Gå til innhold

Kan jeg teste på dere ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Konditorfrue skrev:

Feil 

Virker ikke som jeg klarer å nå inn på deg. Virker som jeg kommer lett inn på noen og noen andre er det omtrent helt stengt for. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Konditorfrue
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Virker ikke som jeg klarer å nå inn på deg. Virker som jeg kommer lett inn på noen og noen andre er det omtrent helt stengt for. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Ok,takk for svarene 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Konditorfrue skrev:

Et siste spørsmål (sorry at jeg maser) hvordan vil du beskrive meg dom person, og min mann..du er ganske flink forresten 👍

Jeg ville beskrevet deg som litt tilbaketrukket, men egentlig en varm og snill person. Og mannen din som en koslig type, litt stille og rolig men kan se han for meg forrand grillen 😝 og at han liker å ta livet med ro. Dere er et jordnært par. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

At du fikk ifra kjæresten din ikke fordi du ikke elsker han, men fordi det var et vanskelig forhold. Hvis det er riktig så skal jeg se om jeg inn noe på løsning

Anonymkode: 1e1f3...3cd

 

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Og nei. Han slo opp med meg. Men fortsatte å kontakte meg. Jeg ba ham holde seg helt unna, for å skåne meg selv. 

Anonymkode: beed0...bf9

Var det for langt unna? 🤔

Anonymkode: beed0...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville beskrevet deg som litt tilbaketrukket, men egentlig en varm og snill person. Og mannen din som en koslig type, litt stille og rolig men kan se han for meg forrand grillen 😝 og at han liker å ta livet med ro. Dere er et jordnært par. 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Vi er jordnære og sosiale. Snille begge to,forstod d med grillen 😊jeg er litt mer tilbaketrukket enn han,men vi er veldig omsorgsfulle begge to 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2018 den 1.41, FrodeF skrev:

 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

venninna mi er vant til slike som deg og gir bare et stort smilefjes tilbake:blomst::hjerter::hjerter:  ikke ta livet så seriøst og se livet i et bredere perspektiv så vil du få det bedre med deg selv hehe.

Anonymkode: 68c5d...d30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i himmelens navn skulle dette stemme? Det er en evne, som alle andre evner. Tror du det skjer noe skikkelig galt hvis en sanger tar penger for å bruke sangstemmen sin? Hva skjer hvis en med talent for å snekre tjener penger som snekker?

Anonymkode: 7fb6e...51d

Det er en evne som kan bli redusert om man misbruker den. Ikke spør meg hvorfor det kanskje er slik, jeg tror ingenting, det er veninnen min som mente det kunne være slik. Det trenger jo ikke være en sannhet selv om hun føler det slik.

Anonymkode: 68c5d...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en evne som kan bli redusert om man misbruker den. Ikke spør meg hvorfor det kanskje er slik, jeg tror ingenting, det er veninnen min som mente det kunne være slik. Det trenger jo ikke være en sannhet selv om hun føler det slik.

Anonymkode: 68c5d...d30

Ja, men jeg lurer på hvorfor det å motta penger, eller bruke den for underholdning skulle være å «misbruke» evnen. Hvis vi går ut fra at evner og talenter er gaver fra gud (det er det folk med samme argumenter som venninna di oftest mener), så må det jo gjelde alle talenter. Adele burde bare ha sunget for familie og venner som trenger oppmuntring, og skulle ha mistet sangstemmen i det hun begynte å tjene penger på den eller underholde folk med musikken sin. 

Anonymkode: 7fb6e...51d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test på meg og :)

Hva angrer jeg mest på?

Anonymkode: 42f43...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Test på meg og :)

Hva angrer jeg mest på?

Anonymkode: 42f43...48e

En eller annen investering ? 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2018 den 22.35, Forever22 skrev:

Nei men du er inne på det! :) begynner på J. 
Vet du hva barnet i magen skal hete? holder med bokstav! :) 

Sander

Anonymkode: f3b46...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har du tid til å spå meg også? Kjærlighet💗.  gir deg selvfølgelig tilbakemelding♡

Anonymkode: a3fca...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken farge har jeg på kjolen min akkurat nå? :) 

Anonymkode: d2d9c...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev dette som egen tråd men legger det inn her og...

Kvinne 44. Hatt en relasjon til mann 60. Brutt grunnet omstendigheter. 

Jeg trenger å vite om du får opp noe i denne situasjonen? Vet selvsagt mye om situasjonen nå men lurer veldig på dette med følelser - er de der enda?hva tenker han om meg og situasjonen nå? Blir det endring?

Kommer vi til å få en god prat snart?

Kontakter han meg igjen? Er han lei seg? I det hele tatt lurer jeg på om du ser noe om relasjonen vår og hvordan det er /blir, særlig fra hans side. 

Anonymkode: 9ec40...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev dette som egen tråd men legger det inn her og...

Kvinne 44. Hatt en relasjon til mann 60. Brutt grunnet omstendigheter. 

Jeg trenger å vite om du får opp noe i denne situasjonen? Vet selvsagt mye om situasjonen nå men lurer veldig på dette med følelser - er de der enda?hva tenker han om meg og situasjonen nå? Blir det endring?

Kommer vi til å få en god prat snart?

Kontakter han meg igjen? Er han lei seg? I det hele tatt lurer jeg på om du ser noe om relasjonen vår og hvordan det er /blir, særlig fra hans side. 

Anonymkode: 9ec40...29f

Ble dette for vanskelig`?

Anonymkode: 9ec40...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei ☺️ Kan du si noe om min jobbsituasjon fremover?

Anonymkode: 1383d...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker jeg meg mest av alt, og vil jeg få det? 

Anonymkode: beed0...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Fant igjen min gamle tråd her! Jeg tar den opp igjen hvis noen vil prøve 😊 -TS 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fant igjen min gamle tråd her! Jeg tar den opp igjen hvis noen vil prøve 😊 -TS 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Så kjekt🥰❤️ Jeg vil gjerne prøve! Lurer på forholdet til kjæresten min, hva som kommer opp der? Og lurer på om jeg vil føle meg i bedre form utover våren og sommeren? Tusen takk❤️

Anonymkode: d3d31...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...