Gå til innhold

Er jeg bedt ut på date/håper han noe seriøst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann tok kontakt etter å ha møtt meg på fest/sammen med andre bekjente veldig tidlig i år. Han addet meg fort på facebook og spurte om snapchat i tillegg. Jeg bruker nesten ikke snap, men han sender veldig ofte. Ikke bare der, han sender på facebook også. Om alt og ingenting! Jeg føler absolutt ingenting for han... han er god nok som en bekjent, men er ikke en jeg finner særlig interessant eller tiltrekkende. Han har ingenting jeg ser etter i en mann...kan nevne at han er en del år eldre enn meg. Nå har han altså spurt om jeg vil være med han ut eller på en kjøretur et sted i nærmeste fremtid. Det er alltid han som tar initiativ. 

Jeg har ikke så lyst og bli med han 😕 jeg har alltid likt å dra på tur i bil, og dette gjorde jeg ofte før da jeg var svært ung sammen med menn som var interessert..men jeg så på de som venner og skjønte kanskje ikke helt at de ville noe mer. Det endte bare med at det fadet sakte men sikkert ut med dem. Og nå er det han her. Jeg er bare litt usikker på hvordan jeg skal avslutte det. Han har ikke sagt noe rett ut, men jeg skjønner på handlingene hans, at han kanskje vil ende med og bli såret. 

Jeg virker vel veldig innbilsk om jeg sier at jeg ikke er interessert?! Får bare prøve og fade ut..

Anonymkode: 37082...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell han at du ikke er interessert i dating/kjæreste/sex, osv. Du behøver ikke å gjøre det til en stor greie. Bare si det sånn som det er :)

Anonymkode: 5968c...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...