Gå til innhold

Han har kontakt med x’n


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er samboere, vi har ikke bodd sammen lenge. Han har fortsatt kontakt med x’n sin, han har screenshotta nakenbilder av henne på mobilen sin fra snap, han sier han gjorde det fordi hun skulle få en bekreftelse (hun har/hadde psykiske problemer). Bildene oppdaget jeg ved en tilfeldighet på Apple TV. Etter jeg fant ut av det, sa jeg til han at jeg ikke syns noe om at de hadde kontakt og at jeg ikke finner meg i sånt. 

Nå har hun funnet seg en ny type, og jeg leste meldinger han har sent med henne, og nå maser han sykt på henne, han har invitert henne med på tur fordi han ikke har noen andre å reise med.. 

Jeg prøver å ta opp dette med han, men han tar det ille opp og bortforklarer.. han tar ikke initiativ til å prate om det, han er generelt dårlig til å prate. Han har sletta henne fra telefonregisteret sitt, så jeg ikke skal se at hennes navn dukker opp på telefonen hans..

 

Overreagerer jeg? Er dette greit?

 

Anonymkode: 32edb...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er samboere, vi har ikke bodd sammen lenge. Han har fortsatt kontakt med x’n sin, han har screenshotta nakenbilder av henne på mobilen sin fra snap, han sier han gjorde det fordi hun skulle få en bekreftelse (hun har/hadde psykiske problemer). Bildene oppdaget jeg ved en tilfeldighet på Apple TV. Etter jeg fant ut av det, sa jeg til han at jeg ikke syns noe om at de hadde kontakt og at jeg ikke finner meg i sånt. 

Nå har hun funnet seg en ny type, og jeg leste meldinger han har sent med henne, og nå maser han sykt på henne, han har invitert henne med på tur fordi han ikke har noen andre å reise med.. 

Jeg prøver å ta opp dette med han, men han tar det ille opp og bortforklarer.. han tar ikke initiativ til å prate om det, han er generelt dårlig til å prate. Han har sletta henne fra telefonregisteret sitt, så jeg ikke skal se at hennes navn dukker opp på telefonen hans..

 

Overreagerer jeg? Er dette greit?

 

Anonymkode: 32edb...27b

Selvfølgelig er ikke dette greit, og det tror jeg du vet selv også. Du må slutte å la han tråkke på deg og stå opp for deg selv.. Gå fra han, så kan drittsekken bare styre med eksen sin. 

Anonymkode: f0882...8ec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke greit i det hele tatt. Han manipulerer deg og har sikkert gjort det samme med eksen før deg med tanke på hvordan han driver på med henne fremdeles. Sikkert selv gitt henne psykiske problemer pga det eller noe. Dump han. Det der blir aldri bra. 

Anonymkode: 66778...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart er ikke dette Ok oppførsel! Han er jo tydelig ikke over henne. Han hadde fått et ultimatum. Da hadde du også sett om det er du eller exen som betyr mest for han.

Anonymkode: 0c4be...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sammen med en selvsentrert idiot. Ut i sommernatta, ta musikk på ørene og bare kjenn hvor deilig det er å leve... Uten en dust som ødelegger psyken din.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit??? Er smurfer blå??? Kjipt er det. Men du har nok kysset en frosk som aldri blir en prins.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han maser og inviterer henne til å reise bort med han? Han har ingen andre å reise med???? 

Om du overreagerer? Vil vel heller si du reagerer for mildt!  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort noen forsøk på å ta det opp med han en gang, ville bare gitt faen i hele fyren. Det gjør jo han i deg i hvert fall 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hva folk finner seg i. Han der verken elsker deg, eller respekterer deg. Be han kutte henne tvert og la deg ha mer tingang for å få tilbake tillitten og be han unnskylde og forklare hva han mener med "har ingen andre å dra med?" Og hvorfor han snakker med henne. Ekser skal ikke være en del av livet ditt (normalt sett)

Anonymkode: 3dbb2...da1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som eksen min! Jeg meldte meg ut av det dramaet deres, det burde du og, for han kommer sikkert aldri til å innrømme at han savner hu, men han kommer aldri til å slutte å prate/snappe/følge henne på intsagram når han allerede har fått nakenbilder av henne mens dere er sammen!

Anonymkode: 5e33f...28d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har psykiske problemer ja, det var en fin unnskyldning. En oppbrukt en ut i fra mange innlegg her inne på KG, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er samboere, vi har ikke bodd sammen lenge. Han har fortsatt kontakt med x’n sin, han har screenshotta nakenbilder av henne på mobilen sin fra snap, han sier han gjorde det fordi hun skulle få en bekreftelse (hun har/hadde psykiske problemer). Bildene oppdaget jeg ved en tilfeldighet på Apple TV. Etter jeg fant ut av det, sa jeg til han at jeg ikke syns noe om at de hadde kontakt og at jeg ikke finner meg i sånt. 

Nå har hun funnet seg en ny type, og jeg leste meldinger han har sent med henne, og nå maser han sykt på henne, han har invitert henne med på tur fordi han ikke har noen andre å reise med.. 

Jeg prøver å ta opp dette med han, men han tar det ille opp og bortforklarer.. han tar ikke initiativ til å prate om det, han er generelt dårlig til å prate. Han har sletta henne fra telefonregisteret sitt, så jeg ikke skal se at hennes navn dukker opp på telefonen hans..

 

Overreagerer jeg? Er dette greit?

 

Anonymkode: 32edb...27b

Les over det du selv har skrevet og tenk over hvorfor du finner deg i sånn behandling. Du er vel mer verdt, synes du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du underreagerer kraftig ts! Han elsker deg ikke og respekterer deg ikke. Gjør det slutt og finn deg en ordentlig mann istede! 

Anonymkode: 07ea5...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Mousj skrev:

Er det greit??? Er smurfer blå??? Kjipt er det. Men du har nok kysset en frosk som aldri blir en prins.

Men hvis Mette Marit skiller seg, og han gifter seg med henne, blir han prins da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mass skrev:

Hun har psykiske problemer ja, det var en fin unnskyldning. En oppbrukt en ut i fra mange innlegg her inne på KG, synes jeg!

Rart det der. Nå skylder folk på psykiske problemer. Slik holdt ikke vi på i vår ungdom. Da var det fylla som hadde skylda.

Til deg Ts. Han er sikkert glad i deg også, selv om han fortsatt er glad i x. Jeg tror dere kan håpe på at han vil like dere livet ut, uansett hvor mange ganger han bytter dame.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...