Gå til innhold

Bio-mor blir aldri ferdig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.6.2018 den 18.27, Blondie65 skrev:

Kanskje far skulle tatt et møte på FVK alene uten mor og spurt hvorfor de alltid gir henne medhold?

Ja, det har jeg sagt til ham. Han svarer at det har vært slik siden første meglingen, og det vil ikke endre noe.

Anonymkode: 64bdb...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.6.2018 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Biomor, faktisk. Bare her på KG jeg leser så tåpelige ord. Hun er MOR! Du er stemor. 

Jepp. Jeg er stemor. Du er en tosk!

Anonymkode: 64bdb...4ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg sagt til ham. Han svarer at det har vært slik siden første meglingen, og det vil ikke endre noe.

Anonymkode: 64bdb...4ea

Er det mulig å velge et annet FVK? Rett og slett begynne med blanke ark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bio-mor? Er barna et resultat av surrogati? Ellers heter det bare mor.

 

Anonymkode: 16557...16e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at familievernkontorene tilsynelatende har så lite kunnskap om narsissistiske og manipulerende mennnsker. De bryr seg ikke om barna, men om sitt eget makt og kontrollbehov når de holder på slik. Det eneste som hjelper er minst mulig kontakt/involvering og grenser.

Anonymkode: f5409...e4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 10.13, AnonymBruker skrev:

Bakgrunn: Jeg er samboer med far. De har vært skilt i ni år. Far var alene i tre år før vi ble sammen. Da jeg kom inn i bildet var det en periode hvor hun forsøkte å få ham tilbake. De har to barn sammen og 50/50-ordning. Jeg har ingen problemer med barna, og de har ingen med meg.

Jeg begynner å bli drittlei av at det aldri er fred å få. Hver gang vi tror at nå er alle avtalene klare (FVK har vært inne i bildet), så er det noe nytt. Det nyeste er at vi hadde invitert alle guttene i klassen til minstemann på "skoleavslutning". Vi har en stor hage og god plass, og minstemann har hatt litt problemer med å få venner. Far sa fra til mor om dette, og da forlangte hun at det ikke skulle være hjemme hos oss. Hun har aldri hatt problemer med å komme hit før. Så nå er det FVK igjen, og ingen skoleavslutning.

Så er det alle de små sabotasjene. Og ikke sende med minstemann medisiner, slik at far må kjøre en ekstra tur for å hente. Å si at barna ikke trenger for eksempel gummistøvler, men når de har hatt dem på skolen og drar til henne, så blir de stående der. Å ikke gi beskjeder videre angående trening og skole når de er der (skolen har fått beskjed om å gi beskjeder til begge hjem, men det fungerer ikke alltid). Minstemann drar dit i hele og rene klær, men kommer tilbake i gamle lørver (eldste passer selv på slike ting). Å leve helt fint med at vi kjøper alt av klær, også regntøy og vinterklær, men ringe far og be om halvparten av beløpet når hun en sjelden gang kjøper et par sokker.

Etter seks år så begynner det å gå opp for meg at hun kommer til å fortsette på denne måten for alltid. 

Er det noen som har opplevd at slike folk forandrer seg?

Anonymkode: 64bdb...4ea

Tenker du at hvis du skrev «Mor...» i overskriften så ville ikke folk forstå at du mente barnets mor?

Anonymkode: a7c47...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.6.2018 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Biomor, faktisk. Bare her på KG jeg leser så tåpelige ord. Hun er MOR! Du er stemor. 

Anonymkode: c7d3e...cd2

Hun er mor og TS er fars nye partner.

Anonymkode: a7c47...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...