AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Jeg er ikke no Lilli Bendriss, for å si det sånn, men jeg tenkte jeg skulle kaste meg på denne spåbølgen på KG Så da gjør vi det sånn: du skriver navnet ditt og navnet på en som betyr mye for deg. Det kan ikke være Brad, fordi du likte Brad Piitt skikkelig godt i den filmen hvor han hadde bar overkropp, men det må være en som faktisk er i livet ditt. Så ser vi hva jeg kommer opp med. Du må gi tilbakemelding, for jeg vil vite om det hvis jeg har sagt at du og Kåre kommer til å gifte dere og få fire barn, og så er Kåre katten til mora di. Ok? Vi prøver med tre stykker i første omgang. Anonymkode: 396b6...6be 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #9 Skrevet 20. juni 2018 R & S . Jeg har sjeldent navn, han utenlandsk...så det legger jeg ikke ut her 😛 Hva var vi og hva er vi? hva skjer med oss i fremtiden? jeg forventer absolutt ikke at vi blir gift eller noe, føler bare denne personen er i livet mitt av en grunn. Anonymkode: 807f5...b2d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #10 Skrevet 20. juni 2018 R & S . Jeg har sjeldent navn, han utenlandsk...så det legger jeg ikke ut her 😛 Hva var vi og hva er vi? hva skjer med oss i fremtiden? jeg forventer absolutt ikke at vi blir gift eller noe, føler bare denne personen er i livet mitt av en grunn. Anonymkode: 807f5...b2d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #11 Skrevet 20. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Maria og Ole. Anonymkode: 351ff...8c2 Ok, jeg får opp en som er veldig flink til å hjelpe andre. Svært empatisk, men også praktisk. Jobber kanskje i helsevesenet? Denne personen er som et lys som har hjulpet den andre til å finne veien ut av den mørke tunnelen, for å bruke et forslitt uttrykk. En som har slitt, men som begynner å komme seg på beina. Og jeg ser mange rosa hjerter. Ikke røde. Rosa Anonymkode: 396b6...6be
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #13 Skrevet 20. juni 2018 13 minutter siden, Eline993 said: Eline og Christian Jeg får opp at slitet har vært verdt det, og at dere står foran en helt ny epoke i livet, hvor ting blir lettere. Det kan virke som det har vært en slags «test» og at dere klarte den. Får også opp et jackpot-tegn, så dette skal være VELDIG positivt. Anonymkode: 396b6...6be
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #14 Skrevet 20. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg får opp en som er veldig flink til å hjelpe andre. Svært empatisk, men også praktisk. Jobber kanskje i helsevesenet? Denne personen er som et lys som har hjulpet den andre til å finne veien ut av den mørke tunnelen, for å bruke et forslitt uttrykk. En som har slitt, men som begynner å komme seg på beina. Og jeg ser mange rosa hjerter. Ikke røde. Rosa Anonymkode: 396b6...6be Pokker, feil ole, den du beskriver heter også det,men det er jo min fetter 😁 Anonymkode: 351ff...8c2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #16 Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Pokker, feil ole, den du beskriver heter også det,men det er jo min fetter 😁 Anonymkode: 351ff...8c2 Hahaha! Jeg hadde tenkt å skrive at de rosa hjertene sannsynligvis betyr at det er familie, ikke kjærlighet Anonymkode: 396b6...6be 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #17 Skrevet 20. juni 2018 23 minutter siden, Boblee said: Tina og Anders Beklager at jeg hoppet over deg i sted! Jeg får opp noe ingen liker å høre, nemlig at du har alle svarene selv. Det du leter etter, er der, men du må være åpen for å høre på din egen intuisjon. Også får jeg opp lyseblått. Noe med en liten gutt. Anonymkode: 396b6...6be
Boblee Skrevet 20. juni 2018 #19 Skrevet 20. juni 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager at jeg hoppet over deg i sted! Jeg får opp noe ingen liker å høre, nemlig at du har alle svarene selv. Det du leter etter, er der, men du må være åpen for å høre på din egen intuisjon. Også får jeg opp lyseblått. Noe med en liten gutt. Anonymkode: 396b6...6be Takk for svar! Det første ga mening, har sagt det til meg selv lenge, at jeg vet svaret, men vil liksom ikke helt innfinne meg med det. Men den lille gutten vet jeg ikke noe om, men kanskje han skal bli pappa til en liten gutt. Hvis det viser seg å være tilfelle nå så bøyer jeg meg i støvet 😂 Endret 20. juni 2018 av Boblee
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #20 Skrevet 20. juni 2018 30 minutter siden, AnonymBruker said: Evy og Mons Anonymkode: 2acfd...953 Ok, jeg får opp en som tenker litt for svart/hvitt av og til, og en som er en mester i å få deg til å skifte mening. Det ene øyeblikket tror du han er slem, men så viser det seg at han mente å gjøre noe positivt. Det neste øyeblikket tror du du vet akkurat hvor du har ham, men så gjør han noe som forvirrer deg. Han er god på bunnen, og han liker å være litt uberegnelig. Det følger liksom med på kjøpet. Ser en stjernehimmel, så det er kanskje en som liker natten best? Anonymkode: 396b6...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå