Gå til innhold

Hva synes du er tåpelig på sosiale medier?


rebella81

Anbefalte innlegg

Hele den "Rampelys-kategorien" her på Kvinneguiden er vel temmelig patetisk!!                   

Folk leser alt de finner om hva forskjellige "kjendiser" driver med til enhver tid. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden for å kritisere hver minste lille ting som disse "kjendisene" finner på.          

Hva med å ligge langt unna det for eksempel bloggerne finner på da, og aldri gi dem noe oppmerksomhet?  

Anonymkode: d1ce9...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det dummeste og mest provoserende jeg ser er kjerringer som henger på kvinneguiden for å slenge dritt om andre og deres liv. Finnes vel ikke noe mer patetisk! Skaff dere et liv og kom ned fra deres høye hest! 

De dårligste forbildene i landet finner man blant denne gjengen (ikke alle selvsagt, men mange). Flaut! 

Anonymkode: e09a8...1b9

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele den "Rampelys-kategorien" her på Kvinneguiden er vel temmelig patetisk!!                   

Folk leser alt de finner om hva forskjellige "kjendiser" driver med til enhver tid. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden for å kritisere hver minste lille ting som disse "kjendisene" finner på.          

Hva med å ligge langt unna det for eksempel bloggerne finner på da, og aldri gi dem noe oppmerksomhet?  

Anonymkode: d1ce9...1c0

Interessant. En ting er å dra opp en tråd som har ligget brakk i snart ett år. En annen ting er å bomme helt på hva TS etterspør. Og en tredje ting er å komme med utsagn som ikke har en fjert av ei rot i virkeligheten. 

Bra jobba ... :sarkasme:

Anonymkode: 944a9...3fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til trådtittel, orket ikke lese innlegget.

Reprisene av kommentarer på en selfie. Det er jo bare det samme om igjen om hvor flott og fin hun er. 

Jeg kan synes at folk er flotte, men har ikke dette behovet for og kommentere det på vert bilde. 

Overdreven bruk av emojis. Hjerte hjerte, flammer, kyssesmiley. nesten så man kan tro folk er kjærester, men så poster de hjerter til mange andre også og man kan lure på hvem av de man egentlig er kjæreste med...

 

Anonymkode: 30a90...130

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som stadig vekk kommer med kryptiskdramatiske oppdateringer. Når noen spør hva som skjer, så skal de plutselig ikke utdype eller kommer med en billig unnskyldning for å ikke svare.

Anonymkode: 480b8...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som legger ut det styggeste bildet av seg selv, og folk bare: så fiiiin! 

Anonymkode: 5162b...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 22.00, Mariecurie skrev:

Instagram; #livet leker# Vet ikke hvorfor, men får noia hver gang.

Facebook; «kose meg med rødt i glasset»

uh, helt enig. får brekninger🤮

Anonymkode: 73ca1...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.6.2018 den 7.32, My <3 skrev:

Haha!! SÅ enig. Kunne godt tenke meg å bytte bilde nå egentlig. Mitt er 4-5 år gammelt og er liksom litt gått ut på dato i forhold til hårsveis osv. Men jeg orker bare ikke pga oppmerksomheten 😂 Ikke at jeg er så vakker at folk blir helt satt ut, men folk kommentarer uansett, og jeg synes det er så  flaut.

Har også lagt merke til at stygge profilbilder også får komplimenter. "Fine deg ❤" er en typisk kommentar da. Når man egentlig ikke synes vedkommende er fin, men føler at man må skrive noe pent likevel.

Selfies er megakleint. Mange voksne mennesker som legger ut selfies på instagram men teksten "God mandag alle sammen 🌸"  "Mood", "Endelig fredag" ...kleint 😳

Jeg har nettopp endret profilbildet mitt på facebook, uten å få noen likes eller kommentarer. Det klarte jeg ved å skjule posten/bildet fra tidslinjen min. Hater når folk kommer med kommentarer og likes på slike bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...