Gå til innhold

Hva gjør man når sex livet dør ut???


anni83

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med kjæresten min i 2 år, vi er begge i 30 årene.

I begynnelsen hadde vi et supert sex liv. Etter et lite år begynte det å dabbe av. Nå er det 3! Mnd siden sist. 

Jeg har alltid vært gla i sex, men har mistet totalt selvtilliten på det området da han aldri tar insj. Han sier at kropp sier han ikkje så mye, så han tenner heller ikke på nakenhet.  Jeg har aldri vært sammen med en mann som er så lite intr i sex. Og min egen sexlyst har nesten forsvunnet😔

Er det noen som har noen gode råd/erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring når sexlivet dabbet ut var at han hadde en annen som tok all oppmerksomheten hans. 

Anonymkode: 4ca8c...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt han om dette. Han sier det ikke er det og at det er meg han vil ha. Jeg må tro han på dette. Han sier også at han vil at sexen skal ta seg opp igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få han i bevegelse. Trim el gå tur osv, kanskje sammen. Tipper dere etterhvert ikke kommer til soverommet før han hopper på deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel der vi har stagnert litt... jeg vet ikke hva vi skal gjøre, og ikke han heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Gent82 skrev:

Få han i bevegelse. Trim el gå tur osv, kanskje sammen. Tipper dere etterhvert ikke kommer til soverommet før han hopper på deg 

Han er veldig aktiv og trener nesten hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har en fetish eller noe annet han tenner på som han ikke har turt å snakke med deg om? Noe han synes er skikkelig hot, men er redd du ikke skal synes noe om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gent82 skrev:

Er du relativt i form også?

Vi trener sammen hver uke. Han er sprekere en meg ( sykt god form, jeg er i god form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Honeybunny113 skrev:

Kanskje han har en fetish eller noe annet han tenner på som han ikke har turt å snakke med deg om? Noe han synes er skikkelig hot, men er redd du ikke skal synes noe om. 

Ja, det kan godt hende. Og det hadde vært helt Okay.. jeg har spurt om det er noe spesifikt han tenner på, men benekter det. Virker nesten som han ikke tenner på noen ting... sykt kjipt😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Først prøver man å snakke om det, og hvis det ikke funker går man videre på en ryddig og grei måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre som i gjøre det slutt? Det er ikke aktuelt... mannen min❤️ Virker som det er en psykologisk sperre i hode hans, som gjør ting vanskelig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, anni83 skrev:

Har vært sammen med kjæresten min i 2 år, vi er begge i 30 årene.

I begynnelsen hadde vi et supert sex liv. Etter et lite år begynte det å dabbe av. Nå er det 3! Mnd siden sist. 

Jeg har alltid vært gla i sex, men har mistet totalt selvtilliten på det området da han aldri tar insj. Han sier at kropp sier han ikkje så mye, så han tenner heller ikke på nakenhet.  Jeg har aldri vært sammen med en mann som er så lite intr i sex. Og min egen sexlyst har nesten forsvunnet😔

Er det noen som har noen gode råd/erfaringer? 

Samme her. Jeg har fortsatt høye drifter men jeg har sluttet å se på meg selv som et seksuelt vesen rundt han. Jeg orker ikke å prøve lenger, har gitt opp helt. Vi har hatt sex én gang i 2018. 

Har ingen råd utenom å prate med han. Kan du leve uten sex? Etter 2-3 år med lite til ingenting sex så begynner jeg å slite. Vurderer ikke enda å slå opp men jeg merker at tankene mine vandrer... :( 

Anonymkode: 87f3f...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ha skrevet om mitt tidligere ekteskap. Han viste seg å være homofil og lever i dag i et forhold med en mann. 

Utad var han homofob, så ikke la deg lure av det...

Anonymkode: 92e7c...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er slik som typen din. Nakne kropper betyr ikke en dritt for meg. Nå ser jeg KGfolket sier han er både utro og deppa, men det kan faktisk hende han har lav sexlyst. Å mase på en med lav sexlyst forsterker problemet.

Anonymkode: d9f88...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, anni83 skrev:

sykt god form

Erfaringsmessig ligger svaret her. (Ekstremt) høy fysisk aktivitet dreper all sexlyst.

Anonymkode: aefa5...314

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erfaringsmessig ligger svaret her. (Ekstremt) høy fysisk aktivitet dreper all sexlyst.

Anonymkode: aefa5...314

I form av å være konstant fysisk sliten da eller?

Jeg har litt samme problem som TS, der kjæresten ikke har vært interessert i sex overhodet i to siste månedene. I samme periode har han trent veldig mye, på grunn av en konkurranse han skal være med i. Jeg har vel egentlig avfunnet meg med at han ikke tenner på meg lenger, men om det kan være andre grunner...

Anonymkode: 9e303...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jentadi skrev:

Kan han være deprimert? Da ryker ofte sexlysten.

Da hadde han ikke trent så mye tror jeg.

Mulig han begynner å bli gay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...