Gå til innhold

Har uerfarne menn et behov for å forsvare hvorfor de ikke får utløsning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung kvinne med en del erfaring, men noe jeg har bitt meg merke i er at tilsynelatende uerfarne gutter og jomfruer som sliter med å komme etter 20 minutter eller å i det hele tatt komme, alltid har et slags behov for å forklare hvorfor?

Typisk er ting som at det kun er prestasjonsangst fra demmes side og at det er ingenting galt med meg selv om de ikke kommer og attpåtil skal de gjerne overøse meg med komplimenter for utseendet mitt. 

Jeg er vant med at uerfarne gutter og jomfruer sliter litt med utløsning(såklart ikke alle), og jeg vier det ikke en eneste tanke særlig da om jeg selv kommer. Da er jeg allerede tilfredsstilt. Men det at jeg stadig får høre fra mine uerfarne partnere at det er ikke noe galt med meg, jeg er så deilig osv har begynt å gjøre meg usikker. Jeg var aldri usikker tidligere. Men nå er jeg det. Fordi de alltid skal forsikre meg om at det ikke er noe galt med meg fordi jeg er jo så deilig. Nei, skulle det være noe galt med meg da? Siden det blir påpekt hver gang du ikke kommer? 

Jeg er ikke en skjør jente som trenger å bli trøstet og aller minst i forbindelse med sex. 

Hvorfor dette behovet for å forsikre jenta om at det ikke feiler henne noe om man selv ikke kommer? Kan man ikke bare nyte det som fungerer? 

Anonymkode: 6cfba...9b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en gutt (som ikke er uerfaren) som kan slite med å komme med nye jenter.

Grunnen til at de overøser deg med komplimenter er at de garantert opplever at jenter begynner å tvile på seg selv når de ikke "klarer å få mannen til å komme".

Selvopplevd. En jente forlot meg, og mistenker det var delvis fordi jeg ikke ga henne den ego-boosten det var å få meg til å komme..

Anonymkode: f3411...327

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gutt (som ikke er uerfaren) som kan slite med å komme med nye jenter.

Grunnen til at de overøser deg med komplimenter er at de garantert opplever at jenter begynner å tvile på seg selv når de ikke "klarer å få mannen til å komme".

Selvopplevd. En jente forlot meg, og mistenker det var delvis fordi jeg ikke ga henne den ego-boosten det var å få meg til å komme..

Anonymkode: f3411...327

Så dere mener det som omsorg for jenten. Men hva om jeg sier at jenta i utgangspunktet hadde god selvtillit i sengen, men først begynte å tvile på seg selv etter at gutten overøser henne med komplimenter når han ikke klarer å komme? 

Selverfart! Jenten merker fort om det er for å kompensere for egen usikkerhet... 

Anonymkode: 6cfba...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd at en mann har hatt problemer med å komme. Er du kanskje litt vid, ts? 

Anonymkode: f73f6...2dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere mener det som omsorg for jenten. Men hva om jeg sier at jenta i utgangspunktet hadde god selvtillit i sengen, men først begynte å tvile på seg selv etter at gutten overøser henne med komplimenter når han ikke klarer å komme? 

Selverfart! Jenten merker fort om det er for å kompensere for egen usikkerhet... 

Anonymkode: 6cfba...9b1

I mitt tilfelle ville det vært ment som omsorg, nettopp fordi mange jenter tar sånn på vei.

Vel, da får du vel bare si at du ikke tar deg nær av det og at du forstår at man ikke kan styre kroppen alltid (det er dette jeg vil høre).

Anonymkode: f3411...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for at de er redd du skal tro at du er grunnen til at de ikke kommer. Slapp av litt..

Anonymkode: 6893e...41d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er mange som har det samme problemet, er det kanskje noe annet som er problemet?

Anonymkode: d82c3...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2018 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd at en mann har hatt problemer med å komme. Er du kanskje litt vid, ts? 

Anonymkode: f73f6...2dc

Ååh, kvinneguiden ass. Fornekter seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Boodelooap skrev:

Ååh, kvinneguiden ass. Fornekter seg ikke.

Kvinneguiden leverer. ;) Akkurat som om en kvinne hadde spurt om en annen kvinne om hun var vid....;)

Anonymkode: 1646b...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...