en liten advarsel fra veninna mi ved siden av her, som har evner. Hun sier at du må være forsiktig med å ikke bruke evnene som underholdning, de er ment å hjelpe folk som virkelig trenger det. F.eks om du får opp at en kollega sliter, så kan du gi visse råd til denne kollegaen. Vær og forsiktig med å ta penger for evnene, de skal brukes til å hjelpe, gratis.

Anonymkode: 68c5d...d30

Veldig godt poeng 👍💜

Anonymkode: 89018...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket yrke har jeg nå, og hva ville jeg helst blitt dersom jeg skulle byttet og omskolert meg?

Anonymkode: 637f4...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Veldig godt poeng 👍💜

Anonymkode: 89018...11e

Det er jeg enig i, ville aldri tatt penger for det og dette er bare for å teste, har aldri testet før og egentlig avfeid det jeg en sjelden gang får opp som tilfeldig selvomndet er merklig. Siden det er så sjeldent. Om jeg kan hjelpe folk, det vet jeg ikke... tror ikke jeg har så sterke evner, vet ikke om jeg har evner i det heletatt. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg fikk en liten advarsel fra veninna mi ved siden av her, som har evner. Hun sier at du må være forsiktig med å ikke bruke evnene som underholdning, de er ment å hjelpe folk som virkelig trenger det. F.eks om du får opp at en kollega sliter, så kan du gi visse råd til denne kollegaen. Vær og forsiktig med å ta penger for evnene, de skal brukes til å hjelpe, gratis.

Anonymkode: 68c5d...d30

Jeg har også evner og kan ta inn energier og slikt. Det er aldri noen som har spådd riktig på meg da, men jeg legger kort og spår og driver også med healing. Har gått thetahealing kurs.

Jeg tror at evner ikke blir ødelagt av å bruke det for å trene seg og for underholdning. Jeg mener også at det er viktig med energiveksling. Jeg mener at man ikke skal være redd for å ta i mot penger eller gaver for det man gjør. 

Vi lærte på Thetahealing at å hjelpe andre er viktig, men det er også viktig å få anerkjennelse for det man gjør. Og alle trenger penger for å leve. Alle tar betalt for tjenester ellers, så jeg mener at man også skal kunne ta i mot penger for slike tjenester som tilbys i denne tråden. Ikke i denne tråden, men hvis man driver med sånn type tjeneste, så mener jeg at man har rett på å få betalt for det også. 

Dette er en hobby/leke/teste-tråd, og man må jo prøve seg før man blir god. :) 

Jeg syns ikke du gjør noe galt ved å tilby reading til folk på forumet her, TS. 

Anonymkode: bece3...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan du se/ta inn når det kommer til kjærlighetslivet mitt da? Du kan velge om du ser på nåtid eller fremover (eller begge deler) :) 

Anonymkode: bece3...c71

Tør ikke å si noe om fremtiden egentlig. Men akkurat nå ser det stille ut. Men det tar seg opp snart (eneste jeg vil si om fremtid) 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tør ikke å si noe om fremtiden egentlig. Men akkurat nå ser det stille ut. Men det tar seg opp snart (eneste jeg vil si om fremtid) 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Du har helt rett i at det er stille nå. :) 

Jeg kan jo ikke svare for fremtiden min, jeg heller, men jeg tror du har rett der også. Håper det i hvert fall. :) 

Takk :smilyblomst:

Anonymkode: bece3...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er jeg og hvordan ser jeg ut? Er jeg lykkelig? 

Anonymkode: e1911...d52

28. Sånn mellomblond slank og ca 167 cm. Du har det helt ok. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket yrke har jeg nå, og hva ville jeg helst blitt dersom jeg skulle byttet og omskolert meg?

Anonymkode: 637f4...38c

Tror du jobber med noe innenfor kontorarbeid. Vet ikke direkte hva du kunne byttet med, men kanskje noe som ingår litt mer fysisk og ikke så stillestittende. Ikke direkte fysisk heller. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvor er jeg akkurat nå?

hvilken farge har min bil?

Anonymkode: 965b4...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor er jeg akkurat nå?

hvilken farge har min bil?

Anonymkode: 965b4...1fc

Jeg føler at du er i en bil eller en mindre leilighet, ganske mørkt. Kanskje litt utenfor oslo eller en annen storby. Den er svart

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at du er i en bil eller en mindre leilighet, ganske mørkt. Kanskje litt utenfor oslo eller en annen storby. Den er svart

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lilla bil og er på jobb, jobben ser ut som et kontor, ikke leilighet og på bygda. Så her stemte ingenting.

Anonymkode: 965b4...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lilla bil og er på jobb, jobben ser ut som et kontor, ikke leilighet og på bygda. Så her stemte ingenting.

Anonymkode: 965b4...1fc

Nei det var veldig feil gitt. Tror jeg må ta opp igjen tråden imorgen, ikke sovet på en stund 😅 kanskje jeg treffer mer når jeg er våken i hue.  

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...